Gå til innhold

Kjenner det på magen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest nå..
Skrevet

Av og til når vi har sex (spesielt når han holder et eller flere bein opp) kan jeg kjenne han støte mot magen min, og legger jeg hånden oppå, så kjenner jeg faktisk at det går litt opp og ned der han treffer. det er litt ubehagelig faktisk.. er det noen andre som har opplevd dette? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posta samtidig vi omtrent! Eg kjenner det! Har du hatt det slik lenge eller? Eg kjente litt før, men det er først no i det siste eg har kjent det så mykje at vi må stoppe... Det føles som om livmora mi blir truffe, eller noko... Kjenner du det i heile magen, eller berre på spesielle plassar?

Skrevet
Det føles som om livmora mi blir truffe' date=' eller noko... [/quote']

Sånn føler jeg det og. :klø:

Skrevet

Det er ikkje noko godt! Men det er vel kanskje ganske normalt då... Hmmm.. Kan hende det er vondare i nokon delar av syklusen, kanskje.... :roll: Går det an at livmora blæs seg opp?

Skrevet

Livmoren er vel ømmere i noen deler av syklusen enn andre.

Skrevet
Livmoren er vel ømmere i noen deler av syklusen enn andre.

Det hørtes ganske smart ut, i grunnen... Men syns det er rart eg berre kjenner det på eine sida..

Skrevet

hm... dette problemet har faktisk jeg også hatt i det siste...

Gjest seroxata
Skrevet

hehe, har vært utfor dette noen ganger jeg og... Er på grensen til å bli vondt, men er samtidig veldig godt også! 8) Men tviler på at det er skadelig..

Gjest Anonymous
Skrevet

Slik har jeg det og... Må på en måte sette opp en "stopper" med hendene slik at kjæresten ikke skal komme for langt inn. Meget irriterende. Blir i grunn frustreret av det! Men da er det vel normalt da.

Skrevet

Avhenger dette av hvilken stilling som blir brukt under samleie eller er det alltid? Kunne kanskje være en ide og fprsøke stillinger som ikke gir så dup inntrening.

Jeg bare lufter en tanke. Har ikke dette "problemet" selv - liker den "godtvondt" delen av akten ;)

Skrevet

det er vanlig at LIVMORTAPPEN blir truffet under samleie/spesielle stillinger...ikke behagelig i det hele tatt.da må stilligen endres eller han må ta det roligere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også merket dette i det siste... Og ja, det er spesielt i stillinger der han kommer dypt inn.. Det er ikke godt og faktisk er det litt frustrerende også, for det var aldri sånn før... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...