AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har begynt å date en mann, og vi kommer til å ta det videre nå i helgen. Jeg er 23år, forholdsvis slank. Jeg prøvde litt undertøy for å finne ut hva jeg skulle ha på meg, men syntes ingenting var fint nok. Kroppen blir liksom ikke helt som disse Victorias Secret-modellene, og jeg vet at han er svak for disse undertøysbildene. Noen menn som kan si noe om hva slags undertøy som er turn on og turn off? Helst i samme alderssegment, altså ikke 50+.. Gjerne med bilder!! Anonymkode: 927c6...76c
Dusten Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) For min del fungerer sexy undertøy uavhengig av kroppsform. Du trenger ikke være Bar Rafaeli for å bli lekker i sexy undertøy. Bare tanken på at dama har kledd seg opp under for å gjøre stas på meg, tenner meg. Dessverre tror jeg mange andre menn ikke bryr seg så mye om hva du har på. Det skal jo av uansett! Dersom han er interessert så er det kanskje en bestemt stil han liker, og da kan du prøve å finne ut hva det er. Victoria's Secret har mye lekkert, og dersom du går for "very sexy"-serien finner du mye lekkert i blonder og mesh. Jeg har i hvertfall en forkjærlighet for det som gir et lite innblikk i hva som er under uten å vise alt. Lite er så sexy som en dusk under en truse med gjennomsiktig frontparti, eller litt av brystvortene synlig under en delvis gjennomsiktig BH. Slikt tenner veldig. Victoria's Secret har mye, Calvin Klein likeså. Ellers har den norske nettbutikken My Muse mye i denne sjangeren. Se bildet. Modellen har så klart modelkropp, men dette funker for meg på alle kroppsformer. Hofteholder, strømper, chemise eller den slags blir litt overkill for min del, mens andre igjen har fetisj for dette. Endret etter pålegg fra språkpolitiet, så nå kan Ab under heller komme til saken i stedet for å påpeke skrivefeil i et forum der innlegg oftest er av muntlig karakter. Endret 21. oktober 2016 av Dusten 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 5 minutter siden, Dusten skrev: nippelen BRYSTVORTE nippel nippel m. (fra eng. egentlig 'brystvorte') 1 kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende smøren- 2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg Anonymkode: 5e4ef...a00 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Ta på deg noe som får deg til å føle deg sexy selv! Hjelper lite om du kler deg opp i alt mulig rart dersom du ikke syns det er riktig for deg. Jeg for min del bryr meg ikke så mye om hva dama har på seg så lenge det ikke er utvasket og slitt. Så klart, et lekkert matchende blondesett a la det over er jo lekkert men ikke noe must. Det er viktig å ikke prøve for hardt slik at det bare blir komisk. Turn off må være gra bomulsboxere eller den slags, men er stemningen heit nok fra før, så skremmer ikke det heller. Anonymkode: 18044...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #5 Skrevet 21. oktober 2016 12 timer siden, Dusten skrev: Endret etter pålegg fra språkpolitiet, så nå kan Ab under heller komme til saken i stedet for å påpeke skrivefeil i et forum der innlegg oftest er av muntlig karakter. En voksen mann som sier nippel. Kan det bli mer turn off? Anonymkode: 099fe...b70 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En voksen mann som sier nippel. Kan det bli mer turn off? Anonymkode: 099fe...b70 Ja, jeg kan tenke meg opptil flere ting som er mer turn off enn en voksen mann som sier "nippel". Å reagere på ordet nippel i seg selv er blant dem. (Men, det er visst blitt en sånn greie som det er blitt kult å mislike. ) Uansett, hva som er sexy undertøy varierer nok veldig fra person til person Selv syntes jeg enkelt undertøy fra cubus eller H&M kan være råsexy i seg selv (på dama selvfølgelig). Gjerne dersom det består av et enkelt, men tettsittende stoff. Gjerne også med litt pastell-farger. Anonymkode: edbb8...f24 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å reagere på ordet nippel i seg selv er blant dem. (Men, det er visst blitt en sånn greie som det er blitt kult å mislike. ) Nei, det er ikke en trendgreie. Jeg synes bare folk høres så usigelig dumme ut når de bruker engelske låneord for ting vi har helt greie ord for på norsk. De fleste lærer jo ordet brystvorte før de lærer engelsk, for å si det sånn. Anonymkode: 099fe...b70 2
Andreas8 Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 Godt det ikke er meg du er på stevnemøte med. For meg er det bare enkle truser, til og med bestemortruser, som duger som "sexy undertøy". Hvorfor jeg synes det er sexy? Fordi slike sorte greier med blonder på objektiviserer personen. Jeg er ikke ute etter noe som fremstiller henne som et objekt. Jeg vil hun skal være den som er sexy. For meg er en trepakk billigtruser på H&M lang mer sexy enn dyre greier kjøpt på en undertøysforretning. Jeg er kjedelig, jeg vet. Og enkel. At på til tror jeg nok jeg er litt sær. 8
Amya Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, Andreas8 skrev: Godt det ikke er meg du er på stevnemøte med. For meg er det bare enkle truser, til og med bestemortruser, som duger som "sexy undertøy". Hvorfor jeg synes det er sexy? Fordi slike sorte greier med blonder på objektiviserer personen. Jeg er ikke ute etter noe som fremstiller henne som et objekt. Jeg vil hun skal være den som er sexy. For meg er en trepakk billigtruser på H&M lang mer sexy enn dyre greier kjøpt på en undertøysforretning. Jeg er kjedelig, jeg vet. Og enkel. At på til tror jeg nok jeg er litt sær. 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 4 minutter siden, Andreas8 skrev: Godt det ikke er meg du er på stevnemøte med. For meg er det bare enkle truser, til og med bestemortruser, som duger som "sexy undertøy". Hvorfor jeg synes det er sexy? Fordi slike sorte greier med blonder på objektiviserer personen. Jeg er ikke ute etter noe som fremstiller henne som et objekt. Jeg vil hun skal være den som er sexy. For meg er en trepakk billigtruser på H&M lang mer sexy enn dyre greier kjøpt på en undertøysforretning. Jeg er kjedelig, jeg vet. Og enkel. At på til tror jeg nok jeg er litt sær. Jeg er med på tankegangen din, men jeg stusser litt over at penere undertøy med blonder og greier objektifiserer en person. Om man ser på denne kvinnen som har på seg dette som en person i utgangspunktet, hvordan kan undertøy man har på seg innenfor husets fire vegger forandre det og gjøre at hun plutselig blir fremstilt som et objekt? Anonymkode: 7cf75...76b 2
Andreas8 Skrevet 21. oktober 2016 #11 Skrevet 21. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er med på tankegangen din, men jeg stusser litt over at penere undertøy med blonder og greier objektifiserer en person. Om man ser på denne kvinnen som har på seg dette som en person i utgangspunktet, hvordan kan undertøy man har på seg innenfor husets fire vegger forandre det og gjøre at hun plutselig blir fremstilt som et objekt? Anonymkode: 7cf75...76b Don't ask me why. Jeg vet bare at jeg ikke er særlig begeistret for det. Jeg har kjøpt undertøy til noen før. Hun hadde det på seg første gangen vi... Men det ble med den ene gangen. Hun skjønte veldig godt på mitt ansiktsuttrykk og kroppsspråk at jeg ikke likte det. Selv om jeg var takknemlig for at hun gjorde seg til for min del. Men... Jeg kjøpte de for hennes skyld, ikke for min skyld. Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg rygger når folk har på seg slikt som spiller på sex. Men... Jeg føler det som langt mer sexy stemning hvis hun har en t-skjorte og enkle truser på, heller enn dyrt undertøy som skal se så sexy ut. Jeg kan dessverre ikke rasjonalisere det ut over at jeg føler at fokuset flyttes fra henne som person og over til henne som å bli et objekt, som om jeg skulle tenne på henne fordi hun har dette på seg - heller enn å tenne på henne fordi hun er kåt på meg. For det er det eneste som tenner meg, at hun er kåt på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #12 Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, Andreas8 skrev: Don't ask me why. Jeg vet bare at jeg ikke er særlig begeistret for det. Jeg har kjøpt undertøy til noen før. Hun hadde det på seg første gangen vi... Men det ble med den ene gangen. Hun skjønte veldig godt på mitt ansiktsuttrykk og kroppsspråk at jeg ikke likte det. Selv om jeg var takknemlig for at hun gjorde seg til for min del. Men... Jeg kjøpte de for hennes skyld, ikke for min skyld. Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg rygger når folk har på seg slikt som spiller på sex. Men... Jeg føler det som langt mer sexy stemning hvis hun har en t-skjorte og enkle truser på, heller enn dyrt undertøy som skal se så sexy ut. Jeg kan dessverre ikke rasjonalisere det ut over at jeg føler at fokuset flyttes fra henne som person og over til henne som å bli et objekt, som om jeg skulle tenne på henne fordi hun har dette på seg - heller enn å tenne på henne fordi hun er kåt på meg. For det er det eneste som tenner meg, at hun er kåt på meg. Ok. Tror jeg nesten skjønner hva du mener Jeg klarer bare ikke helt å se på en person som et objekt uansett sammenheng, men jeg er med på tankegangen rundt det. Takk for svar Anonymkode: 7cf75...76b 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #13 Skrevet 21. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke en trendgreie. Jeg synes bare folk høres så usigelig dumme ut når de bruker engelske låneord for ting vi har helt greie ord for på norsk. De fleste lærer jo ordet brystvorte før de lærer engelsk, for å si det sånn. Anonymkode: 099fe...b70 Jøss, du høres jo råsexy ut 😍 Anonymkode: edbb8...f24
Charmander Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å date en mann, og vi kommer til å ta det videre nå i helgen. Jeg er 23år, forholdsvis slank. Jeg prøvde litt undertøy for å finne ut hva jeg skulle ha på meg, men syntes ingenting var fint nok. Kroppen blir liksom ikke helt som disse Victorias Secret-modellene, og jeg vet at han er svak for disse undertøysbildene. Noen menn som kan si noe om hva slags undertøy som er turn on og turn off? Helst i samme alderssegment, altså ikke 50+.. Gjerne med bilder!! Anonymkode: 927c6...76c Jeg er vel i målgruppen din. M29. Jeg liker veldig godt det enkle for å være helt ærlig. Selv om jeg liker hun som ble postet ovenfor. Bruk tid på å kle av deg, og tease han. Det vil gjøre han sprø Endret 21. oktober 2016 av Charmander 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #15 Skrevet 21. oktober 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, du høres jo råsexy ut 😍 Anonymkode: edbb8...f24 Ja, du skulle bare visst. Anonymkode: 099fe...b70 1
Cuntzilla Skrevet 21. oktober 2016 #16 Skrevet 21. oktober 2016 Nå er jeg kvinne da, men jeg må jo bare blande meg inn og si at jeg liker full overkill supersexy horeundertøy og de mannfolka jeg har vært med digger det. Det er jo smak og behag, og det er selvsagt noe med det å bare være helt casual sexy også i noe veldig enkelt, men ikke vær redd for å dra på deg stay ups hvis det er det du vil. Velg det undertøyet du selv liker best og føler deg mest vel i, halve (om ikke hele) cluet med å se sexy ut er å føle seg sexy selv. Hvis han liker Victorias Secret opplegget så liker han vel den typiske halv-tacky "blonder og push up-BH"-greia. Tror han hadde blitt glad for noe sånt jeg, at du har pyntet deg litt under viser jo også bare at du har tenkt på det og at det er en litt spesiell anledning for deg. Det er jo tennende i seg selv. VS er jo litt oppskrytt da, Lindex er et mer usexy merkenavn men har mer sexy undertøy i den prisklassen, så stikk gjerne innom der og prøv litt undertøy om du ikke har gjort det. Mitt tips om du er helt rådvill er en balconette og en hipsterstring, det er flatterende på de fleste kropper. Ville kjørt sort og med litt blonder, kanskje noe gjennomsiktige områder, burde være ganske bankers. Så får du finne ut etterhvert om han er lakk og lær eller bestemorstruse-typen. Kos deg 2
stan Skrevet 21. oktober 2016 #17 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg kjøpte mye fint undertøy til dama. Ikke fordi jeg ville se henne i det, men fordi hun trengte å fornye den delen av garderoben. Jeg ser henne uansett nesten aldri i undertøy. Enten naken, eller kledd.
Anonym90059005 Skrevet 21. oktober 2016 #18 Skrevet 21. oktober 2016 Kjør noe klassisk svart og pent, gjerne blonder/delvis gjennomsiktig, kan ikke slå feil. I tillegg føler du deg sikkert komfortabel i det selv også. Ikke overkill første gang med strømpeholder osv
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #19 Skrevet 21. oktober 2016 3 timer siden, Andreas8 skrev: Don't ask me why. Jeg vet bare at jeg ikke er særlig begeistret for det. Jeg har kjøpt undertøy til noen før. Hun hadde det på seg første gangen vi... Men det ble med den ene gangen. Hun skjønte veldig godt på mitt ansiktsuttrykk og kroppsspråk at jeg ikke likte det. Selv om jeg var takknemlig for at hun gjorde seg til for min del. Men... Jeg kjøpte de for hennes skyld, ikke for min skyld. Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg rygger når folk har på seg slikt som spiller på sex. Men... Jeg føler det som langt mer sexy stemning hvis hun har en t-skjorte og enkle truser på, heller enn dyrt undertøy som skal se så sexy ut. Jeg kan dessverre ikke rasjonalisere det ut over at jeg føler at fokuset flyttes fra henne som person og over til henne som å bli et objekt, som om jeg skulle tenne på henne fordi hun har dette på seg - heller enn å tenne på henne fordi hun er kåt på meg. For det er det eneste som tenner meg, at hun er kåt på meg. Jeg kjøper billigste undertøyet på ebay pga. jeg ikke gidder å legge stort i det, samt er det det mest behagelige undertøyet jeg har hatt. Men disse er "sexy" i svart med blonder Hva gjør det meg til? Objektiviserer jeg meg selv? Anonymkode: 36939...b29
jabx Skrevet 22. oktober 2016 #20 Skrevet 22. oktober 2016 19 timer siden, Andreas8 skrev: Godt det ikke er meg du er på stevnemøte med. For meg er det bare enkle truser, til og med bestemortruser, som duger som "sexy undertøy". Hvorfor jeg synes det er sexy? Fordi slike sorte greier med blonder på objektiviserer personen. Jeg er ikke ute etter noe som fremstiller henne som et objekt. Jeg vil hun skal være den som er sexy. For meg er en trepakk billigtruser på H&M lang mer sexy enn dyre greier kjøpt på en undertøysforretning. Jeg er kjedelig, jeg vet. Og enkel. At på til tror jeg nok jeg er litt sær. Neida, du er bare en White Knight. Det er på grensen til galskap å påstå at sexy undertøy objektiviserer noen. Da objektiviserer du jo enhver person du tenner på. F.eks. hvis du har en kjæreste og får lyst til å ha sex med henne. Objektivisert. Det får være grenser for White Knighting. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå