Strikkefrøken Skrevet 11. november 2018 #1321 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) 4 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Har dere ikke snakket mer om det siden da? Tenk om han også tenker det samme? Men nei, tipper dere har snakket om det og at han stadig utsetter? Ønsker deg lykke til uansett Joda vi har snakket om det. Skulle egentlig flytte sammen til sommeren i år, da sa han først i fra at det var for tidlig fortsatt når jeg tok det opp. Så skulle vi flytte sammen i oktober og nå bare utsetter han Vet han har dårlig erfaringer med det fra de forrige forholdene, men nå går frykten hans utover vårt forhold. Takk håper det endrer seg snart Endret 11. november 2018 av Strikkefrøken Glemte å takke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1322 Del Skrevet 11. november 2018 At kjæresten til venninna mi fortalte meg at han er forelska i meg. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til ham at det var helt uaktuelt at noe kommer til å skje mellom oss, men jeg har dårlig samvittighet over at vi i det hele tatt har snakket om det:/ Anonymkode: 3f2eb...3c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1323 Del Skrevet 11. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: At kjæresten til venninna mi fortalte meg at han er forelska i meg. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til ham at det var helt uaktuelt at noe kommer til å skje mellom oss, men jeg har dårlig samvittighet over at vi i det hele tatt har snakket om det:/ Anonymkode: 3f2eb...3c0 Du skal ikke ha dårlig samvittighet 💗 Anonymkode: bb3d0...f63 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1324 Del Skrevet 11. november 2018 Han vet ikke at jeg noen ganger smugspiser litt av lørdagsgodteriet hans, for å ha mer igjen av mitt eget. 😏 Anonymkode: 938e2...9e2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1325 Del Skrevet 11. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han vet ikke at jeg noen ganger smugspiser litt av lørdagsgodteriet hans, for å ha mer igjen av mitt eget. 😏 Anonymkode: 938e2...9e2 Ditt og hans lørdagsgodt? Er dere 9 år gamle? Anonymkode: 0cb00...03f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1326 Del Skrevet 11. november 2018 En av mine venner har fortalt at han er forelsket i meg. Jeg har ikke fortalt kjæresten min om det ennå. Er redd at han skal bli sjalu selv om det ikke er gjensidig. Har aldri flørtet med fyren, så jeg kunne vist kjæresten alt vi har snakket om uten å bli flau. Anonymkode: b3d51...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 11. november 2018 #1327 Del Skrevet 11. november 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ditt og hans lørdagsgodt? Er dere 9 år gamle? Anonymkode: 0cb00...03f Vi har også "mitt" og "ditt" godteri. Mannen min klarer nemlig ikke styre seg og spiser opp hele skåla hvis den er felles... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1328 Del Skrevet 11. november 2018 Vi har også eget snop. Nettop pga han spiser myyye fortere enn meg og jeg ofte sparer det beste til slutt, men har vi alt i en skål spiser han opp alt det beste. Vi kjøper ofte inn det samme også deler opp to skåler Anonymkode: 3c47f...29f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1329 Del Skrevet 12. november 2018 På 10.11.2018 den 14.28, AnonymBruker skrev: Syns du skal tenke at det faktisk er DEG han vil ha. Tenk på det du.... En fyr som han kunne sikkert fått hvem han vil, men valgte DEG.....er ikke det ganske flott? Anonymkode: 7e287...d61 Takk for fint svar ❤️ Joda, det er forsåvidt fint å tenke på det. Vet jo at jeg er heldig, og det finnes noen damer der ute som gjerne skulle vært i mine sko... Han er det fineste komplimentet jeg har fått noen gang, for å sitere Trygve Skaug. Det er bare et behov for, for en gang skyld, være den som skinner. Den som får oppmerksomhet og er flink til noe. Det er alltid han som får til alt mulig og blir lagt merke til. Skulle bare så veldig ønske å være «den interessante» av og til. Anonymkode: b1cd0...ab2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1330 Del Skrevet 12. november 2018 På 27.10.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev: At jeg liker å følge med på såpe-serier som Hotell Cæsar eller Home and Away. Men kjæresten mener at det aller meste som går på TV bare er sludder og vås. Derfor må jeg kikke i smug, slik at hun aldri oppdager noe... Anonymkode: 5e1cd...e62 Si i fra hvis du blir singel, jeg elsker Hotel Cæsar og Home and Away Anonymkode: 13fb7...60d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1331 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg liker best å sove alene Anonymkode: e72ee...051 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1332 Del Skrevet 14. november 2018 På 11.11.2018 den 22.17, AnonymBruker skrev: Ditt og hans lørdagsgodt? Er dere 9 år gamle? Anonymkode: 0cb00...03f Vi har også forskjellig lørdagsgodt og vi er snart 50 😅 Anonymkode: a5474...228 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1333 Del Skrevet 14. november 2018 På 12.11.2018 den 17.12, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar ❤️ Joda, det er forsåvidt fint å tenke på det. Vet jo at jeg er heldig, og det finnes noen damer der ute som gjerne skulle vært i mine sko... Han er det fineste komplimentet jeg har fått noen gang, for å sitere Trygve Skaug. Det er bare et behov for, for en gang skyld, være den som skinner. Den som får oppmerksomhet og er flink til noe. Det er alltid han som får til alt mulig og blir lagt merke til. Skulle bare så veldig ønske å være «den interessante» av og til. Anonymkode: b1cd0...ab2 Skjønner behovet for attention, men hva gjør du for å få det? Anonymkode: b3d51...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1334 Del Skrevet 14. november 2018 On 11/11/2018 at 9:15 PM, AnonymBruker said: Han vet ikke at jeg noen ganger smugspiser litt av lørdagsgodteriet hans, for å ha mer igjen av mitt eget. 😏 Anonymkode: 938e2...9e2 Sikker på at han ikke vet? Jeg vet at mannen min smugspiser av mitt godteri. Han forsyner seg nok til at jeg ser det blir mindre. Anonymkode: a3b6c...24e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1335 Del Skrevet 15. november 2018 At jeg er lykkelig gift men sexter med en gammel flamme som også er gift. Vi klarer ikke å ikke ha kontakt med hverandre, kjemien er bare så sterk. Trenger sårt oppmerksomheten og lidenskapen vi skaper sammen. Har snakket MYE med mannen min om dette i over ti år men han gidder aldri yte noe for lidenskapen vår. Så jeg henter den via sexting. Anonymkode: 52085...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1336 Del Skrevet 15. november 2018 At jeg er DRITLEI av at han ikke har noe sexlyst. Han har ikke hatt noe særlig lyst de siste ti årene omtrent. Han har ingen problemer med ereksjonen men han jobber mye og tenker som regel "kun" jobb. Han tenker ikke på sex, og innrømmer at han må virkelig jobbe for å tenke på sex for å komme i humøret. Jeg har lyst nesten daglig, men vi har bare sex i snitt 3 ganger i mnd om jeg virkelig kjemper for å få til noe. Jeg har spurt om åpent forhold men det nekter han. Vi prater mye om dette men han er bare en veldig aseksuell mann. Det er utrolig frustrerende. Det er uaktuelt å skille meg, han er mannen i mitt liv. Men skulle ønske vi kunne være mer intime. Anonymkode: 52085...b4e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1337 Del Skrevet 15. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg er DRITLEI av at han ikke har noe sexlyst. Han har ikke hatt noe særlig lyst de siste ti årene omtrent. Han har ingen problemer med ereksjonen men han jobber mye og tenker som regel "kun" jobb. Han tenker ikke på sex, og innrømmer at han må virkelig jobbe for å tenke på sex for å komme i humøret. Jeg har lyst nesten daglig, men vi har bare sex i snitt 3 ganger i mnd om jeg virkelig kjemper for å få til noe. Jeg har spurt om åpent forhold men det nekter han. Vi prater mye om dette men han er bare en veldig aseksuell mann. Det er utrolig frustrerende. Det er uaktuelt å skille meg, han er mannen i mitt liv. Men skulle ønske vi kunne være mer intime. Anonymkode: 52085...b4e Forstår frustrasjonen, jeg er lei av å leve med min impotent mann,han har vært det en årrekke, selvfølgelig kan han ikke noe for seg,men jeg har sagt at jeg trenger at vi er seksuelle på andre måter,noe han ikke gjør,pga dette er jeg begynt å bli deprimert og tror det ender med at jeg drar fra han..fortvilende at han ikke forstår for vi elsker hverandre.. Anonymkode: bb3d0...f63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1338 Del Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forstår frustrasjonen, jeg er lei av å leve med min impotent mann,han har vært det en årrekke, selvfølgelig kan han ikke noe for seg,men jeg har sagt at jeg trenger at vi er seksuelle på andre måter,noe han ikke gjør,pga dette er jeg begynt å bli deprimert og tror det ender med at jeg drar fra han..fortvilende at han ikke forstår for vi elsker hverandre.. Anonymkode: bb3d0...f63 Noe for det.. Anonymkode: bb3d0...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1339 Del Skrevet 17. november 2018 Hun vet ikke at jeg besøker en eskortepike ca én gang i uka for å få oppfylt mine sexfantasier. Ny eskorte hver gang. Dette har jeg holdt på med i halvannet år nå. Anonymkode: 26225...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #1340 Del Skrevet 17. november 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet ikke at jeg besøker en eskortepike ca én gang i uka for å få oppfylt mine sexfantasier. Ny eskorte hver gang. Dette har jeg holdt på med i halvannet år nå. Anonymkode: 26225...6ee Vil hun ikke være med på det? Har du spurt? Du bruker selvsagt kondom? Anonymkode: 63f2a...29c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå