AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #22 Skrevet 22. oktober 2016 Ekte menn forelsker seg ikke nei. Anonymkode: c24b8...14b
jabx Skrevet 22. oktober 2016 #23 Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ekte menn forelsker seg ikke nei. Anonymkode: c24b8...14b Herregud... 2
pantertante Skrevet 22. oktober 2016 #24 Skrevet 22. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, når en dame nekter å ligge med dem og behandler dem som drit, Anonymkode: 9a918...9e4 Blir de forelsket da, mener du?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #25 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg ville heller spurt meg selv, hva i meg gjør at jeg søker til useriøse menn eller menn som ikke vil ha meg. Anonymkode: dbd3c...f2d 1
Nettinettet Skrevet 22. oktober 2016 #26 Skrevet 22. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du antydet det når du skrev "hva gjør du for å få det du vil ha". Kunne mistolkes som at du mente at bare man gjør visse ting på en viss måte så får man det man vil ha. Men sånn er det jo ikke i virkeligheten. Anonymkode: ff5f5...3cb Jo sånn er faktisk virkeligheten. Det er bare enkelte som har bestemt seg for at det de tror er virkeligheten og hva andre sier er usant. Derfor mange sliter med å finne den rette, fordi de er låst fast i sin egen tankegang om hva som er virkelig og ikke. Når du er bevisst på hva slags partner du ønsker deg får du automatisk enn pekepinn på hvordan du bør være for å kunne få en slik type mann. Det er også masse kunnskap man kan opparbeide seg for å hjelpe amors piler litt. Menn er rimelig enkle å vekke interessen hos hvis du har lært deg litt om personlighetstyper og triggere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå