melatonin Skrevet 20. januar 2017 #141 Skrevet 20. januar 2017 4 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Når kommer fortsettelsen? Noen som vet? 13 februar norsk tid tror jeg... Håper på mer av Daryl og at han får hevnet seg!
♥Missy♥ Skrevet 20. januar 2017 #142 Skrevet 20. januar 2017 1 minutt siden, melatonin skrev: 13 februar norsk tid tror jeg... Håper på mer av Daryl og at han får hevnet seg! Takk for svar. Heier på Daryl, håper han får tak i Lucille
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #143 Skrevet 11. februar 2017 Begynner igjen på mandag! Jippii! Synes denne sesongen hittil både har gått tregt og for fort. Tregt fordi de bruker så lang tid på dialog, fort fordi jeg ikke synes de spiller ut mye av potensialet denne sesongen hadde. Lite action, og jeg skulle sett mer av det psykiske spillet. Carol ble reddet og frisk på bare et par episoder... Anonymkode: 46749...9bd 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2017 #144 Skrevet 15. februar 2017 Håper på fortgang nå. Vil se en solid hevn. Spent på den nye gjengen som kom, og på hvor lenge de skal bruke på å overtale folk til å bli med å ta Negan. Men... Hun Rosita irriterer meg..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #145 Skrevet 16. februar 2017 Jeg nyter at serien endelig er i gang igjen (og prøver å ikke irritere meg over småtteri som at de nå alltid har masse bensin, og utstyr, og at det plutselig er masse gjenger overalt som det er lett å komme seg til). Jeg trodde først at den nye gjengen var den damegjengen som forskanset seg uti skogen et sted (dit måtte man vel med båt - og det var derfor jeg trodde Gabriel dro dit). Men det er kanskje en annen gjeng dette? Synes det smilet til Rick helt på slutten var litt creepy... Og hvem var den skikkelsen som fulgte med Morgan i bilen? Anonymkode: 3f32a...c67 1
melatonin Skrevet 16. februar 2017 #146 Skrevet 16. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det smilet til Rick helt på slutten var litt creepy... Og hvem var den skikkelsen som fulgte med Morgan i bilen? Anonymkode: 3f32a...c67 Når Rick drev å vaset rundt I det vannet med masse dauinger, så vi ikke et par føtter med slitte sko når de dro der I fra? Og de samme skoene like ved Aleksandria siste episode før oppholdet? Kan Gabriel ha kommet I kontakt med han/hun og at han/hun er med i den gjengen?
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. mars 2017 #148 Skrevet 6. mars 2017 Litt kjedelig. Nå må det begynne å skje noe. Typisk WD drar ut tiden og så blir det en irriterende cliff hanger til slutt.
Muscae Skrevet 7. mars 2017 #149 Skrevet 7. mars 2017 Denne serien begynner å bli møkk kjedelig! De burde fjerne seg helt fra tegneserien, og ta serien i en mer realistisk retning. Personlig mener jeg at den burde gå mer mot å finne en kur, utrydde alle walkerne, sikre/ta tilbake flere områder osv, men det skjer visst ikke. Jeg nekter å tro at knappe tre år etter katastrofen inntraff vil mennesker gå tilbake til å være så primitive. Hun dama med håret, hva er greia der? Hun snakker jo nesten baklengs, så dårlig er setningene hennes. Fremstår ikke som en som kan lede en gruppe tidligere siviliserte mennesker. Jeg mener også at å bruke syv sesonger på å dekke knapt tre år er veldig langdrygt. Siste sesongen har vel dekket noen uker/få måneder. De burde dvele mindre ved alle små øyeblikk og heller få litt mer fremgang. Og hvorfor er alle så opptatt av å ha èn leder? Hvorfor ikke bare bestemme at nå skal vi ha en regjering, med representanter fra alle bosetningene, og ingen kan bestemme alt. Demokrati har jo gang på gang vist seg å være veien å gå. Jeg tror serien mister mange seere i løpet av denne sesongen, og de som fortsatt henger med er sånne som bare venter på at det kanskje skal snu og bli bedre. Som meg... 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #150 Skrevet 7. mars 2017 Jeg likte episoden med Eugene, og ble skuffet denne gangen, Artig med Rick og Michonne i en gammel fornøyelsespark, men det hele føltes som en transportetappe. Jeg synes det er den store feilen til The Walking Dead. Sesongfinalen blir lagt ALT for stor vekt på, og hele sesongen blir på en måte en oppladning til den. I stedet for å ha mange andre spenningsmomenter og små topper underveis i episodene. Det irriterer meg også, som Muscae sier over, at de primitive menneskene (Jaris eller hva hun het sin gjeng) plutselig ikke sier noe, eller bare i få ord, veldig gebrokkent. Hvordan går det an? Kan skjønne hvis det har gått noen generasjoner - men det har jo bare gått tre år siden zombieapokalypsen. Og Rick og gjengen kjenner dem jo ikke i det hele tatt. Hvor troverdig er det at en gjeng sløve primitive mennesker som snakker med enstavelsesord og går lutrygget rundt i hettejakker og velger å bo på en søppelfylling og vente på at ting kommer til dem i stedet for å gå og ta det selv er såpass dyktige med våpen at de klarer å være til nytte i kampen mot Negan?! Jeg er så glad i TWD-universet at jeg kommer til å fortsette å se på, uansett... Men jeg HÅPER at noe skjer med fremdriften i denne serien. Anonymkode: 3f32a...c67 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2017 #151 Skrevet 7. mars 2017 8 timer siden, Muscae skrev: Denne serien begynner å bli møkk kjedelig! De burde fjerne seg helt fra tegneserien, og ta serien i en mer realistisk retning. Personlig mener jeg at den burde gå mer mot å finne en kur, utrydde alle walkerne, sikre/ta tilbake flere områder osv, men det skjer visst ikke. Jeg nekter å tro at knappe tre år etter katastrofen inntraff vil mennesker gå tilbake til å være så primitive. Hun dama med håret, hva er greia der? Hun snakker jo nesten baklengs, så dårlig er setningene hennes. Fremstår ikke som en som kan lede en gruppe tidligere siviliserte mennesker. Jeg mener også at å bruke syv sesonger på å dekke knapt tre år er veldig langdrygt. Siste sesongen har vel dekket noen uker/få måneder. De burde dvele mindre ved alle små øyeblikk og heller få litt mer fremgang. Og hvorfor er alle så opptatt av å ha èn leder? Hvorfor ikke bare bestemme at nå skal vi ha en regjering, med representanter fra alle bosetningene, og ingen kan bestemme alt. Demokrati har jo gang på gang vist seg å være veien å gå. Jeg tror serien mister mange seere i løpet av denne sesongen, og de som fortsatt henger med er sånne som bare venter på at det kanskje skal snu og bli bedre. Som meg... Hater den nye søppelgjengen, med den kjærringa som burde snakke ordentlig! Ble dritirritert på henne. Og enda flere å forholde seg til, og vi drar ut og drar ut! Vi står nesten på stedet hvil siden start i februar. Jeg klarer heller ikke la være å følge med, håper så inderlig på en hevn fra Daryl og at han knuser Dwight. Og nå med Eugene på innsiden, tror ikke han har skiftet side, han er smart og kan gjøre skade fra innsiden. Håper på noe slik, og at det skjer litt fort!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #152 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Hater den nye søppelgjengen, med den kjærringa som burde snakke ordentlig! Ble dritirritert på henne. Og enda flere å forholde seg til, og vi drar ut og drar ut! Vi står nesten på stedet hvil siden start i februar. Jeg klarer heller ikke la være å følge med, håper så inderlig på en hevn fra Daryl og at han knuser Dwight. Og nå med Eugene på innsiden, tror ikke han har skiftet side, han er smart og kan gjøre skade fra innsiden. Håper på noe slik, og at det skjer litt fort! Det er godt å lese det du skriver om Eugene, for jeg var redd for at han muligens har byttet side. Håper virkelig at du har rett. Anonymkode: 33c12...bb4
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2017 #153 Skrevet 7. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er godt å lese det du skriver om Eugene, for jeg var redd for at han muligens har byttet side. Håper virkelig at du har rett. Anonymkode: 33c12...bb4 Hvis du husker når hun jenta skulle føre med seg han inn så smilte han et veldig lurt smil. Jeg tror det var et hint til seerene at han nå følte han lurte Negan. Jeg må bare håpe på det. Og siden han så Negan kaste dr Carson inn i ovnen så tror jeg ikke Eugene klarer å være på lag med en slik psyco, og han vil sikkert hevne seg for at han drepte Abraham, som var hans beste kompis. Kanskje Eugene får en veldig vesentlig rolle framover. Må bare si at Negan er en jeg elsker å hate, han er så brutal og fæl, men så karasmatisk. Liker at det er en slik brutalitet som får meg til å grøsse nedover ryggen, men håper han dauer til slutt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #154 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Hvis du husker når hun jenta skulle føre med seg han inn så smilte han et veldig lurt smil. Jeg tror det var et hint til seerene at han nå følte han lurte Negan. Jeg må bare håpe på det. Og siden han så Negan kaste dr Carson inn i ovnen så tror jeg ikke Eugene klarer å være på lag med en slik psyco, og han vil sikkert hevne seg for at han drepte Abraham, som var hans beste kompis. Kanskje Eugene får en veldig vesentlig rolle framover. Må bare si at Negan er en jeg elsker å hate, han er så brutal og fæl, men så karasmatisk. Liker at det er en slik brutalitet som får meg til å grøsse nedover ryggen, men håper han dauer til slutt. Ja, jeg har alltid likt Negan da han spilte Denys i greys anatomy. Nå hater jeg bare rollen hans. Jeg husker det var noen som klaget over at han var for "snill", hva det nå enn betyr. Men jeg er også bekymret for hva disse konene til Negan egentlig driver med, om de er sendt dit pga Negan eller ikke. Jeg syns det virker litt merkelig hele greia. Anonymkode: 33c12...bb4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #155 Skrevet 8. mars 2017 Stod på autoopptak hos meg. Men rakk ikke se forrige uke. Da hadde episode 9 blitt tatt opp, selv om episode 10 så jeg uken før. Denne uken kom episode 12. Hva skjedde med episode 11? Finner den ikke igjen når jeg går tilbake i menyen heller...har det skjedd en feil, eller? Anonymkode: fab07...435
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #156 Skrevet 9. mars 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Stod på autoopptak hos meg. Men rakk ikke se forrige uke. Da hadde episode 9 blitt tatt opp, selv om episode 10 så jeg uken før. Denne uken kom episode 12. Hva skjedde med episode 11? Finner den ikke igjen når jeg går tilbake i menyen heller...har det skjedd en feil, eller? Anonymkode: fab07...435 Jeg har det også på serieopptak og episode 11 ble tatt opp som vanlig hos meg. Anonymkode: 7571e...12a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #158 Skrevet 15. mars 2017 På 9.3.2017 den 23.50, AnonymBruker skrev: Jeg har det også på serieopptak og episode 11 ble tatt opp som vanlig hos meg. Anonymkode: 7571e...12a Så rart, hos meg dukket det en eldre episode opp. Canal Digital.. Anonymkode: fab07...435
jabx Skrevet 16. mars 2017 #159 Skrevet 16. mars 2017 På 7.3.2017 den 9.03, AnonymBruker skrev: Det irriterer meg også, som Muscae sier over, at de primitive menneskene (Jaris eller hva hun het sin gjeng) plutselig ikke sier noe, eller bare i få ord, veldig gebrokkent. Hvordan går det an? Anonymkode: 3f32a...c67 Kanskje hun ikke har engelsk som morsmål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå