AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1 Skrevet 21. oktober 2016 Dette er et seriøst spørsmål. Er det mulig for menn å forelske seg eller vil de kun ha sex? Anonymkode: 0b4b5...6c3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 Ja, det er mulig for menn å bli forelsket Anonymkode: fa2ed...4e8 1
Leoria Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Menn kan jo ikke forelske seg. Trodde alle visste det jeg 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Kan jo faktisk begynne å lure.. Anonymkode: 341bb...94c 2
Nettinettet Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et seriøst spørsmål. Er det mulig for menn å forelske seg eller vil de kun ha sex? Anonymkode: 0b4b5...6c3 Alle kan forelske seg hvis de tillater seg det. Samtidig ønsker de fleste seg også sex - vi er jo dyr. Greia her er hva ønsker du? Forelskelse eller sex og hva gjør du for å passe på at du får det du vil ha og ikke det andre? 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Ja, når en dame nekter å ligge med dem og behandler dem som drit, Anonymkode: 9a918...9e4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #8 Skrevet 22. oktober 2016 45 minutter siden, Nettinettet skrev: Alle kan forelske seg hvis de tillater seg det. Samtidig ønsker de fleste seg også sex - vi er jo dyr. Greia her er hva ønsker du? Forelskelse eller sex og hva gjør du for å passe på at du får det du vil ha og ikke det andre? Man kan ikke tvinge noen til å bli forelsket i seg. Bare til info. Anonymkode: ff5f5...3cb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 56 minutter siden, Leoria skrev: Menn kan jo ikke forelske seg. Trodde alle visste det jeg Joda, menn kan forelske seg. Men de fleste lar seg ikke lett forelske seg etter at forholdet blir slutt rett og slett pga av utnyttelset, ofte blir nok menn utnyttet når kvinnen skjønner at mannen "gjør" alt for de - spesielt over flere år. Anonymkode: b912f...11c 1
Leoria Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, menn kan forelske seg. Men de fleste lar seg ikke lett forelske seg etter at forholdet blir slutt rett og slett pga av utnyttelset, ofte blir nok menn utnyttet når kvinnen skjønner at mannen "gjør" alt for de - spesielt over flere år. Anonymkode: b912f...11c Jeg bare tulla altså jeg vet at menn kan forelske seg, men som du sier så kan dårlige minner gjøre det vanskeligere å forelske seg, gjelder forsåvidt kvinner også.
Nettinettet Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke tvinge noen til å bli forelsket i seg. Bare til info. Anonymkode: ff5f5...3cb Jeg skrev alle kan forelske seg. Jeg skrev ikke at alle kan forelske seg i deg... 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, menn kan forelske seg. Men de fleste lar seg ikke lett forelske seg etter at forholdet blir slutt rett og slett pga av utnyttelset, ofte blir nok menn utnyttet når kvinnen skjønner at mannen "gjør" alt for de - spesielt over flere år. Anonymkode: b912f...11c Det du skriver her gjelder jo for begge kjønn. Både menn og kvinner står i fare for å bli utnyttet i et forhold. Det er ingen forskjeller i så måte. Kan hende vi menn er mer kalde å se til utad, vi sitter ikke og gråter på skulderen til hverandre, men holder tankene for oss selv i mye større grad enn dere. Det betyr altså ikke at vi ikke har det like vondt hvis det blir slutt med ei vi liker/er forelsket i. Anonymkode: 4e823...1ff 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 7 minutter siden, Nettinettet skrev: Jeg skrev alle kan forelske seg. Jeg skrev ikke at alle kan forelske seg i deg... Du antydet det når du skrev "hva gjør du for å få det du vil ha". Kunne mistolkes som at du mente at bare man gjør visse ting på en viss måte så får man det man vil ha. Men sånn er det jo ikke i virkeligheten. Anonymkode: ff5f5...3cb
Gjest made4u Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg forelsker meg svært sjelden, hendt en gang de siste 25 årene. Har dog fire seriøse forhold bak meg i denne perioden, men å si at jeg var forelsket kan jeg nok ikke med noen av dem.
Lee Jones Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 Sist jeg ble forelsket var jeg ungdom. Vanskelig å få følelser når kvinner er så passive, men sex må menn jo ha. 1
Ragnar89 Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et seriøst spørsmål. Er det mulig for menn å forelske seg eller vil de kun ha sex? Anonymkode: 0b4b5...6c3 Vi vil vel ha begge deler 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 Hver eneste dag er det tusenvis av menn verden over som forelsker seg. Hva er årsaken til at du lurer på om menn har evnen til å forelske seg? Mennesker som forelsker seg vil ønske å ha sex med hverandre. Det er helt naturlig. Anonymkode: 7f808...9b5
Xcase33 Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et seriøst spørsmål. Er det mulig for menn å forelske seg eller vil de kun ha sex? Anonymkode: 0b4b5...6c3 Ikke for den typen menn som sjekker deg opp. Hvis du tar litt initiativ selv og oppsøker andre typer menn så vil du nok se at vi er flerdimensjonale.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #19 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg har opplevd mange ganger i mitt liv at menn har forelsket seg i meg. Helt klart. Men jeg har også opplevd mange ganger at de IKKE har forelsket seg i meg, men derimot vært ute etter "en ting". Så det er nok litt blandet. Det vanskelige noen ganger i starten kan være å sortere ut de som bare er ute etter et engangs-ligg eller sex og ikke noe mer. Men jo, menn de blir forelsket akkurat som oss jenter, men har kanskje en hyppigere tendens til å ville "fly litt rundt" uten å bli følelsesmessig tilknyttet sine sexpartnere. Menn har det innebygd i seg at de har lettere for å ha sex kun for sexens skyld enn vi kvinner har. Ingen regel uten unntak selvsagt, i begge leire, men i hovedsak er det sånn, etter min erfaring. Anonymkode: 8ac04...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå