Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Egentlig synes jeg køntrimusikk er ganske fengende. Hadde blitt dumpa tvert om partner fikk vite det. Er under 170 cm så det MÅ IKKE skje....Da er jeg fortapt 😬

Anonymkode: d3bc7...228

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Huskeregel: Hvis du kan forestille deg at det bak et innlegg sitter en runkende mann og fantaserer så er det i ni av ti tilfeller riktig. 

Anonymkode: 9fb61...814

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min eksmann visste ikke hvor stor sorg deg var for meg at vi ikke fikk barn..... Jeg følte sånn på en skam over å ikke kunne gi han og oss det vi ønsket oss mest. Dette var dessverre starten på slutten for oss...... 

Anonymkode: 9aa58...ff6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboeren til en jeg kjenner vet sikkert ikke at vi snapper masse. Enkelte dager snapper han ekstremt, om alt og ingenting. Svarer han ikke alltid da. Han har vært lenge i forhold og har barn, så han nyter nok oppmerksomhet. Jeg er singel og liker bekreftelse fra menn, må ærlig innrømme det. Ville aldri gjort noe med han fysisk da. 

Anonymkode: c0fc6...ee1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2017 den 8.13, AnonymBruker skrev:

At en av mine favorittlukter er utsuget fra støvsugeren.. kan bare ligge ved siden av og lukte i vei

Anonymkode: 17c37...419

Jeg har det slik også. Liker utrolig godt denne lukten.

Anonymkode: da723...d5f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har møtt ei annen dame i utlandet. Aldri skjedd noe fysisk. Hun er muslim, over 40 og utrolig vakker. Vi har sendt snapper til hverandre en stund og det har eskalert. Har mottatt godnatta bilder av henne i senga uten hijab med duckface. Og tekstene blir mer og mer seksualisert. Høres helt teit ut når jeg skriver det sånn, men veit hun lever et prektig liv i et strengt muslimsk land. Kanskje derfor dette føles sterkt?

Dette vet ikke min kone. Utrolig smigrende er det dessverre....og en selvtillitsboost. Kommer nok aldri til å treffe henne igjen.

Veit det ikke er greit

Anonymkode: 059f5...176

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 10.7.2018 den 22.22, AnonymBruker skrev:

At jeg misliker sex. Virkelig misliker. Jeg liker ikke å bli fingret, liker ikke å bli slikket, jeg har ingen fantasier eller noe jeg ønsker å prøve, og om jeg først kommer er orgasmene så svake at det knapt er verdt bryet. Jeg har ikke hatt noen dårlige opplevelser heller, det er bare slik at jeg kan gå i måneder og år uten å bli kåt. Slik har det alltid vært. Nå er jeg redd for at det skal gå ut over forholdet i lengden, da jeg sliter skikkelig med å ta initiativ.

Jeg suger han gjerne, men det tar tid og går ofte over til sex istedet. Hver gang håper jeg at det skal gå fort, da jeg innser at mitt eneste "mål" med sex de siste 4-5 årene har vært å få mannen til å komme, helst så fort som mulig. Alle ekser til nå har vært fornøyde, uten at jeg har måttet avsløre hvor lei jeg er meg for at sex MÅ være tilstede i et forhold. Kjæresten godtar at jeg har mindre lyst enn han og gjør sitt beste for å ikke presse meg til noe, men jeg føler at jeg har et press over meg hele tiden. Han er så utrolig snill og god, jeg ser hvor deilig han er og jeg prøver å overtale meg selv om at jeg har lyst på ham men jeg kjenner det bare ikke. Jeg er redd det knuser ham helt om det kommer frem. 

Anonymkode: ed77d...b6a

Du er ikke alene, akkurat sånn har jeg det også. Vi har et godt sexliv og det er godt der og da, men jeg har aldri noe behov av å ta iniativ. Aldri opplevd noe traumatisk selv.

Liker bedre noen orgasmer med vibratoren. Alene.

Anonymkode: 60ae6...e73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg ikke har følelser for han, og har ikke hatt det på lenge. Vi har barn sammen, og vil derfor ikke gå fra han. 
Jeg går heller ikke fra han da jeg snart ikke har jobb mer(er vikar) og da vil jeg sitte med ingenting i mnd som en fattiglus. Vil verken det for meg eller barnet vårt. 

Anonymkode: c7b4b...74d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Eksen hadde noen ansiktstrekk som minnet om de personer med downs har. Det tente meg å late som jeg hadde sex med en med downs. 

Anonymkode: 61381...277

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen hadde noen ansiktstrekk som minnet om de personer med downs har. Det tente meg å late som jeg hadde sex med en med downs. 

Anonymkode: 61381...277

Say whaaat

Anonymkode: 8bddc...2cb

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vet ikke at jeg synes han har blitt gubbete og kjedelig.  Jeg elsker han. Men sliter med å tenne på han eller finne noe gøy med han. Da hans interesser begynner å bli gammel mann type. Jeg vil på kino han klager på høy lyd og tåpelig handling  på alle filmer.( uten om kongens nei rå bra film mente han. Jeg sovnet)  jeg vil på festival . Nei spare kr til granka i sommer. Sukk.  Jeg føler meg  gift med 60 åring . Han er litt over 49 år. Jeg er 42 .

Anonymkode: 45967...c21

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min vet ikke at jeg synes han har blitt gubbete og kjedelig.  Jeg elsker han. Men sliter med å tenne på han eller finne noe gøy med han. Da hans interesser begynner å bli gammel mann type. Jeg vil på kino han klager på høy lyd og tåpelig handling  på alle filmer.( uten om kongens nei rå bra film mente han. Jeg sovnet)  jeg vil på festival . Nei spare kr til granka i sommer. Sukk.  Jeg føler meg  gift med 60 åring . Han er litt over 49 år. Jeg er 42 .

Helt enig med ham, Kongens nei var en dritbra film. Og festival er bare styrete. Deler av Gran Canaria er rolig og flott, dessuten er det varmt og god mat der. 

Jeg er på din alder, litt yngre faktisk. Og ingen synes at jeg er satt. 

Dere har bare forskjellige ønsker og preferanser. 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 8.21, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene, akkurat sånn har jeg det også. Vi har et godt sexliv og det er godt der og da, men jeg har aldri noe behov av å ta iniativ. Aldri opplevd noe traumatisk selv.

Liker bedre noen orgasmer med vibratoren. Alene.

Anonymkode: 60ae6...e73

Dere er bare aseksuelle. 

På 7.8.2018 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Egentlig synes jeg køntrimusikk er ganske fengende. Hadde blitt dumpa tvert om partner fikk vite det. Er under 170 cm så det MÅ IKKE skje....Da er jeg fortapt 😬

Anonymkode: d3bc7...228

Du kan jo rett og slett finne deg noen andre som liker cøntri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du ikke på kino alene eller med andre? Og festival? Ikke slutt og lev selv om mannen din gjør det, og ja, synes han høres satt ut...

Anonymkode: 7b3cd...68f

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du ikke på kino alene eller med andre? Og festival? Ikke slutt og lev selv om mannen din gjør det, og ja, synes han høres satt ut...

Anonymkode: 7b3cd...68f

Jeg gjør jo det.  Har fast kino partner med ei venninne. Men vil jo egentlig finne noe på med mannen min. Men han mistrives så på sånne ting nå. Gjorde det ikke før.  Mye folk og lyd. Mye stress klager han på. Han høres ut som pappa'n min.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med ham, Kongens nei var en dritbra film. Og festival er bare styrete. Deler av Gran Canaria er rolig og flott, dessuten er det varmt og god mat der. 

Jeg er på din alder, litt yngre faktisk. Og ingen synes at jeg er satt. 

Dere har bare forskjellige ønsker og preferanser. 

Ja men du har vel vært sånn  hele tiden. Mannen min har blitt sånn de siste 5 åra. Liker seg best hjemme . Sove isteden for å gå ut. Opp kl 7 for å få mest ut av dagen.  Altså jeg klager ikke dette til han.  Han er som han er. Jeg bare savner morsomheten og det å være sammen ute.  Man blir trekt ned i kjedsomheten.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (kvinne) ønsker et åpent forhold, men mannen liker ikke å dele. 

Anonymkode: bbbfb...2cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 12.59, OlsenHansen skrev:

Fytti helvete. Ondskapen lenge leve.

Var det et bra knull da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (kvinne) ønsker et åpent forhold, men mannen liker ikke å dele. 

Anonymkode: bbbfb...2cb

Egoist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...