Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Jeg er så dritlei han og hans latskap at jeg holder på å spy. Sparer penger for å ha mulighet til å dra fra han. 

- Jeg hater livet mitt og kjenner på at jeg har kastet bort de beste årene på han. 

- I løpet av de siste 4 årene har jeg hatt jevnlig sex med 3 andre. 

- Jeg elsker en annen 

Anonymkode: fe829...15e

Kom i vater med deg selv før du involverer deg i andre...

Anonymkode: 7b3cd...68f

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 22.5.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev:

I starten av forholdet vårt (fem år siden nå, minst) glemte han å logge av facebook fra min mobil. Som den hønsa jeg var gikk jeg innom og slettet samtlige av samtalene han hadde hatt med andre jenter. Da jeg var ferdig og innså at det bare var menn igjen, og skjønte han kom til å forstå, så slettet jeg like så godt resten også. Han våknet til ingen meldinger, tenkte det var facebook som hadde klikket (merkelig nok hadde en annen kompis opplevd det samme? lurer på om andre enn meg har vært på tokt... 😂

Dette var i starten av forholdet, eksen min var utro og jeg følte meg helt... gal. Det skal sies; stoler 100% på han nå. Og kommer ALDRI til å bli psychobitch og sjekke meldinger igjen... Herregud, rødmer bare jeg skriver dette. 

Anonymkode: 15ec6...f64

Gud bedre 😳

Anonymkode: a5474...228

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg under sist ferie i Italia i fjor sommer og 4 ganger etterpå, har hatt sex med venninna til dattera vår ... Både dattera vår og venninna er nå snart 25. Jeg er 47. I Italia ble jeg på en måte forført når kona og dattera var ute på en handletur. Senere har vi møttes i smug 4 ganger på hotell, og hatt helt fantastisk sex. Vi vet begge at dette kun er sex. 

Anonymkode: 4585f...5fe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg tok han (min utro kjæreste) tilbake kun for å vise han at karma's a bitch. Ja, jeg vet at det er lavmål og at jeg dermed synker ned på hans nivå. Men du verden det føles godt likevel!

Anonymkode: 0725a...9ef

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg tok han (min utro kjæreste) tilbake kun for å vise han at karma's a bitch. Ja, jeg vet at det er lavmål og at jeg dermed synker ned på hans nivå. Men du verden det føles godt likevel!

Anonymkode: 0725a...9ef

Mulig det er litt tidlig på søndag for meg enda, men hvordan viste du han at barna is a bitch ved å ta han tilbake? Dumpet du han til slutt, eller gjorde du noe annet not han? 

Anonymkode: 6fc2a...df5

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har seksuelle samtaler med en fyr som er gammel nok til å være faren min, men jeg elsker ham likevel.

Elsker også mannen min, men på en annen måte.

Anonymkode: 07c2b...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 21.5.2018 den 22.55, AnonymBruker skrev:

At jeg liker at andre menn ser på meg.

Anonymkode: 2c0d2...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg kunne tenkt å vise fram kona mi naken til andre menn. 

Anonymkode: eaa99...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er litt tidlig på søndag for meg enda, men hvordan viste du han at barna is a bitch ved å ta han tilbake? Dumpet du han til slutt, eller gjorde du noe annet not han? 

Anonymkode: 6fc2a...df5

Barna var aldri en bitch.

Anonymkode: d7337...3b0

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sex med eksen dagen etter jeg hadde sex med min nåværende kjæreste før første gang... Vi datet ikke og var ikke sammen. Men jeg følte meg litt skyldig da jeg begynte å date han. Da føltes det ganske fælt. Men må bare leve med det! Han er den eneste jeg vil være med og har følelser for han som jeg aldri har hatt for noen før. 

Anonymkode: 1735a...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solanum Tuberosum

Jeg er ute av stand til å holde på egne hemmeligheter - så samboer vet nok det meste om meg. Jeg har ikke noe å bidra med her. 

Jeg har lest hele tråden. Og det er en del som skriver at de har hatt sex med søsteren eller søstrene til kona/samboer, men det er ingen slike betroelser fra disse søstrene. Er dette rein løgn, en sex-fantasi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke følelser for mannen min lenger. Og er forelsket i en annen, og vi har hatt sex. Jeg vil skilles og flytte. 

Anonymkode: cb375...be1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tatt abort, hans barn, kommer aldri til å få vite det. Mitt valg pga omstendighetene. Nå har vi et barn sammen, og alt "på stell". 

Anonymkode: 5c5cb...bd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle i et forhold trenger egne rom, å være egne individer der ikke partneren vet alt. Ha noen hemmeligheter. Men i denne tråden synes jeg mange av dere som svarer ikke nevner hemmeligheter, men grove SVIK!

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle i et forhold trenger egne rom, å være egne individer der ikke partneren vet alt. Ha noen hemmeligheter. Men i denne tråden synes jeg mange av dere som svarer ikke nevner hemmeligheter, men grove SVIK!

Eksempler? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksempler? 

Mange utroskap,  å lyve om farskap ( en her som var far til en annens barns søster...), mor som lyver om at mannen hun er sammen med ikke vet at han ikke er faren til barnet "deres", generelt å gå bak ryggen på partneren sin på denne måten er grove svik.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg er deprimert og tenker på selvmord hver dag. 

Anonymkode: b5a39...a9e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med lege og få hjelp. Lov at du gjør det!!💗varm klem 💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må oppsøke hjelp! sender deg store klemmer❤️ du klarer det!

Anonymkode: 05924...35a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...