AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Har nettopp begynt å treffe en mann på 30 år. Han er veldig grei, sliter kanskje litt med selvbildet tiltross for at han holder på med idrett og er veldig flink i den grenen. Vi har snakket litt sammen og han sier rett ut at han er dårlig til å pule. Det er liksom ikke noe vits sier han, og at han holder maks 30 sek. Han vil heller at jeg skal suge og at han heller skal gå ned på meg enn at vi skal ha sex. Har ikke gjort noe seksuelt med han. Men vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. Er såpass viktig for meg med sex at jeg ikke bare kan la være med det. Noen råd? Anonymkode: 60190...e3a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Knull masse med ham. De fleste blir mer utholden når de får litt erfaring. Eller foreslå at han øver seg med runking, start-stopp-teknikken. Han har sikkert bare ikke fått sjansen til å skaffe seg erfaring eller selvtillit i senga. Det kan du gi ham Anonymkode: 5fe42...a6f 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Kjæresten sa noe lignende husker jeg. Det var heldigvis ikke tilfellet i det hele tatt! Og etterhvert når man kjenner hverandre bedre, blir sexen også bare bedre! Anonymkode: 54205...ebf 2
Arabella Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp begynt å treffe en mann på 30 år. Han er veldig grei, sliter kanskje litt med selvbildet tiltross for at han holder på med idrett og er veldig flink i den grenen. Vi har snakket litt sammen og han sier rett ut at han er dårlig til å pule. Det er liksom ikke noe vits sier han, og at han holder maks 30 sek. Han vil heller at jeg skal suge og at han heller skal gå ned på meg enn at vi skal ha sex. Har ikke gjort noe seksuelt med han. Men vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. Er såpass viktig for meg med sex at jeg ikke bare kan la være med det. Noen råd? Anonymkode: 60190...e3a Suging og slikking er sex, oralsex. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Dump ham. Anonymkode: 3a3aa...df6 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg hadde ikke tatt meg bryet. Når han virker så lite interessert i å i det hele tatt gjøre et forsøk, og å endre på situasjonen, så er det en lost case. Finn deg en annen mann, som setter sex like høyt som deg Anonymkode: 4080b...d76 4
SlemUlv Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 Tja.. kommer jo litt an på hva du er villig til selv.. kanskje dere sammen kan "trene" ham opp? 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 Takk for mange råd.. Hvordan kan jeg ta opp dette med han? Har skjønt at det er et ømt tema. TS. Anonymkode: 60190...e3a
Sphere Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange råd.. Hvordan kan jeg ta opp dette med han? Har skjønt at det er et ømt tema. TS. Anonymkode: 60190...e3a Jeg ville blitt veldig tent på at ei dame gjerne ville øve med meg. Bare si at dere tar det sakte og forsiktig. Og skulle han komme tidlig, gjør det ingenting.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #10 Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange råd.. Hvordan kan jeg ta opp dette med han? Har skjønt at det er et ømt tema. TS. Anonymkode: 60190...e3a Bare si det rett ut. Du er nok verken den første eller den siste som avslutter ting med han på grunn av dette. Du har heller ingen ansvar for hvordan han følelsesmessig håndterer det. Han vet jo også selv hvilke problemer han har, så det er rart han ikke har tatt tak i det til nå. Om du ikke vil si det face to face, kan du sende en melding på facebook og si det. Men vær klar for slette/blokkere han fra sosiale medier, hvis han viser det minste "psykopat"-tegn. Anonymkode: 94952...f38
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #12 Skrevet 20. oktober 2016 Har han liten penis? Eller går på medisiner som gjør at han ikke blir stiv nok under ereksjon? Ikke normalt at en mann ikke vil pule. Da ligger det noe mer bak. Anonymkode: bebba...86c
chouette Skrevet 20. oktober 2016 #13 Skrevet 20. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Knull masse med ham. De fleste blir mer utholden når de får litt erfaring. Eller foreslå at han øver seg med runking, start-stopp-teknikken. Han har sikkert bare ikke fått sjansen til å skaffe seg erfaring eller selvtillit i senga. Det kan du gi ham Anonymkode: 5fe42...a6f 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten sa noe lignende husker jeg. Det var heldigvis ikke tilfellet i det hele tatt! Og etterhvert når man kjenner hverandre bedre, blir sexen også bare bedre! Anonymkode: 54205...ebf Enig! Practice, practice, more practice. Snakker av erfaring
Gloria Skrevet 20. oktober 2016 #14 Skrevet 20. oktober 2016 Det høres ut som han mangler erfaring. Om han ikke er villig til å gjøre tiltak (les: pule) for å se om situasjonen kan bedres hadde jeg ikke orket å ta relasjonen videre. Men jeg ville forsøkt å få ham mer trygg og interessert med litt mengdetrening.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #15 Skrevet 23. oktober 2016 På 20.10.2016 den 19.00, AnonymBruker skrev: Har han liten penis? Eller går på medisiner som gjør at han ikke blir stiv nok under ereksjon? Ikke normalt at en mann ikke vil pule. Da ligger det noe mer bak. Anonymkode: bebba...86c Han har ikke liten penis. Vet ikke om han går på noen medisiner Anonymkode: 60190...e3a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #16 Skrevet 23. oktober 2016 Hvis han får øve seg med en person som har tålmodighet og ikke dømmer han så kan han jo bli bedre. Kanskje han har dårlige erfaringer,og fått dårlig selvtillit av det. Jeg har hatt sex med menn som har hatt lite erfaring,og de har blitt mye bedre ganske fort. Hjelper også veldig om man kommuniserer og prøver ut sammen. Gjøre sex til noe morsomt og gøy. Ville nok ha snakket med han om det Anonymkode: b694d...89f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå