Gjest Carina Maria Skrevet 20. oktober 2016 #21 Skrevet 20. oktober 2016 35 minutter siden, Jaikkesant skrev: Eller at de sier ikke sant av gammel vane. Bryr seg om hva som er sagt. Selv kan jeg fort bare si det , når jeg lukker øra. ikke alt er like interessant. ikke sant hehehehe
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #22 Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, Carina Maria skrev: ikke sant hehehehe Skulle hatt en slik plakat i panna , når jeg ikke bryr meg.
Gjest Carina Maria Skrevet 20. oktober 2016 #23 Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat nå, Jaikkesant skrev: Skulle hatt en slik plakat i panna , når jeg ikke bryr meg. du lager en sånn plakat som kan bli et slagord for tenk på hvor mye du kan tjene på det slagordet? du kommer til og bli rik
Gjest Timaras Skrevet 20. oktober 2016 #24 Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, Carina Maria skrev: du lager en sånn plakat som kan bli et slagord for tenk på hvor mye du kan tjene på det slagordet? du kommer til og bli rik Det er noe som heter at, man skal ikke stjele det som allerede er oppfunnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå