Gå til innhold

Synes dere jenter at dette er sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann og hadde dette vært en dame ville jeg synes det var veldig sexy. Settingen er egentlig veldig uskyldig og jeg lurer på hva

dere damer synes.

Må det være en stor ståpikk på mannebilder for at de skal være sexy?  Det virker som alle tror det i hvert fall.

dere tumblr_oez83wZxUg1vhnszko1_500.jpgv

Anonymkode: d8af1...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer er opptatt av mannen. Menn er opptatt av pikken.

Hvis han snudde seg så ansiktet var synlig...

Anonymkode: 6d632...f52

• Liker 14
Skrevet

Vet ikke helt. Pent er det :) 

Anonymkode: f1449...380

Skrevet

Bildet er ikke sexy for min del. Liker ikke tatoveringer og sjelden så kortklippet hår. Skal også mer til for enn en random, naken mann for å tenne meg. Et intervju med en kjekk, selvsikker og sjarmerende mann - absolutt. Clive Owen med klærne på gjør 100 ganger mer for meg enn en tilfeldig mann med klærne av.

Et tilsvarende bilde av en attraktiv kvinnekropp kunne nok vært sexy. Men det er jo der menn og kvinner er forskjellige. 

Anonymkode: 6d6f5...a54

• Liker 9
Skrevet

Ja, det synes jeg, selv om jeg ikke likte alle tatoveringene.

Anonymkode: b8169...396

Skrevet

Helt ærlig synes jeg faktisk mannerumper er mer sexy enn erigerte peniser. Men akkurat dette bildet var litt intetsigende og ikke spesielt interessant eller pirrende å se på. Alt for pregløst og kjedelig uttrykk.

• Liker 11
Skrevet

Ikke min type kropp. 

Anonymkode: eefe0...a5d

• Liker 2
Skrevet

Mye bedre enn hvilket som helst kukbilde. 

• Liker 10
Skrevet

Dropp tatoveringene, så ja! :) Kjekt med naken mann i naturen :)

Anonymkode: a795d...a76

• Liker 3
Skrevet

Han så målbevisst ut. Jeg tror hans plan er å bringe tilbake en håndfull med vann. Fra bunnen. Med lukket hånd så klart.

• Liker 2
Skrevet

Joda. Kunne tenkt meg mindre tatovering, men fin fyr likevel;)

• Liker 1
Skrevet

:lillesky:

Anonymkode: 04700...78d

• Liker 1
Skrevet

Random pikk på bilder er IKKE sexy!!

Det bildet der derimot, var utrolig kult! Fin stump! 

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, Ardwinna skrev:

Helt ærlig synes jeg faktisk mannerumper er mer sexy enn erigerte peniser. Men akkurat dette bildet var litt intetsigende og ikke spesielt interessant eller pirrende å se på. Alt for pregløst og kjedelig uttrykk.

Helt enig! 

Skrevet

Mn mening, som jeg deler med flere damer er at bilde av erigert penis ikke er pirrende eller sexy, men heller vulgært.

Bilde av en mannerumpe er mye mer sexy. Bilde var helt greit. 

Anonymkode: 5101b...16e

• Liker 6
Skrevet

AB's oppfatning om at jenter vil ha erigerte peniser (dick pics) bygger jo opp under hvorfor endel menn sender dette.

Tatoveringene er skikkelig harry forresten.

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, Charmander skrev:

AB's oppfatning om at jenter vil ha erigerte peniser (dick pics) bygger jo opp under hvorfor endel menn sender dette.

Igjen så går det mye på hva mannfolk har bestemt at kvinner liker. Ikke hva kvinner selv sier. 

MEN det finnes kvinner som liker random penisbilder da, det er ikke til å stikke under en stol.. De er bare ikke så mange, som de som IKKE liker det :)
Jeg kan selv se på penisbilder og gå "ok, det var et fint bilde".. men da har jeg oppsøkt bildene selv, ikke fått de slengt i fleisen uten samtykke :P

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...