AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1261 Del Skrevet 2. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er klar over det, jeg skjønner ikke helt hva som er poenget ditt. At det er greit å lyve (eller tilbakeholde informasjon) så lenge jeg mener det er til det beste for oss? Det er det nok ganske mange i denne tråden som mener om sin hemmelighet - det er ikke sikkert at partneren deres er enig. Jeg er fullstendig klar over at dette er en av de snillere hemmelighetene i denne tråden, men det er likevel slik jeg ser det noe jeg holder skjult for henne som hun nok hadde trodd/ønsket at jeg ville fortalt. Anonymkode: 52f35...f6d Som en som gjerne bruker litt mye penger selv håper jeg at mannen min har noen sånne "hemmeligheter" for meg når vi flytter sammen. Han er ganske åpen om han ønsker å endre vanene mine, da. Og det er vel hakket bedre. Men å ikke gå i minus hver måned henger litt høyere enn å være 100 % ærlig i mi bok. Anonymkode: b3d51...328 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 2. november 2018 #1262 Del Skrevet 2. november 2018 På 31.10.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev: Ikke min største hemmelighet, men noe man holder skjult: Jeg har satt opp et budsjett og vi har egentlig ganske mye penger til overs hver mnd. Konen har lite økonomisk sans, dvs hun er ikke noe luksusfellekandidat, bruker ikke mye penger på shopping osv., men hun følger rett og slett ikke med på ting. Hun vet ikke hvor mye vi har utbetalt i mnd eller hvor mye regningene er på. Hun har alltid nok penger på konto, jeg tar det meste av utgifter. Men - hadde jeg fortalt henne hvor mye vi ca har til overs hver mnd tror jeg hun hadde endret forbruksmønster, dvs hun ville insistert på at vi fikk vaskehjelp og antakeligvis hadde budsjettet på takeaway-sushi økt osv. Jeg har på ene siden lyst å fortelle henne det, men jeg tror jeg kommer bare til å gjemme dem unna i rammelånet slik at vi har pengene den dagen vi ønsker enebolig, ny bil eller får andre store utgifter. Anonymkode: 52f35...f6d Så skjønt egentlig. Du sparer til dere to sammen ❤️❤️❤️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1263 Del Skrevet 4. november 2018 Kona drømmer om å kjøpe hus. Merker at det siste jeg vil er å ta opp et kjempelån med henne. Synes hun er uansvarlig økonomisk og ustabil psykisk. Vil heller skille meg egentlig. Men frykter hva som vil skje ved et brudd Anonymkode: 50626...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1264 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kona drømmer om å kjøpe hus. Merker at det siste jeg vil er å ta opp et kjempelån med henne. Synes hun er uansvarlig økonomisk og ustabil psykisk. Vil heller skille meg egentlig. Men frykter hva som vil skje ved et brudd Anonymkode: 50626...c44 Snakk sammen Anonymkode: bb3d0...f63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1265 Del Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk sammen Anonymkode: bb3d0...f63 PS en tanke som slo meg ; kan hun slite med pms?? Følg med ca en til to uker før mens.hilsen kvinne som har sterk pms to uker pr mnd.det påvirker psyken veldig. Anonymkode: bb3d0...f63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1266 Del Skrevet 5. november 2018 On 11/5/2018 at 12:25 AM, AnonymBruker said: Snakk sammen Anonymkode: bb3d0...f63 Det er en god idé i teorien, men hun er egentlig ikke interessert i hva jeg har å si så lenge jeg ikke er enig med henne. Anonymkode: 50626...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1267 Del Skrevet 6. november 2018 At jeg har en familie til et par timer unna. De tror jeg reiser mye i jobben. Anonymkode: aef02...f9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. november 2018 #1268 Del Skrevet 6. november 2018 På 4.11.2018 den 23.23, AnonymBruker skrev: Kona drømmer om å kjøpe hus. Merker at det siste jeg vil er å ta opp et kjempelån med henne. Synes hun er uansvarlig økonomisk og ustabil psykisk. Vil heller skille meg egentlig. Men frykter hva som vil skje ved et brudd Anonymkode: 50626...c44 Jeg var i samme situasjon. Nå er jeg ikke det lengre, og jeg bor alene i det huset som jeg hele tiden trivdes godt i. Regningene blir betalt i tide og sparekontoen fylles sakte, men sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1269 Del Skrevet 6. november 2018 At jeg ikke elsker han, og egentlig vil dra fra han. Føler jeg har kastet bort de siste 10 årene med han. Anonymkode: 38d4f...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1270 Del Skrevet 6. november 2018 At jeg av og til bruker bestevenninna hennes som runkemateriale. Hjelper at jeg har fått glimt av hun naken et par ganger. Anonymkode: 64d97...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 6. november 2018 #1271 Del Skrevet 6. november 2018 At han skal bli pappa igjen til sommeren🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1272 Del Skrevet 6. november 2018 At jeg ikke vil reise på ferie med han til sommeren. Stedet er kjedelig og mange er så mye eldre enn meg der. Men siden han betaler reisa har jeg ikke noe valg. ( jeg betaler lommepenger og mat på ferie ) Anonymkode: 45967...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1273 Del Skrevet 6. november 2018 4 hours ago, Alterego666 said: Jeg var i samme situasjon. Nå er jeg ikke det lengre, og jeg bor alene i det huset som jeg hele tiden trivdes godt i. Regningene blir betalt i tide og sparekontoen fylles sakte, men sikkert. Bare rev du av plasteret eller var det en lang prosess? Anonymkode: 50626...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. november 2018 #1274 Del Skrevet 6. november 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare rev du av plasteret eller var det en lang prosess? Anonymkode: 50626...c44 Begge deler. Rev av plasteret, så en lang prosess etterpå. Flere barn involvert og deres behov satte prioriteringene. Alle har det bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nuttery Skrevet 6. november 2018 Populært innlegg #1275 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) I helgene lister jeg meg opp av sengen så stille jeg kan, for å ikke vekke han. Da koser jeg meg alene i stua med en kaffekopp, mens jeg surfer på Kvinneguiden, leser bok eller ser på noe tull på TV. Når han omsider våkner blir han en blanding av trist og irritert fordi jeg ikke vekket han, fordi han så gjerne vil bruke morgentimene med meg! Hver gang fremstår jeg svært forståelsesfull, men sier at jeg faktisk har forsøkt å vekke han flere ganger, men at han har nektet å stå opp (Dette er ikke et ukjent fenomen altså). Da blir han enda mer lei seg og unnskylder seg flere ganger, og sier at det ikke var meningen. Sannheten er at jeg ville drikke kaffe og slappe av i fred, og derfor listet meg opp etter kunstens regler for å ikke vekke ham Endret 6. november 2018 av Nuttery 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1276 Del Skrevet 6. november 2018 2 hours ago, Alterego666 said: Begge deler. Rev av plasteret, så en lang prosess etterpå. Flere barn involvert og deres behov satte prioriteringene. Alle har det bedre nå. Merker det er utrolig skremmende å gå til det skrittet, selv om jeg tror det er bedre i det lange løp. Anonymkode: 50626...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. november 2018 #1277 Del Skrevet 6. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker det er utrolig skremmende å gå til det skrittet, selv om jeg tror det er bedre i det lange løp. Anonymkode: 50626...c44 Ja, det er vanskelig og skremmende. Ikke minst fordi det rammer så mange andre enn en selv. Jeg ventet alt for lenge nettopp på grunn av dette, og følte en enorm lettelse og energiutløsning når det endelig skjedde. Jeg tror det er mange som skyver beslutningen foran seg lenge. Jeg har slettes ikke innteykk av at mange tar dette veldig lett som det påstås av mange. Det stemmer ikke med egen erfaring og observasjoner hos andre i mitt miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1278 Del Skrevet 6. november 2018 Verken han, eller noen andre enn meg selv, vet at jeg er panfil Anonymkode: b5a95...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. november 2018 #1279 Del Skrevet 6. november 2018 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1280 Del Skrevet 6. november 2018 På 5.11.2018 den 0.27, AnonymBruker skrev: PS en tanke som slo meg ; kan hun slite med pms?? Følg med ca en til to uker før mens.hilsen kvinne som har sterk pms to uker pr mnd.det påvirker psyken veldig. Anonymkode: bb3d0...f63 Drømmedama mi.... Anonymkode: 065fd...d3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå