Darkannie Skrevet 20. oktober 2016 #61 Skrevet 20. oktober 2016 Elsker Sci-fi! Men har lagt merke til at det er overvekt av mine venninner som ikke liker det.
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2016 #62 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hittil ikke funnet noe science fiction som treffer meg, er ikke så opptatt av verken romskip, tidsreiser eller de andre "typiske" temaene. Synes Haikerens guide til galaksen var litt festlig, men usikker på om den regnes som komedie eller sci-fi Er forsåvidt ikke så glad i "søte romantiske filmer" heller. Anonymkode: 66b2b...038 Har du sett Predestination? Om du syns Haikerens guide til galaksen var bra, burde du egentlig like Dr. Who også. Det er litt den samme humoren/stilen. Endret 20. oktober 2016 av Lutetium 71 1
Arktis Skrevet 20. oktober 2016 #63 Skrevet 20. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er 100% dame gitt Anonymkode: ebee2...ae8 Er jo det, er ikke du 100 % av ditt kjønn? Skjønner ikke poenget ditt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #64 Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Arktis skrev: Er jo det, er ikke du 100 % av ditt kjønn? Skjønner ikke poenget ditt. Tenker på dette stereotypiske med at damer hater sci fi Anonymkode: ebee2...ae8
Fru Uperfekt Skrevet 21. oktober 2016 #65 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) På 19. oktober 2016 den 18.04, AnonymBruker skrev: Er nok vitenskapsdelen som setter kvinner ut. Teknologi og sånt er ikke for kvinner, blir for teknisk. Er jo av samme grunn til at hest er en kvinneting mens bil er en manneting. Anonymkode: b3347...761 Digger sci-fi men syns hest er best som mat. Skrur gjerne bil og kjenner langt flere sånne hunkjønn enn blondetypen. Endret 21. oktober 2016 av Fru Uperfekt Skriveleif 1
Fru Uperfekt Skrevet 21. oktober 2016 #66 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hittil ikke funnet noe science fiction som treffer meg, er ikke så opptatt av verken romskip, tidsreiser eller de andre "typiske" temaene. Synes Haikerens guide til galaksen var litt festlig, men usikker på om den regnes som komedie eller sci-fi Er forsåvidt ikke så glad i "søte romantiske filmer" heller. Anonymkode: 66b2b...038 Sett braindead eller Farescape? Endret 21. oktober 2016 av Fru Uperfekt Hmm
Arktis Skrevet 21. oktober 2016 #67 Skrevet 21. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker på dette stereotypiske med at damer hater sci fi Anonymkode: ebee2...ae8 Jeg hater ikke sci fi, bare synes det er litt kjedelig (med et par unntak). Det er ikke den sjangeren jeg velger først.
Gjest skjære Skrevet 21. oktober 2016 #68 Skrevet 21. oktober 2016 Gjør de det? Jeg har lest litt diverse innenfor sjangeren opp gjennom årene og for meg virker det som om sci fi har (eller har hatt) litt kald og distansert skrivestil. Kanskje det ligger noe der. Tror muligens dette holder på å endre seg noe, da sci fi er blitt litt mer mainstream og da dukker personer som opprinnelig ikke var interessert opp og skriver i sin stil som kanskje appellerer mer til kvinner og folk generelt. Så sci fi har gått fra å være mer sært og nerdete med far out ideer og univers, mens nå begynner den type fantasi å bli ganske vanlig. Jeg syns star wars er kjedelig, da. Endimensjonalt med en ond og en god side. Samt at karakterene er kjedelige, historiene er platte. Er ikke spesielt fengende univers.
Arktis Skrevet 21. oktober 2016 #69 Skrevet 21. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette du liker romantiske komedier og tror at det er slik det er i virkeligheten. Anonymkode: ffe36...096 Er det her klarsynt 123? Gjetteferdighetene dine burde finjusteres.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #70 Skrevet 21. oktober 2016 30 minutter siden, Arktis skrev: Er det her klarsynt 123? Gjetteferdighetene dine burde finjusteres. Du mener som i, hvilke romantiske komedier? Ikke jeg som påsto at du likte det, men om jeg skal være finjustert på min gjetning så med tanke på nicket ditt så er din favorittbok (serie) "sagaen om isfolket". Anonymkode: 43d33...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå