Gå til innhold

Nye klær og dama ble hot

Fremhevede innlegg

Skrevet

Missforstå meg riktig, samboern min har alltid vært hot, men hun har gått i litt tantete klær for sin alder uten at jeg helt har tenkt over det. Hun har alltid hatt en flott kropp men har brukt mye litt bestemoraktige strikkejakker etc. Så kjøpte hun seg plutselig en svart adidas jakke med hvite striper og tilhørende svart adidas tights med striper nedover beina og hun ser plutselig så mye yngre og freshere ut. Og jeg blir helt vill og gal av å se henne med disse klærne på. Hun har liksom blitt ny, ung og sprek igjen (hun er 31 men ser ikke ut som 45 lengre for å si det slik). Har begynt å fantasere om henne slik som da vi var nyforelsket igjen, bare på grunn av noen klær. 

Anonymkode: d92b3...dc1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær skaper folk. Utrolig hva bare en ny og annerledes klesstil kan utrette. 

• Liker 2
Gjest WeirdAlien
Skrevet (endret)

Det er ikke noe galt i dette. Prøv å oppmuntre henne til den nye "stilen" ved å gi henne komplimenter og vis henne at du er tent. Kanskje det gir henne et lite hint.

Men hvordan man kler seg er ofte knyttet tett opp til identitet og selvfølelse, og å bare forandre stil fullstendig er usannsynlig, og man burde aldri tvinge noen til det.

Endret av WeirdAlien
Skrevet

Fortell henne hvor mye du digger det!  Jeg hadde ikke peiling på stil eller klær før kjæresten begynte å veilede meg og kjøpe ting til meg. Trodde virkelig jeg kledde meg greit normalt men ser jo nå når jeg først har fått litt normale kule fine klær hvor tantete det jeg gikk i før var!  

Anonymkode: 5610f...dde

Skrevet

Så koselig da.:sleep:

Anonymkode: 00d74...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...