Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

The Walking Dead sesong 7 (Norsk sendetidspunkt)

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Invicta skrev:

Forrige episode handlet jo om Morgan og Carol i The Kingdom. 

Nei, det var uka før. Forrige episode handlet om Daryl i fangenskap hos Negan. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Invicta skrev:

Håper de ikke har skjært av Daryl tunga. 😳 

Jeg synes ikke episodene er kjedelige! Men Negan er plagsom, han snakker alt for mye. 

Hadde vært deilig om de skar ut tunga på Negan.  Herregud for en pratmaker!

• Liker 1
Skrevet

Normalt sett liker jeg episoder hvor det ikke bare er blod og gørr, men nå drar de den litt langt. Likte episoden med Daryl, men å stappe en hel episode med noe som de kunne korta ned til ti minutter blir bare teit. Negan er ikke spesielt skummel heller, han er bare en sosiopat som er litt høy på seg selv. En real drittsekk rett og slett.

En kjedelig, og unødvendig episode med alt for mye fjas og lite handling. De kan ikke melke kua stort mer, nå er den tom og folk kjeder seg. Negan er en cocky drittsekk, vi har skjønt det. Rick har gitt opp, vi har skjønt det. La oss gå videre, vær så snill! :fart2: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker (og hater) faktisk at Negan er den han er i serien. En hyperaktiv bølle. Jeg syns ikke denne episoden var langdryg og jeg blir veldig forbanna på Rick som er blitt den nikkedukken til Negan. 

Den haugen som Michonne så på slutten. Var det ikke sengene deres som ble brent? 

Anonymkode: 33c12...bb4

• Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg tror faktisk nå at de har (som noen skrev over) skjært tungen av Daryl......... 

Skrevet

Merkelig at den "nådeløse" Negan tåler så mye passiv aggressivitet, manglende svar på tiltale, stygge blikk, demonstrativ treghet ved gjøremål, osv. uten å ta tak i det.

• Liker 1
Skrevet

På tide med en ny leder i gruppa. Rick må trå til siden og la en person som ikke er totalt handlingslammet ta over. Nå ville nesten hvem som helst duge. Jeg kan ikke TRO at han tvang alle til å gi fra seg alt, til og med våpenet til Michonne som ikke sto på inventarlisten. Heldigvis er det andre der som ikke er like ettergivende.

De kunne ha skutt Negan da han sto utenfor porten, i starten av episoden, og ville inn.

Det er rett og slett uutholdelig å se på. Men det skal det vel være også, sånn at en hevn som kommer senere skal smake ekstra søtt... Men hva ser Michonne egentlig i den dusten?!

Anonymkode: 3f32a...c67

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tide med en ny leder i gruppa. Rick må trå til siden og la en person som ikke er totalt handlingslammet ta over. Nå ville nesten hvem som helst duge. Jeg kan ikke TRO at han tvang alle til å gi fra seg alt, til og med våpenet til Michonne som ikke sto på inventarlisten. Heldigvis er det andre der som ikke er like ettergivende.

De kunne ha skutt Negan da han sto utenfor porten, i starten av episoden, og ville inn.

Det er rett og slett uutholdelig å se på. Men det skal det vel være også, sånn at en hevn som kommer senere skal smake ekstra søtt... Men hva ser Michonne egentlig i den dusten?!

Anonymkode: 3f32a...c67

Hvis de hadde skutt Negan utenfor porten hadde resten av banden hans skutt og drept alle på Alexandria. De har heller ingen annen utgang enn porten. Det er mange barn og folk som ikke har skytetrening. De har ikke hatt sjans. Jeg ønsker å tru at dette bare er skalkeskjul fra ricks sin side for at Negan skal få tillit til han. Hvis Negan blir drept, kommer det sikkert bare en annen bølle til å ta over. Vi får nok ikke se hevnen før utpå våren. 

Anonymkode: 33c12...bb4

• Liker 2
Skrevet

Om noen husker hvordan Rick var i fengselet etter at Lori døde så tror jeg faktisk at de har klart å knekke Rick, og at det ikke er skuespill fra hans side. Jeg tipper Carol og Morgan (med flere) er de som klarer å redde alexandrierne fra Negan. 

I mellomtiden får vi nok flere kjedelige episoder, med tilbakeblikk på Negans fortid osv, der det ikke skjer noe som bringer handlingen fremover i stor grad, før vi får et lite klimaks i episode åtte. Så får vi en kjedelig start igjen i februar, og til slutt tar de ned Negan mot sommeren en gang. 

Det er fryktelig at en serie med sånt potensiale og med et så spennende tema kan bli så kjedelig og forutsigbar, og ha så repeterende handlingsmønster. Det er nesten så det ikke er spennende lenger, når man vet at det antakeligvis ikke skjer noe neste uke heller.. Når det er sagt så følger jeg serien og kommer nok til å se den fra sesong 1 en gang, for det er ikke en dårlig serie i seg selv, det er bare at den er så utrolig langdryg når ting skjer så seint (og repeterende).

Hvor gammel så Judith ut til å være nå? Jeg regner seriens tidslinje i hennes alder. :P Lori ble gravid ganske kjapt etter at zombiene kom, så rundt 9 mnd pluss Judiths alder er det siden apokalypsen startet. Med tanke på at ingenting blir produsert lenger (annet enn det man ville fått tak i på en bondegård) så er det imponerende at de fortsatt har ølflasker (de kunne jo brygget sjøl, men det tenker de nok ikke på), brusbokser og hermetisk mat. På et eller annet tidspunkt må de gå tom...

• Liker 2
Skrevet

Det ville jo selvfølgelig vært fantastisk om Negan ble fjernet allerede i episode åtte, så kunne man ha mer fokus på oppbygging, og fordeling av ansvar/makt etterpå. 

Skrevet

La dere merke til morsekodene som hang på veggen i et av husene i Alexandria? Jeg leste i et annet forum at Daryls blunking med øynene på et tidspunkt var morsesignaler til Rick. Det hadde vært gøy om det stemmer.....

og det hadde vært bra om noen (presten) hadde fylt Maggies falske grav med våpen, som de kan bruke når de får summet seg litt.

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 14.11.2016 den 23.10, DreamOn skrev:

Noen som så episoden ikveld?  Hva var den rykende grå haugen som Michonne så i veien på slutten og hvorfor ble hun så sint?

Madrassene :) Måtte ta et kjapt googlesøk for å finne det ut.

Endret av 123Sol
Skrevet

Jeg synes Negan er farlig sexy!! Men tror det har med skuespilleren å gjøre :P 

Synes også det går skikkelig tregt.. Hvor er Maggie? Tror dere det blir baby til slutt? 

• Liker 1
Skrevet
På 16.11.2016 den 12.50, Muscae skrev:

Om noen husker hvordan Rick var i fengselet etter at Lori døde så tror jeg faktisk at de har klart å knekke Rick, og at det ikke er skuespill fra hans side. Jeg tipper Carol og Morgan (med flere) er de som klarer å redde alexandrierne fra Negan. 

I mellomtiden får vi nok flere kjedelige episoder, med tilbakeblikk på Negans fortid osv, der det ikke skjer noe som bringer handlingen fremover i stor grad, før vi får et lite klimaks i episode åtte. Så får vi en kjedelig start igjen i februar, og til slutt tar de ned Negan mot sommeren en gang. 

Det er fryktelig at en serie med sånt potensiale og med et så spennende tema kan bli så kjedelig og forutsigbar, og ha så repeterende handlingsmønster. Det er nesten så det ikke er spennende lenger, når man vet at det antakeligvis ikke skjer noe neste uke heller.. Når det er sagt så følger jeg serien og kommer nok til å se den fra sesong 1 en gang, for det er ikke en dårlig serie i seg selv, det er bare at den er så utrolig langdryg når ting skjer så seint (og repeterende).

Hvor gammel så Judith ut til å være nå? Jeg regner seriens tidslinje i hennes alder. :P Lori ble gravid ganske kjapt etter at zombiene kom, så rundt 9 mnd pluss Judiths alder er det siden apokalypsen startet. Med tanke på at ingenting blir produsert lenger (annet enn det man ville fått tak i på en bondegård) så er det imponerende at de fortsatt har ølflasker (de kunne jo brygget sjøl, men det tenker de nok ikke på), brusbokser og hermetisk mat. På et eller annet tidspunkt må de gå tom...

Ja vet, de går jo aldri tom. Men på den annen side så er det jo veldig mange færre mennesker på jorden der, hvor mange er det igjen tro?   10% 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, tweet skrev:

Jeg synes Negan er farlig sexy!! Men tror det har med skuespilleren å gjøre :P 

Synes også det går skikkelig tregt.. Hvor er Maggie? Tror dere det blir baby til slutt? 

Selve skuespilleren er sexy men måten han spiller på er alt for pompøs.  Skulle ønske han var mer "bare" farlig. Ikke sånn spøkefullt farlig hele tiden, det blir for mye.  Det virker som om han ikke klarer å snakke på en normal måte. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Synes det som gjør Negan så rå er nettopp at han er så voldsom og utagerende. Lett å hate, men samtidig liker jeg ham også.

Tipper han som Negan har stjelt konen til kommer til å gå i mot Negan. Gir informasjon til Rick og gjengen.

Tror også at Rick og de slår seg sammen med Ezekie og de som er på Hiltop. Var del de som startet dette med å få Rick til å angripe Negan sine menn?

De er jo en del om alle samles, så skal jo være muligheter da.

• Liker 1
Skrevet
På Thursday, November 17, 2016 den 18.07, DreamOn skrev:

Selve skuespilleren er sexy men måten han spiller på er alt for pompøs.  Skulle ønske han var mer "bare" farlig. Ikke sånn spøkefullt farlig hele tiden, det blir for mye.  Det virker som om han ikke klarer å snakke på en normal måte. 

Han sier så mye dumt! Easy peasy lemen squeezy osv..  det blir så dumt at jeg blir mer flau.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, melatonin skrev:

Han sier så mye dumt! Easy peasy lemen squeezy osv..  det blir så dumt at jeg blir mer flau.

Litt som han går på speed eller kokain. Er usikker på om de hadde det tilgengelig på den tiden.

Skrevet

Jeg har blitt helt Negan-frelst. Liker at han er "over the top" :rodmer: tegneseriekarakteren er jo sånn

Anonymkode: b386a...728

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Lanista1984 skrev:

Litt som han går på speed eller kokain. Er usikker på om de hadde det tilgengelig på den tiden.

Kanskje han røyker sokka sine. Jeg lurer på hvordan han var pre-zombieverden.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...