AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1341 Del Skrevet 17. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun vet ikke at jeg besøker en eskortepike ca én gang i uka for å få oppfylt mine sexfantasier. Ny eskorte hver gang. Dette har jeg holdt på med i halvannet år nå. Anonymkode: 26225...6ee Og du må ha god råd og flink til å skjule at pengene blir borte. Anonymkode: 45967...c21 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1342 Del Skrevet 17. november 2018 Jeg har verdens beste kjæreste men noen ganger trenger jeg litt tid for meg selv og sier jeg ikke kan følge vanlig prosedyre om å sove sammen pga av sene møter. Da slår jeg av snap filteret, kjøper meg en god vin og biff, så spiller jeg musikk , spiser god mat, danser i stua og drikker meg god og full. For å legge meg på morgenkvisten og vite at jeg har tatt en flex dag og kan sove helt til jeg skal hjem til han etter «jobb», uten å synes på snap.. Anonymkode: c1be6...9c5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1343 Del Skrevet 18. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du må ha god råd og flink til å skjule at pengene blir borte. Anonymkode: 45967...c21 Jeg har råd til 1000 kr i uka uten at hun merker det ja. Kjøper alltid eskorter som tar 1000 kr for 30 minutter, det holder. Jeg veit det er galt på alle mulige måter, men jeg klarer ikke å slutte med det. Anonymkode: 26225...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1344 Del Skrevet 18. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil hun ikke være med på det? Har du spurt? Du bruker selvsagt kondom? Anonymkode: 63f2a...29c Jeg bruker selvsagt kondom ved samleie. Anonymkode: 26225...6ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1345 Del Skrevet 18. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har råd til 1000 kr i uka uten at hun merker det ja. Kjøper alltid eskorter som tar 1000 kr for 30 minutter, det holder. Jeg veit det er galt på alle mulige måter, men jeg klarer ikke å slutte med det. Anonymkode: 26225...6ee Da ble jeg nysgjerrig på hva din kone ikke kan tilfredsstille, siden det bare tar 30 min? Kan ikke være en skikkelig kink liksom? Anonymkode: 745e7...b6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1346 Del Skrevet 18. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ble jeg nysgjerrig på hva din kone ikke kan tilfredsstille, siden det bare tar 30 min? Kan ikke være en skikkelig kink liksom? Anonymkode: 745e7...b6c Det går på ting som analsex, få komme i munnen hennes, og slikt. Hun vil ikke det, og jeg har faktisk behov for å gjøre det innimellom, noe eskortene lar meg. I tillegg vil jeg ha hatt flere partnere enn kona.. Anonymkode: 26225...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1347 Del Skrevet 18. november 2018 Han vet ikke at jeg har bestemt navn på babyen i magen,og ikke tør å fortelle ham det... redd han skal bli spydig og si det vakre navnet i en stygg tone.. Anonymkode: 36bf4...671 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1348 Del Skrevet 18. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går på ting som analsex, få komme i munnen hennes, og slikt. Hun vil ikke det, og jeg har faktisk behov for å gjøre det innimellom, noe eskortene lar meg. I tillegg vil jeg ha hatt flere partnere enn kona.. Anonymkode: 26225...6ee Da ville jeg gjort slutt med kona. Hun fortjener bedre. Du kommer nok aldri å bli fornøyd . Når sånne ting som analsex kommer før å elske og respekter henne. Så billige horer du finner deg da. At de finnet seg i anal og sperm i munn. Som er ikke lett å benytte seg for smitte. Anonymkode: 45967...c21 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1349 Del Skrevet 18. november 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg gjort slutt med kona. Hun fortjener bedre. Du kommer nok aldri å bli fornøyd . Når sånne ting som analsex kommer før å elske og respekter henne. Så billige horer du finner deg da. At de finnet seg i anal og sperm i munn. Som er ikke lett å benytte seg for smitte. Anonymkode: 45967...c21 Østeuropeiske eskortepiker tar stortsett 1000,- for en halvtime. Skulle gjerne hatt en time(minst) med hver, men ved å ha de en halvtime har jeg råd til dobbelt så mange, og det har blitt en slags avhengighet, en besettelse, ha sex med så mange som mulig. Jeg har også vært utro en rekke ganger på «ordinært» vis, altså uten å betale, men når det kun er sex jeg er ute etter er det raskere, og billigere, å betale for de tjenestene jeg vet jeg får. Anonymkode: 26225...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1350 Del Skrevet 18. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Da ville jeg gjort slutt med kona. Hun fortjener bedre. Du kommer nok aldri å bli fornøyd . Når sånne ting som analsex kommer før å elske og respekter henne. Så billige horer du finner deg da. At de finnet seg i anal og sperm i munn. Som er ikke lett å benytte seg for smitte. Anonymkode: 45967...c21 Hvor er respekten fra kona angående hans sexønsker da? Hvis du elsker mannen din så gir du han analsex. Det partneren min ikke vet er at jeg har hatt sex med minst 25 prostituerte før vi ble sammen. Tallet er trolig mye høyere også for jeg har mistet tellinga for lenge siden. Har fortalt henne at jeg har hatt 4 partnere før henne og hun kjøpte det, fordi jeg pleide å være en skikkelig nerd uten dametekke Anonymkode: c026d...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1351 Del Skrevet 18. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er respekten fra kona angående hans sexønsker da? Hvis du elsker mannen din så gir du han analsex. Det partneren min ikke vet er at jeg har hatt sex med minst 25 prostituerte før vi ble sammen. Tallet er trolig mye høyere også for jeg har mistet tellinga for lenge siden. Har fortalt henne at jeg har hatt 4 partnere før henne og hun kjøpte det, fordi jeg pleide å være en skikkelig nerd uten dametekke Anonymkode: c026d...e77 Æsj så mye kvalme menn det finnes 🤢. Anonymkode: 745e7...b6c 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lotty1978 Skrevet 18. november 2018 Populært innlegg #1352 Del Skrevet 18. november 2018 Mannen min er oppvokst på Sørlandet (bibelbeltet), og fikk som tenåring for seg at moren hans kom til på bli sint på ham dersom han drakk alkohol. Han begynte dermed å gjøre sitt beste for å skjule at han av og til tok seg en øl eller tre. Av en eller annen grunn, har denne vanen fulgt ham helt opp til nå (40-årene). Han drikker aldri i selskap med foreldrene sine - og har fortalt meg at moren hans tror han er avholdsmann og så stolt over det at han ikke vil berøve henne denne gleden. Det han ikke vet - er at svigermor selvsagt er fullstendig klar over at han tar seg et glass i lystig lag 😂 Ikke har hun det fnugg imot det heller. Hun fortalte meg for mange år siden at hun synes denne misforståelsen er veldig morsom, og at hun har veddet med faren hans på at han ikke kommer til å «komme ut av skapet» før han er 50. Han vet altså ikke at jeg vet at moren hans overhodet ikke tror at han er avholdsmann 😂 99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 18. november 2018 #1353 Del Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, Lotty1978 skrev: Mannen min er oppvokst på Sørlandet (bibelbeltet), og fikk som tenåring for seg at moren hans kom til på bli sint på ham dersom han drakk alkohol. Han begynte dermed å gjøre sitt beste for å skjule at han av og til tok seg en øl eller tre. Av en eller annen grunn, har denne vanen fulgt ham helt opp til nå (40-årene). Han drikker aldri i selskap med foreldrene sine - og har fortalt meg at moren hans tror han er avholdsmann og så stolt over det at han ikke vil berøve henne denne gleden. Det han ikke vet - er at svigermor selvsagt er fullstendig klar over at han tar seg et glass i lystig lag 😂 Ikke har hun det fnugg imot det heller. Hun fortalte meg for mange år siden at hun synes denne misforståelsen er veldig morsom, og at hun har veddet med faren hans på at han ikke kommer til å «komme ut av skapet» før han er 50. Han vet altså ikke at jeg vet at moren hans overhodet ikke tror at han er avholdsmann 😂 😂😂😂😂🙏 fantastisk!! 😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 18. november 2018 #1354 Del Skrevet 18. november 2018 Han veit ikkje at eg tar sett på kardashian istedefor å lese til eksamen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1355 Del Skrevet 18. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Æsj så mye kvalme menn det finnes 🤢. Anonymkode: 745e7...b6c Det er mange av oss. Dere kvinner lever bare i uvitenhet Anonymkode: c026d...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 18. november 2018 #1356 Del Skrevet 18. november 2018 7 minutter siden, Lotty1978 skrev: Mannen min er oppvokst på Sørlandet (bibelbeltet), og fikk som tenåring for seg at moren hans kom til på bli sint på ham dersom han drakk alkohol. Han begynte dermed å gjøre sitt beste for å skjule at han av og til tok seg en øl eller tre. Av en eller annen grunn, har denne vanen fulgt ham helt opp til nå (40-årene). Han drikker aldri i selskap med foreldrene sine - og har fortalt meg at moren hans tror han er avholdsmann og så stolt over det at han ikke vil berøve henne denne gleden. Det han ikke vet - er at svigermor selvsagt er fullstendig klar over at han tar seg et glass i lystig lag 😂 Ikke har hun det fnugg imot det heller. Hun fortalte meg for mange år siden at hun synes denne misforståelsen er veldig morsom, og at hun har veddet med faren hans på at han ikke kommer til å «komme ut av skapet» før han er 50. Han vet altså ikke at jeg vet at moren hans overhodet ikke tror at han er avholdsmann 😂 Endelig en skikkelig herlig hemmelighet! 😄 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 18. november 2018 #1357 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er respekten fra kona angående hans sexønsker da? Hvis du elsker mannen din så gir du han analsex. Det partneren min ikke vet er at jeg har hatt sex med minst 25 prostituerte før vi ble sammen. Tallet er trolig mye høyere også for jeg har mistet tellinga for lenge siden. Har fortalt henne at jeg har hatt 4 partnere før henne og hun kjøpte det, fordi jeg pleide å være en skikkelig nerd uten dametekke Anonymkode: c026d...e77 Hva søren krever du bæsj på tissen for?? Hvis du elsker kona sleiker du ren doskålen. I min verden er de to tingene det samme. Endret 18. november 2018 av Ella Ellefantella 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1358 Del Skrevet 18. november 2018 At jeg, alle dager jeg ikke er med han, røyker meg stein. Eller at jeg noen gang har prøvd. Han hadde fått sjokk! Anonymkode: b5d86...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1359 Del Skrevet 19. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj så mye kvalme menn det finnes 🤢. Anonymkode: 745e7...b6c Og så mange pripne damer. Det å kunne svelge en liten spiseskje sæd for å glede mannen sin bør alle klare en gang iblant. Anonymkode: 26225...6ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1360 Del Skrevet 19. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mange av oss. Dere kvinner lever bare i uvitenhet Anonymkode: c026d...e77 De fleste kvinner er utro mot mennene sine og lar andre menn ha analsex med de og sprute i munnen dems. Dere menn lever bare i uvitenhet Kos deg med horene dine du, så koser vi oss med nabomennene! Anonymkode: 1275a...90a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå