AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Fjær orgasmen. God sex for meg er god tid en fredag å vite at vi har hele helgen for oss selv. Begynner med teasing å tafsing utenpå klær av. Kjenne jeg blir våt å stram å bankende kåt under den trange jeansen. Jeg blir først befølt utenpå jeansen, gnikket til jeg nesten får orgasme i jeansen. Blir så kledd av å teasingen fortsetter, blir holdt på bristepunktet på grensen til jeg får orgasme. Holder på til jeg nesten blir gal, er helt på bristepunktet, kroppen min jager etter orgasmen. Så blir jeg bundet fast i X . Blir teaset med fjær på kroppen. Den fjærlette berøring en får kroppen min til å stivne å riste kraftig. Alt er så sensitivt at den fjærlette behandlingen føles som full onani, massasje å sexuelle stimuli på en gang. Jeg holder det nesten ikke ut, jeg stønner å rykker å trygler om få orgasme. Men behandlingen fortsetter i det uendelig, flere timer går, jeg mister helt begrep om tid å sted å stønner konstant å balanser på grensen til en ufattelig orgasme. Oppleves som en eviglang orgasme som aldri helt kommer. Fjær behandlingen blir mer og mer intens, det nesten føles som piskeslag, kroppen min rister å skjelver jeg stønner, hikster å hyler høyt, mens jeg rykker i tauene, men godt bundet med kroppen min i X, er det ikke mye jeg kan gjøre. Naboene hører nok at noe er i ferd med å skje, jeg har stønnet i timesvis, hele natten, jeg er helt vill å bråker noe infarnalskt nå. Det lysner av dag, det ender jeg ikke, kroppen å hode å kjønnet jager etter orgasmen som aldri helt kommer. Alt svartnet, jeg glir delvis over i en følelse av bevisstløshet. Jeg svimer av, kommer til meg selv, de fjærlette bevegelsene føles som piskeslag, kroppen lengter etter smerte som motvekt til orgasmen som ikke kommer. Jeg har snart ikke stemme igjen nå, jeg trygler, kroppen skjelver av den minste berøring. Merker nå mer intense fjær bevegelse. Kroppen mer sender enn at jeg er bevist på at det ikke er lenge føre orgasmen kommer. Lange bevegelser over hele kroppen lårene lysken å leggene, uten å røre kjønnet. Kroppen er i vilt opprør, alt svartnet, jeg ser stjerner, jeg hyler som besatt kroppen spenner seg i bue å stivner i det jeg skriker jaaaaaaaaah nååååå gååååår deeeet. Orgasmen er så inni helvetes kraftig føler det varer å varer å saften spruter ut av kjønnet mitt. Orgasmen varer i flere minutter før kroppen gradvis roer seg ned. Kommer litt å litt til meg selv, uten skinner solen nå. Herreguuuud for en reise.... kroppen er sååå gira etter denne seansen at jeg får orgasme på ny å på ny gjennom hele dagen. Det tar bare minutter føre orgasmen kommer, det går så hardt at jeg føler hodet skal eksplodere av det.. Når natten kommer er både kropp og sjel utmattet. Jeg sovner å sover i mange timer etterpå. Anonymkode: 44bef...64f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fjær orgasmen. God sex for meg er god tid en fredag å vite at vi har hele helgen for oss selv. Begynner med teasing å tafsing utenpå klær av. Kjenne jeg blir våt å stram å bankende kåt under den trange jeansen. Jeg blir først befølt utenpå jeansen, gnikket til jeg nesten får orgasme i jeansen. Blir så kledd av å teasingen fortsetter, blir holdt på bristepunktet på grensen til jeg får orgasme. Holder på til jeg nesten blir gal, er helt på bristepunktet, kroppen min jager etter orgasmen. Så blir jeg bundet fast i X . Blir teaset med fjær på kroppen. Den fjærlette berøring en får kroppen min til å stivne å riste kraftig. Alt er så sensitivt at den fjærlette behandlingen føles som full onani, massasje å sexuelle stimuli på en gang. Jeg holder det nesten ikke ut, jeg stønner å rykker å trygler om få orgasme. Men behandlingen fortsetter i det uendelig, flere timer går, jeg mister helt begrep om tid å sted å stønner konstant å balanser på grensen til en ufattelig orgasme. Oppleves som en eviglang orgasme som aldri helt kommer. Fjær behandlingen blir mer og mer intens, det nesten føles som piskeslag, kroppen min rister å skjelver jeg stønner, hikster å hyler høyt, mens jeg rykker i tauene, men godt bundet med kroppen min i X, er det ikke mye jeg kan gjøre. Naboene hører nok at noe er i ferd med å skje, jeg har stønnet i timesvis, hele natten, jeg er helt vill å bråker noe infarnalskt nå. Det lysner av dag, det ender jeg ikke, kroppen å hode å kjønnet jager etter orgasmen som aldri helt kommer. Alt svartnet, jeg glir delvis over i en følelse av bevisstløshet. Jeg svimer av, kommer til meg selv, de fjærlette bevegelsene føles som piskeslag, kroppen lengter etter smerte som motvekt til orgasmen som ikke kommer. Jeg har snart ikke stemme igjen nå, jeg trygler, kroppen skjelver av den minste berøring. Merker nå mer intense fjær bevegelse. Kroppen mer sender enn at jeg er bevist på at det ikke er lenge føre orgasmen kommer. Lange bevegelser over hele kroppen lårene lysken å leggene, uten å røre kjønnet. Kroppen er i vilt opprør, alt svartnet, jeg ser stjerner, jeg hyler som besatt kroppen spenner seg i bue å stivner i det jeg skriker jaaaaaaaaah nååååå gååååår deeeet. Orgasmen er så inni helvetes kraftig føler det varer å varer å saften spruter ut av kjønnet mitt. Orgasmen varer i flere minutter før kroppen gradvis roer seg ned. Kommer litt å litt til meg selv, uten skinner solen nå. Herreguuuud for en reise.... kroppen er sååå gira etter denne seansen at jeg får orgasme på ny å på ny gjennom hele dagen. Det tar bare minutter føre orgasmen kommer, det går så hardt at jeg føler hodet skal eksplodere av det.. Når natten kommer er både kropp og sjel utmattet. Jeg sovner å sover i mange timer etterpå. Anonymkode: 44bef...64f Det var jo voldsomt og da...har du det ofte? Anonymkode: 64afb...85a 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo voldsomt og da...har du det ofte? Anonymkode: 64afb...85a Det er heftig å voldsomt ja. Det skjer omtrent 1-4 ganger i måneden, alt etter tid og muligheter. Noen ganger oftere andre ganger skjeldnere. Anonymkode: 44bef...64f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Hørtes slitsomt ut. Anonymkode: 1396b...f43 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørtes slitsomt ut. Anonymkode: 1396b...f43 På en måte slitsomt å holde på så lenge uten orgasme, men det er vannvittig digg å føles på en måte som en lang orgasme. Men etter en sånn utladning går det et døgn føre jeg henter meg helt inn igjen. Er nok temmelig belastende fysisk på kroppen. Men vil aldri i verden vært opplevelsen forruten Anonymkode: 44bef...64f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Fjær er hinsides kjedelig. Jaja, hver sin smak. Anonymkode: 0760f...a25
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fjær er hinsides kjedelig. Jaja, hver sin smak. Anonymkode: 0760f...a25 Det som blir så bra, er når dette pågår i timesvis. Da blir det så intenst å sensitivitet blir ekstrem å orgasmen blir helt vannvittig digg Anonymkode: 44bef...64f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #10 Skrevet 24. oktober 2016 1 minutt siden, Lee Jones skrev: Runketråd lager av en mann. Veldig mange bekymringer. Er ikke dette et sex forum? Forresten ingen runketråd. Anonymkode: 44bef...64f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå