Lou Salome Skrevet 20. oktober 2016 #41 Skrevet 20. oktober 2016 Kjenner INGEN kvinner som sier eller viser de direkte misliker det. Kjenner noen menn og en dame som elsker det, og de fleste er nøytrale eller syns slikt er litt underholdende. Så at direkte mislike skulle gjelde de fleste, nei, der tar du nok feil. De fleste menn er ikke entusiaster de heller, men mange liker det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #42 Skrevet 20. oktober 2016 5 minutter siden, Silfen skrev: Du vet at sci fi, både bøker og filmer, fra før av, portretterer en fremtid som nå er realistisk? Mange henter inspirasjon og til og med ER inspirasjon, fra og til oppfinnere, forskere, vitenskapsmiljøer. Mja, jeg har fortsatt til gode å høre om noen som har skapt et Frankensteins monster. Anonymkode: 43d33...61e
Silfen Skrevet 20. oktober 2016 #43 Skrevet 20. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mja, jeg har fortsatt til gode å høre om noen som har skapt et Frankensteins monster. Anonymkode: 43d33...61e Virkelig? Når du ser hvor mange deler folk kan få fra døde og levende, som for eksempel et nytt ANSIKT, så ser du virkelig ikke likheter?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #44 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Virkelig? Når du ser hvor mange deler folk kan få fra døde og levende, som for eksempel et nytt ANSIKT, så ser du virkelig ikke likheter? Ta et dødt menneske og gi det liv igjen så snakker vi. Sorry, jeg pirket bare. Jeg vet du ikke skrev "alle science fiction-eventyr er sanne", eller noe slikt. Jeg pirket bare. Unnskyld. Anonymkode: 43d33...61e
Silfen Skrevet 20. oktober 2016 #45 Skrevet 20. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta et dødt menneske og gi det liv igjen så snakker vi. Sorry, jeg pirket bare. Jeg vet du ikke skrev "alle science fiction-eventyr er sanne", eller noe slikt. Jeg pirket bare. Unnskyld. Anonymkode: 43d33...61e Du er klar over at filmer basert på virkelige hendelser også tar seg friheter med sannheten, ikke sant? Sånn bare for å pirke tilbake. Når du ser et drama fra virkeligheten så ER det ikke slik at alt i filmen er sant. Antar jeg at du vet, iallfall.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #46 Skrevet 20. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste unge kvinner liker sci fi. Overskriften er misvisende og gammeldags. Anonymkode: 7aeab...f71 Det varmer et aldrende hjerte Anonymkode: 52759...5ee
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #47 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Du er klar over at filmer basert på virkelige hendelser også tar seg friheter med sannheten, ikke sant? Sånn bare for å pirke tilbake. Når du ser et drama fra virkeligheten så ER det ikke slik at alt i filmen er sant. Antar jeg at du vet, iallfall. Men så har jeg aldri hevdet at filmer er sanne heller. Pirk pirk. Anonymkode: 43d33...61e
Silfen Skrevet 20. oktober 2016 #48 Skrevet 20. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så har jeg aldri hevdet at filmer er sanne heller. Pirk pirk. Anonymkode: 43d33...61e Urealistisk. Akkurat slik som mange overdramatiserte scener og løgner i såkalt sanne drama.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #49 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Urealistisk. Akkurat slik som mange overdramatiserte scener og løgner i såkalt sanne drama. Støvelskaft! Nei men du har rett, det er mye science fiction som er blitt virkelighet. Vi har landet på månen, selv om det ikke var ved hjelp av en kanon. Anonymkode: 43d33...61e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #50 Skrevet 20. oktober 2016 Fordi det bare er tull. Anonymkode: cbb58...9da
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #51 Skrevet 20. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det bare er tull. Anonymkode: cbb58...9da Nei. Romantiske komedier og ungkaren er tull Anonymkode: ebee2...ae8 1
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2016 #52 Skrevet 20. oktober 2016 7 timer siden, Arktis skrev: Nei takk, fordi, jeg finner det ikke spennende å se filmer om en tenkt urealistisk fremtid. Derimot liker jeg filmer som beskriver verden som den er eller har vært. Kanskje du burde se Star Wars? Det er en spennende filmserie om ting som skjedde før i tiden.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #53 Skrevet 20. oktober 2016 38 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Kanskje du burde se Star Wars? Det er en spennende filmserie om ting som skjedde før i tiden. Det er framtiden Anonymkode: ebee2...ae8
asterix Skrevet 20. oktober 2016 #54 Skrevet 20. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er framtiden Anonymkode: ebee2...ae8 Nei, Star Wars foregår faktisk i fortiden. "A long time ago in a galaxy far, far away...." 2
Arktis Skrevet 20. oktober 2016 #55 Skrevet 20. oktober 2016 5 timer siden, Silfen skrev: Du vet at sci fi, både bøker og filmer, fra før av, portretterer en fremtid som nå er realistisk? Mange henter inspirasjon og til og med ER inspirasjon, fra og til oppfinnere, forskere, vitenskapsmiljøer. Jeg vet at science fiction opprinnelig var ment å ha en svak forankring i vitenskapelig teori fra den tiden fortellingen ble skrevet, men at denne sammenhengen har blitt svak eller ikke-eksisterende i mye av ny sci fi.
Arktis Skrevet 20. oktober 2016 #56 Skrevet 20. oktober 2016 4 timer siden, Lutetium 71 skrev: Kanskje du burde se Star Wars? Det er en spennende filmserie om ting som skjedde før i tiden. Om sjangeren hadde vært science uten fiction så hadde det faktisk vært interessant.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #57 Skrevet 20. oktober 2016 4 timer siden, Arktis skrev: Om sjangeren hadde vært science uten fiction så hadde det faktisk vært interessant. Du er 100% dame gitt Anonymkode: ebee2...ae8 1
Zoidberg Skrevet 20. oktober 2016 #58 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Scifi er yndlingssjangeren min. Er skikkelig star wars-geek. Flere av venninnene mine er helt lik. Endret 20. oktober 2016 av Zoidberg 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #59 Skrevet 20. oktober 2016 19 timer siden, Arktis skrev: Nei takk, fordi, jeg finner det ikke spennende å se filmer om en tenkt urealistisk fremtid. Derimot liker jeg filmer som beskriver verden som den er eller har vært. La meg gjette du liker romantiske komedier og tror at det er slik det er i virkeligheten. Anonymkode: ffe36...096 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #60 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har hittil ikke funnet noe science fiction som treffer meg, er ikke så opptatt av verken romskip, tidsreiser eller de andre "typiske" temaene. Synes Haikerens guide til galaksen var litt festlig, men usikker på om den regnes som komedie eller sci-fi Er forsåvidt ikke så glad i "søte romantiske filmer" heller. Anonymkode: 66b2b...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå