AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Hei. Jeg har nå ligget meg oppkast i ca 1 døgn. Idag når jeg våknet var jeg kald og det kjennest ut som om jeg hadde feber, så mannen min kjente på pannen min og synest at jeg var varm. Har ligget i hele dag og kastet opp med jevne mellom rom, har gjitt seg litt nå. Er det sånn at det følger med feber ved omgangssyke . Tok fram termometeret i stad og målte under armen da viste det 38,5 grader. Er det feber ?har jo ligget under dyna i hele dag nesten. Anonymkode: 3294b...b92
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Noroviruset er i omløp i Sør - Trøndelag i følge tekst-tv på tv2. Anonymkode: 05d5e...953
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #5 Skrevet 23. oktober 2016 Alt over 37,5 grader regnes som feber (men 37,5-37,9 regnes som å være subfebril og en del kan være det spesielt på kveldstid uten å egentlig ha feber). Feber er en viktig del av kroppens immunforsvar, og gjør at du blir fortere frisk. Derfor bør man heller ikke ta febernedsettende som for eksempel paracet når man ikke har for høy feber fordi kroppen trenger å få bekjempe infeksjonen! Anonymkode: 58a48...911
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå