Gjest Fighter Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen som har en jobb til meg? Jeg er sosial, utadvendt, omsorgsfull og glad i utfordringer. Jeg er utdannet sosionom og har erfaring med ledelse, rusmisbrukere, ungdom og eldreomsorg. Jeg bruker mye av tiden min sammen med venner og foran pc-en. Helst vil jeg ha en jobb på et kontor, i en respsjon eller lignende. Håper noen av dere har en jobb til meg. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 hei blir ikke akkurat svar på ditt spørsmål men,... Du vet vel ikke tilfedigvis om forum for Bodøfolk? Er utflyttet og lengter tilbake Så hadde vært kjekt å funnet et forum, med kanskje bilder og slikt fra Bodø Sorry at det er helt utenfor spørsmålet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Skulle så gjerne gitt deg jobb, Fighter, men det jeg kan gjøre er å hjelpe deg å dytte denne litt opp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 Skulle så gjerne gitt deg jobb' date=' Fighter, men det jeg kan gjøre er å hjelpe deg å dytte denne litt opp :-)[/quote'] Hadde vært fint med jobb, ja. Men jeg må ha mulighet til å sitte, slippe tungt fysisk arbeid og ensidige bevegelser. Dessuten må unngå stress og ha mulighet til å ta pauser når jeg føler at jeg trenger det. Jeg vet heller ikke om jeg vil klare å jobbe 100%. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. november 2004 #5 Del Skrevet 26. november 2004 Finnes det ingen hjemmebaserte internettjobber eller datajobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #6 Del Skrevet 26. november 2004 Finnes det ingen hjemmebaserte internettjobber eller datajobber? Finnes sikkert noen "pyramidejobber" der jeg kan sitte hjemme og jobbe, men da må man være en sabla god selger for å i det hele tatt tjene en krone. Og jeg har vel ikke få konkurrenter som skal selge de beste vitaminene og den beste shampoen? Men jeg kunne godt tenkt meg å gjort noe fra datamaskinen hjemme sånn egentlig. Gjest: vi er jo noen Bodø-folk her da, så du kan jo "snakke" litt med oss? Bilder fra Bodø finner du her: http://www.bodoe.com/n/v2/bildeside1.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #7 Del Skrevet 26. november 2004 Hva med å høre på sosialkontoret da, etter som du er utdannet sosionom, så kanskje du i allefall kan være vikar der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #8 Del Skrevet 26. november 2004 Har søkt jobb så sosialkontoret. Det var 84 søkere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #9 Del Skrevet 26. november 2004 oi! Men kan du ikke bare stikke innom med en åpen søknad som vikar da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #10 Del Skrevet 26. november 2004 Det kan jeg jo gjøre. Takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #11 Del Skrevet 26. november 2004 For det er jo alltid noen som blir sykemeldt i kortere og lenger tid.. Barneverntjenesten er vel også et arbeidområde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #12 Del Skrevet 26. november 2004 Har søkt barnevernet også. Men kan jo høre om de trenger vikarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #13 Del Skrevet 26. november 2004 Hva med instiusjoner da? Fins det f.eks et spebarnssenter i bodø? Spebarnssenter er min drømmejobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #14 Del Skrevet 26. november 2004 Tror ikke det finnes noe spedbarnssenter, men har søkt alle andre instisusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #15 Del Skrevet 26. november 2004 Skoler da? Vikar på barneskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. november 2004 #16 Del Skrevet 26. november 2004 Har søkt på videregående. De trengte ikke folk. Har ikke noe ped, så barneskole kan bli vanskelig. Jeg må også sitte så tavleskriving blir vanskelig.. Men jeg kan jo alltids høre om noen trenger en sittende vikar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #17 Del Skrevet 26. november 2004 rundt tentamenstider nå så de trenger kanskje noen vakter akkuratt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulderin Skrevet 26. november 2004 #18 Del Skrevet 26. november 2004 Hadde vært fint med jobb, ja. Men jeg må ha mulighet til å sitte, slippe tungt fysisk arbeid og ensidige bevegelser. Dessuten må unngå stress og ha mulighet til å ta pauser når jeg føler at jeg trenger det. Jeg vet heller ikke om jeg vil klare å jobbe 100%. :-? Ikke for å være frekk, men du høres her ut til å være rimelig langt fra min drømmearbeidstaker... :-? Det kan i alle fall ikke være stabilt, sikkert og fleksibelt å ha deg som ansatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #19 Del Skrevet 26. november 2004 Det er mange som ikke er drømmearbeidstakere og mange sjefer som ikke passer til å være sjef også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #20 Del Skrevet 30. november 2004 Er det noen som har en jobb til meg? Jeg er sosial' date=' utadvendt, omsorgsfull og glad i utfordringer. Jeg er utdannet sosionom og har erfaring med ledelse, rusmisbrukere, ungdom og eldreomsorg. Jeg bruker mye av tiden min sammen med venner og foran pc-en. Helst vil jeg ha en jobb på et kontor, i en respsjon eller lignende. Håper noen av dere har en jobb til meg. På forhånd takk.[/quote'] Hmm..jeg trenger en selskapsdame/terapaut/vaskehjelp. Interessert? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå