Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Kan noen hjelpe meg litt.... Vi skal ta en ferietur utenom det vanlige neste år og vi trenger hjelp til å finne egnede reiseselskaper. Vi vurderer gjøre en av følgende ideer: Afrika, safari Cruice, enten Karibien eller Ferne Østen All incluseive reisemål(ikke Dominikanske Rep. eller Cuba) Rundreise i enten India eller Kina. Kan noen hjelpe oss med reiseselskaper eller ideer til hva vi skal velge? Takknemlig for alle svar!
Grooo Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Skal dere til Kina vil jeg anbefale Kinareiesr Og ja, jeg anbefaler gjerne Kina!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Jeg vil på det sterkeste anbefale safari i Namibia! Etosha nasjonalpark er kjempestort, og om man leier bil kan man kjøre rundt der på egen hånd! Det er spennende å kjøre rundt og speide etter dyrene!! Dessuten er Namibia, enn så lenge, ganske så uberørt av turismen, så man får opplevd det "ordentlige" Afrika. Man kan også kombinere Sør-Afrika (Cape Town anbefales) med turen. Jeg kjøpte flybillett via www.travellink.no og ordnet opphold ved siden av.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #6 Skrevet 29. november 2004 Du kan jo dra på safari i mange forskjellige land i Afrika, hvis du har lyst til å dra til Sør-Afrika, anbefaler jeg http://www.getafricatravel.com/ Kjempegod service fra norsk reiseselskap i Sør-Afrika.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå