AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #1 Skrevet 23. oktober 2016 Når menn går lenge nok uten utløsning så får han "blue balls", det vil si, det verker i ballene som om kroppen trenger å komme. Kan kvinner få noe tilsvarende? At det verker i underlivet/kroppen etter en orgasme, hvis hun har gått lenge nok uten? Anonymkode: b1297...122
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #2 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg merker ingen fysiske konsekvenser på at jeg har gått lenge uten sex. En stund etter sist jeg hadde sex merket jeg at jeg savnet nærhet, savnet å bli tatt på (av riktig mann!) og sett (også av riktig mann), men det forsvant også. Jeg kan gå mange år uten sex og ha det helt fint. Kvinne, 35. Anonymkode: 052ef...f0e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #3 Skrevet 23. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker ingen fysiske konsekvenser på at jeg har gått lenge uten sex. En stund etter sist jeg hadde sex merket jeg at jeg savnet nærhet, savnet å bli tatt på (av riktig mann!) og sett (også av riktig mann), men det forsvant også. Jeg kan gå mange år uten sex og ha det helt fint. Kvinne, 35. Anonymkode: 052ef...f0e Jeg tror du misforstår. Orgasme er ikke avhengig av sex. Med mindre du mener solosex? Anonymkode: b1297...122
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg tror du har misforstått blue balls hos menn. Man får ikke blue balls av å ikke komme UTEN sex. Så man får det ikke helt av seg selv. Man kan få blue balls når man har vært kåt og stimulert lenge nok uten å komme. Hvis man for eksempel runker lenge nok, og stopper opp, er det stor sannsynlighet at det begynner å værke noe jævlig i ballene Anonymkode: c5dcc...a39 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå