Gå til innhold

Bekymra storesyster

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Veslesyster mi på 18 år har ymse plager. Etter å ha gått kraftig ned i vekt på kort tid i vår, var ho inne til grundige legeundersøkelsar. Dei fann mangel på folat og b-vitamin, og gav ho tilskot. (Ho skal til legen att på torsdag, der dei skal sjekke om det kanskje er kroppen hennes som ikkje greier å ta opp desse vitaminene)

Det som bekymrar meg, er at ho stadig vekk "dett ut", ho er medvislaus i ein brøkdel av eit sekund, nok til at ho nesten dett på golvet og blir ustabil, og liknande. Dette skjer når ho står, går, sit, og det har til og med skjedd når ho har kjørt bil. Dette syns eg er skikkeleg skummelt. Er det nokon som har den fjernaste anelse om kva dette kan vere? Kan det ha med vitamin-mangelen å gjere, eller kan det vere snakk om verre ting, som epilepsi?

Er litt uroleg for henne eg... Ho er også frykteleg trøtt, og kunne nok ha sove i dagesvis om ho hadde hatt mulighet til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke snakk om spiseforstyrrelser da? (bare for å utelukke det liksom)

Nei, det er det nok ikkje. Det er ikkje noko psykisk heller, som dei trudde då ho vart lagt inn på sjukehus med store magesmerter då ho var 15 år. Ho måtte gjennom omfattande undersøkelsar då også, utan at dei fann ut noko. Føler at ho har blitt tatt så lite på alvor av desse legane eg. Kjenner eg blir litt sint...

Då ho var til den første legen etter vekttapet i vår, lurte ho på om det kunne vere snakk om mangel på vitaminer, men legen meinte berre det var valpefettet som hadde forsvunne, og sendte ho ut att utan å ta ei prøve!

(hmfr...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir sikkert sjekket for høyt stoffskifte! Da skjer det at man går fort ned i vekt og kan "dette" ut..

Reknar med at dette vart utelukka sist ho fekk "full overhaling"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det skulle ha sammenheng med alt det andre men epelepsi er jo sånn at man "faller ut" litt, og i varierende grad hvor mye og hvor ofte.

Får iallfall krysse fingrene for at de finner ut av det på torsdag :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangel på B12 pgs kroppen ikke evner å ta det opp. Ikke alle leger som sjekker dette fordi det ikke er vanlig blant unge. men det finnes folk som mangler det.

Hva med cøliaki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...