AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #21 Skrevet 21. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke svindel å gi litt penger til sin bror. Så får vi se om han er gavmild og gir tilsvarende mengde penger tilbake om noen år. Anonymkode: 82787...59e Når du er svindleraktig, så slår det ut på flere vis i livet ditt. Jeg har hørt at det ikke kommer noen velsignelse med det, og jeg har sett i livene til folk at det stemmer. Anonymkode: faa5c...d20
jabx Skrevet 21. oktober 2016 #22 Skrevet 21. oktober 2016 På 20.10.2016 den 2.59, AnonymBruker skrev: Du burde ikke uttale deg så bastant om ting du ikke kan særlig mye om. Hvis TS overfører penger til sin bror har hun mindre formue. Det er ikke stort verre enn det. Alle har lov til å gi vekk penger om de vil. Anonymkode: 1c734...70e TS får høre på deg da, og ta sjansen på at han ikke blir tatt. Med tanke på de råtne holdningene hans håper jeg nesten han prøver seg!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #23 Skrevet 21. oktober 2016 Vi sparte i min far sitt navn fra jeg var liten slik at jeg hadde minimalt med formue da jeg studerte. Han overførte et årlig beløp som lå innenfor gavegrensen for å hindre arveavgift, og etter at arveloven ble endret overførte han resten. Ingen dårlig samvittighet for det. Både han og jeg (de siste årene) har betalt millioner til staten i skatt. Anonymkode: 57d64...985
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #24 Skrevet 21. oktober 2016 På 20.10.2016 den 9.52, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Hvorfor man ønsker å ikke tape penger? Nei, skal tro.. Andre folk har gjerne noe mindre formue, men kan reise hjem til mor og far med jevne mellomrom og få både økonomisk og annen støtte. Helt latterlig at de som ikke har mulighet til dette skal straffes pga. arv. Anonymkode: 82787...59e Herrejesus så navlebeskuende. Tingen er, det å "skjule" den reelle formuen din på denne måten er veldig uetisk og usympatisk. Mange studenter har ingen eller lite formue, uten at de nødvendigvis får noe støtte av slekta. Anonymkode: 7b196...81e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå