Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Har dere ikke snakket mer om det siden da? Tenk om han også tenker det samme? Men nei, tipper dere har snakket om det og at han stadig utsetter? Ønsker deg lykke til uansett :)

Joda vi har snakket om det. Skulle egentlig flytte sammen til sommeren i år, da sa han først i fra at det var for tidlig fortsatt når jeg tok det opp. Så skulle vi flytte sammen i oktober og nå bare utsetter han :) Vet han har dårlig erfaringer med det fra de forrige forholdene, men nå går frykten hans utover vårt forhold. 

Takk :) håper det endrer seg snart

Endret av Strikkefrøken
Glemte å takke
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At kjæresten til venninna mi fortalte meg at han er forelska i meg. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til ham at det var helt uaktuelt at noe kommer til å skje mellom oss, men jeg har dårlig samvittighet over at vi i det hele tatt har snakket om det:/

Anonymkode: 3f2eb...3c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At kjæresten til venninna mi fortalte meg at han er forelska i meg. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til ham at det var helt uaktuelt at noe kommer til å skje mellom oss, men jeg har dårlig samvittighet over at vi i det hele tatt har snakket om det:/

Anonymkode: 3f2eb...3c0

Du skal ikke ha dårlig samvittighet 💗

Anonymkode: bb3d0...f63

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg noen ganger smugspiser litt av lørdagsgodteriet hans, for å ha mer igjen av mitt eget. 😏

Anonymkode: 938e2...9e2

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke at jeg noen ganger smugspiser litt av lørdagsgodteriet hans, for å ha mer igjen av mitt eget. 😏

Ditt og hans lørdagsgodt? Er dere 9 år gamle?

Anonymkode: 0cb00...03f

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine venner har fortalt at han er forelsket i meg. Jeg har ikke fortalt kjæresten min om det ennå. Er redd at han skal bli sjalu selv om det ikke er gjensidig. Har aldri flørtet med fyren, så jeg kunne vist kjæresten alt vi har snakket om uten å bli flau. 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har også "mitt" og "ditt" godteri. Mannen min klarer nemlig ikke styre seg og spiser opp hele skåla hvis den er felles... :( 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også eget snop. Nettop pga han spiser myyye fortere enn meg og jeg ofte sparer det beste til slutt, men har vi alt i en skål spiser han opp alt det beste. Vi kjøper ofte inn det samme også deler opp to skåler :fnise:

Anonymkode: 3c47f...29f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2018 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Syns du skal tenke at det faktisk er DEG han vil ha. Tenk på det du.... En fyr som han kunne sikkert fått hvem han vil, men valgte DEG.....er ikke det ganske flott?

Anonymkode: 7e287...d61

Takk for fint svar ❤️ Joda, det er forsåvidt fint å tenke på det. Vet jo at jeg er heldig, og det finnes noen damer der ute som gjerne skulle vært i mine sko... Han er det fineste komplimentet jeg har fått noen gang, for å sitere Trygve Skaug. 

Det er bare et behov for, for en gang skyld, være den som skinner. Den som får oppmerksomhet og er flink til noe. Det er alltid han som får til alt mulig og blir lagt merke til. Skulle bare så veldig ønske å være «den interessante» av og til. 

Anonymkode: b1cd0...ab2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

At jeg liker å følge med på såpe-serier som Hotell Cæsar eller Home and Away. 

Men kjæresten mener at det aller meste som går på TV bare er sludder og vås. Derfor må jeg kikke i smug, slik at hun aldri oppdager noe...

Anonymkode: 5e1cd...e62

Si i fra hvis du blir singel, jeg elsker Hotel Cæsar og Home and Away :blomst:

Anonymkode: 13fb7...60d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2018 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Vi har også forskjellig lørdagsgodt og vi er snart 50 😅

Anonymkode: a5474...228

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Takk for fint svar ❤️ Joda, det er forsåvidt fint å tenke på det. Vet jo at jeg er heldig, og det finnes noen damer der ute som gjerne skulle vært i mine sko... Han er det fineste komplimentet jeg har fått noen gang, for å sitere Trygve Skaug. 

Det er bare et behov for, for en gang skyld, være den som skinner. Den som får oppmerksomhet og er flink til noe. Det er alltid han som får til alt mulig og blir lagt merke til. Skulle bare så veldig ønske å være «den interessante» av og til. 

Anonymkode: b1cd0...ab2

Skjønner behovet for attention, men hva gjør du for å få det? 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/11/2018 at 9:15 PM, AnonymBruker said:

Sikker på at han ikke vet?

Jeg vet at mannen min smugspiser av mitt godteri. Han forsyner seg nok til at jeg ser det blir mindre. 

Anonymkode: a3b6c...24e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er lykkelig gift men sexter med en gammel flamme som også er gift. Vi klarer ikke å ikke ha kontakt med hverandre, kjemien er bare så sterk. Trenger sårt oppmerksomheten og lidenskapen vi skaper sammen. Har snakket MYE med mannen min om dette i over ti år men han gidder aldri yte noe for lidenskapen vår. Så jeg henter den via sexting. 

Anonymkode: 52085...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er DRITLEI av at han ikke har noe sexlyst. Han har ikke hatt noe særlig lyst de siste ti årene omtrent. Han har ingen problemer med ereksjonen men han jobber mye og tenker som regel "kun" jobb. Han tenker ikke på sex, og innrømmer at han må virkelig jobbe for å tenke på sex for å komme i humøret.

Jeg har lyst nesten daglig, men vi har bare sex i snitt 3 ganger i mnd om jeg virkelig kjemper for å få til noe.

Jeg har spurt om åpent forhold men det nekter han. Vi prater mye om dette men han er bare en veldig aseksuell mann. Det er utrolig frustrerende.

Det er uaktuelt å skille meg, han er mannen i mitt liv. Men skulle ønske vi kunne være mer intime.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er DRITLEI av at han ikke har noe sexlyst. Han har ikke hatt noe særlig lyst de siste ti årene omtrent. Han har ingen problemer med ereksjonen men han jobber mye og tenker som regel "kun" jobb. Han tenker ikke på sex, og innrømmer at han må virkelig jobbe for å tenke på sex for å komme i humøret.

Jeg har lyst nesten daglig, men vi har bare sex i snitt 3 ganger i mnd om jeg virkelig kjemper for å få til noe.

Jeg har spurt om åpent forhold men det nekter han. Vi prater mye om dette men han er bare en veldig aseksuell mann. Det er utrolig frustrerende.

Det er uaktuelt å skille meg, han er mannen i mitt liv. Men skulle ønske vi kunne være mer intime.

Forstår frustrasjonen, jeg er lei av å leve med min impotent mann,han har vært det en årrekke, selvfølgelig kan han ikke noe for seg,men jeg har sagt at jeg trenger at vi er seksuelle på andre måter,noe han ikke gjør,pga dette er jeg begynt å bli deprimert og tror det ender med at jeg drar fra han..fortvilende at han ikke forstår for vi elsker hverandre.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår frustrasjonen, jeg er lei av å leve med min impotent mann,han har vært det en årrekke, selvfølgelig kan han ikke noe for seg,men jeg har sagt at jeg trenger at vi er seksuelle på andre måter,noe han ikke gjør,pga dette er jeg begynt å bli deprimert og tror det ender med at jeg drar fra han..fortvilende at han ikke forstår for vi elsker hverandre.. 

Noe for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet ikke at jeg besøker en eskortepike ca én gang i uka for å få oppfylt mine sexfantasier. Ny eskorte hver gang. Dette har jeg holdt på med i halvannet år nå. 

Anonymkode: 26225...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet ikke at jeg besøker en eskortepike ca én gang i uka for å få oppfylt mine sexfantasier. Ny eskorte hver gang. Dette har jeg holdt på med i halvannet år nå. 

Anonymkode: 26225...6ee

Vil hun ikke være med på det? Har du spurt? Du bruker selvsagt kondom?

Anonymkode: 63f2a...29c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...