Mari Y Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg hadde litt lyst til å begynne med kampsport eller karate, og lurer på om noen har et sted i Oslo-området de kan anbefale?
SunnivaOslo Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Mudo har taekwondo. Så har de mma på Bjølsen og kickboxing ikke langt fra Rockefeller. Jeg gikk på karate da jeg var 8-9år,men kjenner ikke til noen karatesteder idag. Sjekk Mudo.no☺
linsejesus Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Partner Gym på Grønland Frontline på Majorstua
Wiggins Skrevet 23. oktober 2016 #4 Skrevet 23. oktober 2016 Karate er jo en form for kamsport da. ;-) Spørsmålet er hva du ønsker å få ut av det. Hvis du vil lære mest mulig effektivt selvforsvar er kanskje Krav Maga det beste. Karate og de fleste andre østlige kampsporter legger også stor vekt på filosofi og mental trening. Det er ikke alle instruktører i Norge som er så flinke på de bitene, men originalen er sånn. De østlige kamsportene har nok også mer fokus på trening av kroppen enn Krav Maga. Kung Fu har både ekstrem trening av kroppen og sterkt fokus på mental trening. Det er lenge siden jeg drev med det selv, så jeg kan dessverre ikke tipse deg om noen klubber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå