Gå til innhold

Finne cuddlebuddy? Søndagskjæreste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på vei til å gå fra mannen, kvinne 35, to barn barneskolealder. Får ikke forholdet til å fungere lenger. 

Gruer meg litt til å bli singel. Ønsker meg ikke ny kjæreste, ønsker å være singel en periode. Hvordan er det å finne seg en cuddlebuddy? Lett/vanskelig?

Hadde vært så koselig å ha noen å ligge i armene til og se TV en gang innimellom bare. Jeg er relativt attraktiv, aldri hatt vanskelig for å få kjæreste før og tar godt vare på meg selv. 

Anonymkode: 7b829...7cc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt til å ha sex med vedkommende, eller er det bare snakk om å ligge i armkroken?

Anonymkode: 49511...e4b

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, shary skrev:

hvor e du fra?

Ikke aktuelt å avtale noe enda, vil ikke komplisere flyttingen med å involvere meg i noen andre nå. Bare lurer på om noen har erfaringer med å finne noen? 😊

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt til å ha sex med vedkommende, eller er det bare snakk om å ligge i armkroken?

Anonymkode: 49511...e4b

Tja. I utgangspunktet armkroken enten på sofaen eller i senga. 

Men for at jeg skal få lyst på cuddle må jeg ha kjemi med vedkommende og da kan det jo ende opp med sex også. 😉

• Liker 1
Skrevet

TS: Skjønner opplegget. Når du har "skaffet" deg en kosebamse, så vil han før eller siden oppfordre til sex. Har du tenkt igjennom dette på forhånd? Hvordan vil du takle det?

Akkurat hvordan du vil gå fram, må du bestemme selv. Dating sider/apper hjelper deg nok.

Uansett, vær varsom. Mange svarte får ute og går. (Samt vurder om vedkommende (langsiktigvis) kan være en god rolle for barna dine da han før eller senere kommer til å treffe dem. Tenk tid...

Skrevet

Hva med kose med mannen din? Djisez.

Anonymkode: cb3a8...8e3

Skrevet
23 minutter siden, Den mystiske skrev:

TS: Skjønner opplegget. Når du har "skaffet" deg en kosebamse, så vil han før eller siden oppfordre til sex. Har du tenkt igjennom dette på forhånd? Hvordan vil du takle det?

Akkurat hvordan du vil gå fram, må du bestemme selv. Dating sider/apper hjelper deg nok.

Uansett, vær varsom. Mange svarte får ute og går. (Samt vurder om vedkommende (langsiktigvis) kan være en god rolle for barna dine da han før eller senere kommer til å treffe dem. Tenk tid...

Tenker ikke å introdusere en evt cuddlebuddy for barna. Tenker han kan være på besøk når barna ikke er der. 😉 Jeg ønsker som sagt å være singel, hadde bare vært fint med litt kos innimellom. 

Så lenge jeg er ærlig mot ham om hva jeg ønsker, så kan man vel møtes og se hva som skjer. Har jeg vært ærlig hele veien får han evt takle et evt avslag om sex. Hvis det blir et avslag. 😉

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med kose med mannen din? Djisez.

Anonymkode: cb3a8...8e3

Nå skal vi jo skilles da, så det kan bli litt vanskelig. 

Jeg skrev ingenting om hva grunnen til det var. 

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke å introdusere en evt cuddlebuddy for barna. Tenker han kan være på besøk når barna ikke er der. 😉 Jeg ønsker som sagt å være singel, hadde bare vært fint med litt kos innimellom. 

Så lenge jeg er ærlig mot ham om hva jeg ønsker, så kan man vel møtes og se hva som skjer. Har jeg vært ærlig hele veien får han evt takle et evt avslag om sex. Hvis det blir et avslag. 😉

Vel, skal tro at han før eller siden oppfordrer til knulling. Han kommer også sannsynligvis til å spørre om barna dine etter at dere har blitt bedre kjent.

På sikt så tror jeg at vedkommende kanskje vil ønske mer. Uansett, ønsker du et slikt opplegg, vær tydelig og veldig klar på hva som skjer/kan foregå.

Tenk litt som at hadde du vært mann, for så å dra til et sted for kun å ligge nært hverandre for å se på fjernsynet, påkledd, så ville det kanskje ikke vært så attraktivt etter flere omganger. Vedder på at han før eller siden ville ha begynt å klådd, for det ville jeg ha gjort. 

Endret av Den mystiske
Rettet skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet

Så lenge du sier rett ut at det er det du vil til menn du synes er interessante som du kommer i kontakt med, så ser ikke jeg hvordan eller hvorfor det skulle være et problem.

Anonymkode: b0253...cb3

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser mange rundt på tinder og sukker søker etter en søndagskjæreste. Så burde jo være håp for deg. Jeg synes det høres deilig ut, men jeg utvikler følelser fort, så sånn sett er det ikke for meg. 

Anonymkode: 11e9e...d3e

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. I utgangspunktet armkroken enten på sofaen eller i senga. 

Men for at jeg skal få lyst på cuddle må jeg ha kjemi med vedkommende og da kan det jo ende opp med sex også. 😉

Du kan ikke seriøst mene at du bare skal kose i armkroken men ikke ha sex?

Skrevet
3 minutter siden, jabx skrev:

Du kan ikke seriøst mene at du bare skal kose i armkroken men ikke ha sex?

Hun må jo begynne et sted, hun sier jo at de kan møtes å se hva som skjer. 

Anonymkode: b640d...5e1

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun må jo begynne et sted, hun sier jo at de kan møtes å se hva som skjer. 

Hva med å begynne med sex? Hvorfor skal alt skje på kvinnens premisser?

Ha sex først så mannen kan se om han vil ha henne i amrkroken.

Endret av jabx
Skrevet
2 minutter siden, jabx skrev:

Hva med å begynne med sex? Hvorfor skal alt skje på kvinnens premisser?

Ha sex først så mannen kan se om han vil ha henne i amrkroken.

Og du vil vel ha en fin jente, hva om du heller finner deg ei som ikke er fin. Jeg mener, hvorfor skal alt skje på dine premisser. 

Skrevet

Får ikke denne til å rime jeg da. Du vil ikke ha kjæreste, men du vil ha en armkrok. Sex er ikke prioritet, men "skjer det så skjer det *smilefjes*". Eller noe sånn.. Har en følelse av at det er sex du er ute etter jeg da, men ikke tør å si det rett ut.

Anonymkode: 1740d...e3a

Skrevet

For å være søndagskjæreste må det jo være en viss kjemi. For å ha sex må det være enda litt mer kjemi. Tenker at det KAN ende med sex, men lyst til å starte med cuddlebuddy, så får man se hva som skjer. 😉

TS

Anonymkode: be8b1...144

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...