*Emma* Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Noen som vet om noe lunsj sted i Oslo som serverer julemat? Er på utkikk etter et sted å spise lunsj med ei venninde før jul. Vi vil gjerne ha julemat men vet ikke helt hvor vi skal gå? Buffet hadde vært toppen men er åpen for andre forslag også.... Aller helst i området rundt Slottet/Vika/Aker Brygge.....
Snuppa Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Krostuen til Statholdergaarden (krysset Prinsens gt/Kirkegt) er et koselig sted med atmosfære. Riktignok serveres det dansk mat, men husker at maten deres var utrolig god. Hvis dere skal dit en lørdag, så vil jeg anbefale at dere bestiller bord. Sjekk meny her: http://www.statholdergaarden.no/
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Kaffistova har alle de vanlige julerettene.
*Emma* Skrevet 22. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2004 Har vært inne på tanken med Kafistova ja.....så de har julemat til lunsj også??? Statholdergården blir litt for dyrt og fint siden det bare er snakk om en lunsj. Det er dessuten snakk om en fredag. Er det noen flere som har forslag???? Anyone?
Arkana Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Egon serverer vel julemat nå såvidt jeg vet.
jouvel Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Jeg tror de har julemat på Stortorvets Gjestegiveri. Tror jeg da...
Snuppa Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Statholdergården blir litt for dyrt og fint siden det bare er snakk om en lunsj. Krostuen til Statholdergaarden har ikke på langt nær samme prisnivå som restauranten Statholdergaarden. De har smørbrød fra kr 75 og da blir man god og mett! Ikke er det spesielt stivt heller, ligger i kjelleren under restauranten i kjempekoselig lokaler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå