AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #21 Skrevet 25. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ikke kåt når jeg vet de ser/hører meg. Jeg har (heldigvis?) en sperre som sier at sex og barn ikke hører sammen. Vil du ha barna dine stående og se på deg mens du knuller mannen/kona di? Såfall vet jeg ikke hvem det er noe galt med. Anonymkode: 669a4...b23 Ja. For det var jo selvfølgelig dette jeg mente, ikke sant? Det går an å bruke hodet litt, så skjønte du nok hva jeg mente. Men det måtte selvfølgelig oppfattes med vilje i verste mening, slik at du fikk noe å skrive om, ikke sant? Om du leser det jeg skrev igjen, resetter skallen og prøver å bruke sunn fornuft og logikk, kommer du da igjen til samme svar du ga meg? Isåfall må du spørre deg hvem av oss det er noe galt med. Anonymkode: 8fce4...a37 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #22 Skrevet 25. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. For det var jo selvfølgelig dette jeg mente, ikke sant? Det går an å bruke hodet litt, så skjønte du nok hva jeg mente. Men det måtte selvfølgelig oppfattes med vilje i verste mening, slik at du fikk noe å skrive om, ikke sant? Om du leser det jeg skrev igjen, resetter skallen og prøver å bruke sunn fornuft og logikk, kommer du da igjen til samme svar du ga meg? Isåfall må du spørre deg hvem av oss det er noe galt med. Anonymkode: 8fce4...a37 Men herregud da, slapp av. Hva mener du da? Det er da ikke noen her som har sagt at sex er farlig for barn å høre om - likevel sier ikke jeg til barna mine at "nå skal mamma og pappa gå å ha sex"? Sex er privat for meg allefall, det er bare jeg og mannen min som vet hva som foregår på soverommet, det er litt av spenningen. Sier ikke til svigermor at "nå skal vi knulle" heller? Forklar meg (helst saklig) hva som gjør at du tolker tråden dithen som at sex er farlig for barn å høre om? Anonymkode: 669a4...b23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå