AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1301 Del Skrevet 8. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal droppe moralprekenen... men hvorfor går du ikke bare fra denne fyren? Siden du er mer interessert i andre menn? Anonymkode: b1cd0...ab2 Orker ikke tanken på å være alene etter 5 år i forhold. Er vel det. Og en trygg økonomi. Anonymkode: b04bf...82f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 8. november 2018 #1302 Del Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Orker ikke tanken på å være alene etter 5 år i forhold. Er vel det. Og en trygg økonomi. Anonymkode: b04bf...82f Du utnytter jo kjæresten din og til og med familien hans.. Synes det du skrev over er rimelig drøye hemmeligheter! Det er nok best for begge om du bare blir alene etter 5 år i forhold, stakkars kjæresten din som blir bedratt og brukt på denne måten. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1303 Del Skrevet 9. november 2018 På 31.12.2016 den 10.06, AnonymBruker skrev: At han høyst sannsynlig ikke er biologisk far til eldstepoden Anonymkode: 91010...813 Fy faen du er rimelig drøy faktisk Bekrefter jo også at menn er noen brødhuer som lar seg lure... Utrolig. at han ikke har oppdaget det... . Anonymkode: 7e287...d61 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1304 Del Skrevet 9. november 2018 På 7.11.2018 den 23.52, AnonymBruker skrev: Snakk med lege og med din mann,han støtter deg nok med å få hjelp, bw legen kontakte senter for spiseforstyrrelser. Ta tak nå,ikke vær flau, dette er jo en sykdom. Heier på deg.lov at du tar tak nå!! Kjempestor klem 💜💜💜 Anonymkode: bb3d0...f63 Det er ikke hjelp å få, siden jeg ikke har anoreksi/bulemi. Har prøvd i mange år før, går ikke igjennom det igjen. Vet mannen min støtter meg, det gjør han i alt. Men han klarer ikke forstå dette. Anonymkode: 8d27d...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. november 2018 #1305 Del Skrevet 9. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fy faen du er rimelig drøy faktisk Bekrefter jo også at menn er noen brødhuer som lar seg lure... Utrolig. at han ikke har oppdaget det... . Anonymkode: 7e287...d61 Det bekrefter også at det er mye bedre og holde seg singel. Som jeg har sagt før når jeg ser denne tråden fatter jeg ikke at folk gidder å gå inn i forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1306 Del Skrevet 10. november 2018 Komme med noe annet jeg da, som ikke er så grovt. Eksen var alkoholiker og jeg gjemte brennevinet hans ute i et gammelt uthult tre, noe samme opplegget som der Pippi Langstrømpe hadde i brusen sin. Han fant det selvfølgelig ikke, og eg hadde sprit til jeg skulle på fest. En ting til...jeg barberer fjeset nesten hver dag, gubben vet ikke at jeg har egentlig mye skjegg.(Er kvinne) Anonymkode: 8badb...460 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1307 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg har også gjemt/nektet for at det er alkohol i huset når han har kommet hjem fra en kveld ute og han har lyst på mer drikke(men er alt for sørpe dritings). Heldigvis var han dårlig på å lete i fylla 😅 Anonymkode: a53f0...40e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1308 Del Skrevet 10. november 2018 On 11/8/2018 at 10:33 AM, AnonymBruker said: Jeg har ingen store og mørke hemmeligheter for mannen, men han vet nok ikke hvor «misunnelig» jeg er på ham. Det er for øvrig noe jeg skammer meg mye over, det er jo forferdelig å være sjalu på han jeg elsker mest i verden. Jeg unner ham jo alt bra som skjer med ham, men jeg klarer ikke la være å tenke alt for mye på det likevel. Han er liksom den typen som alle synes er superflink, godt likt av alle, blir headhuntet til spennende stillinger... Flink til å synge, flink til å spille flere instrumenter (egentlig litt sånn som er flink til alt han prøver), blir alltid spurt om å delta på ulike arrangement... Uansett hvem jeg snakker med skal alltid alle fortelle meg hvilket fantastisk menneske han er. Jeg vet jeg er heldig som tydeligvis har fått et slikt unikum av en mann - og han er virkelig helt topp - men det er også ganske tungt å alltid være «hans middelmådige kjæreste». Jeg er nemlig helt vanlig - jeg jobber hardt, men er ikke spesielt flink til noe. Jeg ønsker at det for en gangs skyld kunne være jeg som er litt spennende og fikk litt oppmerksomhet av oss to... Anonymkode: b1cd0...ab2 Det er som at jeg skulle skrevet dette. Anonymkode: 523d7...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1309 Del Skrevet 10. november 2018 På 8.11.2018 den 10.33, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen store og mørke hemmeligheter for mannen, men han vet nok ikke hvor «misunnelig» jeg er på ham. Det er for øvrig noe jeg skammer meg mye over, det er jo forferdelig å være sjalu på han jeg elsker mest i verden. Jeg unner ham jo alt bra som skjer med ham, men jeg klarer ikke la være å tenke alt for mye på det likevel. Han er liksom den typen som alle synes er superflink, godt likt av alle, blir headhuntet til spennende stillinger... Flink til å synge, flink til å spille flere instrumenter (egentlig litt sånn som er flink til alt han prøver), blir alltid spurt om å delta på ulike arrangement... Uansett hvem jeg snakker med skal alltid alle fortelle meg hvilket fantastisk menneske han er. Jeg vet jeg er heldig som tydeligvis har fått et slikt unikum av en mann - og han er virkelig helt topp - men det er også ganske tungt å alltid være «hans middelmådige kjæreste». Jeg er nemlig helt vanlig - jeg jobber hardt, men er ikke spesielt flink til noe. Jeg ønsker at det for en gangs skyld kunne være jeg som er litt spennende og fikk litt oppmerksomhet av oss to... Anonymkode: b1cd0...ab2 Syns du skal tenke at det faktisk er DEG han vil ha. Tenk på det du.... En fyr som han kunne sikkert fått hvem han vil, men valgte DEG.....er ikke det ganske flott? Anonymkode: 7e287...d61 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 10. november 2018 #1310 Del Skrevet 10. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du skal tenke at det faktisk er DEG han vil ha. Tenk på det du.... En fyr som han kunne sikkert fått hvem han vil, men valgte DEG.....er ikke det ganske flott? Anonymkode: 7e287...d61 ENIG!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1311 Del Skrevet 10. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy faen du er rimelig drøy faktisk Bekrefter jo også at menn er noen brødhuer som lar seg lure... Utrolig. at han ikke har oppdaget det... . Anonymkode: 7e287...d61 Ja, jeg har sjekket pappalappen som er sydd fast i hælen til begge ungene mine for å være sikker på at jeg er opphavet. Kvinner i dag er noen ekte blodhorer, så greit å være på den sikre siden. Anonymkode: 5c112...7e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1312 Del Skrevet 10. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg har sjekket pappalappen som er sydd fast i hælen til begge ungene mine for å være sikker på at jeg er opphavet. Kvinner i dag er noen ekte blodhorer, så greit å være på den sikre siden. Anonymkode: 5c112...7e8 Du så tydeligvis på din kone som en pontensiell hore også? Du er sikkert en god og trygg kjæreste Anonymkode: 30f84...60d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1313 Del Skrevet 10. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg har sjekket pappalappen som er sydd fast i hælen til begge ungene mine for å være sikker på at jeg er opphavet. Kvinner i dag er noen ekte blodhorer, så greit å være på den sikre siden. Anonymkode: 5c112...7e8 Og dessuten skjønner man at det er et troll som har skrevet det der, ingen normale som skriver det med fnisesmiley. Anonymkode: 30f84...60d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1314 Del Skrevet 11. november 2018 Kjæresten min som jeg er lei av, vet ikke at jeg møter eksen min bak han sin rygg.. ups Anonymkode: cc904...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg tweet Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #1315 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg har skrytt på meg at jeg ALDRI har jukset i yatzy når vi har spilt (han er blind, så jeg må fortelle hva vi får, skrive poeng osv), men det har skjedd at jeg har jugd på meg fullt hus eller en straight f.eks. 😁 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1316 Del Skrevet 11. november 2018 At jeg har sagt opp leiligheten min og gitt opp håpet om at vi skal flytte sammen. Anonymkode: a08d3...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1317 Del Skrevet 11. november 2018 blir så utrolig trist over hvor lett mange her tar på utroskap. skriver og setter latter emoji etter. jeg har opplevd urtoskap og masse løgner fra en person som var alt for meg, og jeg sitter igjen med depresjon, angst, klarer ikke å fungere på jobb så jeg er sykemeldt og har muligens utviklet posttraumatisk stresslidelse. jeg sliter meg gjennm hver dag og natt og har kuttet nesten all kontakt med venner. de har også i stor grad kuttet meg ut fordi de tar avstand når de ser jeg sliter med noe de ikke klarer å sette seg inn i. dette går ut over alle rundt meg, og desverre også mitt helt uskyldige barn. dere som er utro: jeg unner dere virkelig et stort stykke av å føle på de følelsene man får av å bli behandlet sånn som dette. desverre tror jeg ikke det er mulig, siden en person som har hjertet på rette plassen ikke vil være i stand til å holde på sånn som dere. beklager at jeg sier det, men jeg mener det: dere mangler ett eller annet fundamentalt i hodet og hjertet. Anonymkode: d81b0...293 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 11. november 2018 #1318 Del Skrevet 11. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg har sagt opp leiligheten min og gitt opp håpet om at vi skal flytte sammen. Anonymkode: a08d3...053 Hvor skal du flytte, da, siden du har sagt opp leiligheten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkefrøken Skrevet 11. november 2018 #1319 Del Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, Ella Ellefantella skrev: Hvor skal du flytte, da, siden du har sagt opp leiligheten? Hjem til foreldrene mine for å spare litt penger og så forhåpentligvis kjøpe eget snart. Sa fra til kjæresten min at jeg ville flytte for et år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 11. november 2018 #1320 Del Skrevet 11. november 2018 4 minutter siden, Strikkefrøken skrev: Hjem til foreldrene mine for å spare litt penger og så forhåpentligvis kjøpe eget snart. Sa fra til kjæresten min at jeg ville flytte for et år siden. Har dere ikke snakket mer om det siden da? Tenk om han også tenker det samme? Men nei, tipper dere har snakket om det og at han stadig utsetter? Ønsker deg lykke til uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå