AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Er det fordi kvinner er mer voksne enn menn ? Anonymkode: ffe36...096
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Er nok vitenskapsdelen som setter kvinner ut. Teknologi og sånt er ikke for kvinner, blir for teknisk. Er jo av samme grunn til at hest er en kvinneting mens bil er en manneting. Anonymkode: b3347...761 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg synes veldig mange kvinner like sci-fi jeg. Inkludert meg. Men jeg liker bare en type sci-fi. Synes sånn romvesen/romskip-greier er kjedelig (starwars, star trek etc), men alt som har med vitenskap og rare fenomener osv er kjempespennende. Anonymkode: 52759...5ee 4
asterix Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Hæ? Jeg elsker science fiction. Aldri hørt at det er en kjønnsbestemt greie. 6
Blondinka Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok vitenskapsdelen som setter kvinner ut. Teknologi og sånt er ikke for kvinner, blir for teknisk. Er jo av samme grunn til at hest er en kvinneting mens bil er en manneting. Anonymkode: b3347...761 Jeg elsker sci-fi, men kjeder meg så fort jeg hører ordet 'hest'. Jeg er kvinne altså 8
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. oktober 2016 #7 Skrevet 19. oktober 2016 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: eh.. jeg elsker science fiction Jeg elsker type fremtids-filmer, med mye bedre teknologi enn det vi har i dag. Og dystopian filmer. Nå har du forskjellige typer science fiction filmer. Minority Report er en av favoritt filmene mine, samme med inception og War of the Worlds. Digger Interstellar, A.I: Artificial Intelligence, Giver, Enders Game, Push, Avatar, Divergent serien, Limitless, Looper, In Time, Hunger Games serien, + Jeg eeeeelsker Avengers, første filmen er best. Digger også Iron Man, deadpool og Guardians of the Galaxy. Liker romvesenfilmer og om verdensrommet også. Jeg hater kjedelig, tørr drama/romantiske filmer. Ikke alle da, men de fleste. For eksempel, filmen me before you, hater den. Tørr å kjedelig film. The Fault in Our Stars, samme greia. Gørr kjedelig. Jeg klarer ikke å se ferdig the Notebook, Love Actually, eller Marley and me. P.S I love you er den mest kjedeligste filmen jeg noen gang har sett. Angrer på at jeg kastet bort to timer av livet mitt på å se den. Selv om at jeg er kvinne så betyr ikke det at jeg ikke kan digge Iron Man. Eller at jeg automatisk forguder The Fault in Our stars. Science fiction kan være så mangt. Alt fra Matrix til Big Hero 6 og Hunger Games til E.T. Men samme hvilken film det er, man er ikke mindre mann av å like Titanic, eller mindre kvinne om man liker Avatar. Godt sagt! 👌🏼
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Det må være det dummeste utsagnet jeg har hørt Jeg er kvinne og elsker sci fi. Noe kan bli kjedelig, men slik er det med alle sjangre. Anonymkode: b9f04...739 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #9 Skrevet 19. oktober 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes veldig mange kvinner like sci-fi jeg. Inkludert meg. Men jeg liker bare en type sci-fi. Synes sånn romvesen/romskip-greier er kjedelig (starwars, star trek etc), men alt som har med vitenskap og rare fenomener osv er kjempespennende. Anonymkode: 52759...5ee Jeg er helt motsatt. Gidder ikke sånt fjas som du snakker om, med unntak av Dr Who Nei, gi meg Firefly og Battledtar Galactica osv! Anonymkode: a17af...6ec 2
Polly Ester Skrevet 19. oktober 2016 #10 Skrevet 19. oktober 2016 Enig med @Nasse Nøff ❤ bortsett fra at jeg liker romantiske komedier og sånne filmer også. 2
Gjest Margit Spat Skrevet 19. oktober 2016 #11 Skrevet 19. oktober 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok vitenskapsdelen som setter kvinner ut. Teknologi og sånt er ikke for kvinner, blir for teknisk. Er jo av samme grunn til at hest er en kvinneting mens bil er en manneting. Anonymkode: b3347...761 Jeg er kvinne, teknolog og synes science fiction er dørgende kjedelig. Ikke på grunn av det vitenskapelige, for jeg leser mer enn gjerne faglige tidsskrifter, sakprosa mm, men innen skjønnlitteraturen liker jeg bedre andre sjangere.
Nappetass1 Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 Sci-fi er jo kickass! En av mine absolutte favorittsjangere
Gjest PopUp! Skrevet 19. oktober 2016 #13 Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt motsatt. Gidder ikke sånt fjas som du snakker om, med unntak av Dr Who Nei, gi meg Firefly og Battledtar Galactica osv! Anonymkode: a17af...6ec Jepp! Men man kan samtidig like romantiske komedier også.
Silfen Skrevet 19. oktober 2016 #14 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg digger sci fi og fantasy. Er absolutte favorittsjangre. Og jeg liker disneyfilmer, digger Love actually, ser GJERNE et historisk drama og i det hele tatt. Joda, sikkert en del som ikke liker sci fi, som aldri har hørt om en Tardis eller cylons.Men who cares. Jeg leser ikke krimbøker, kjeeedelig, men gi meg peter hamilton og en av hans bøker og jeg er woooopie. Er det ikke digg da, at ikke alle er like.
Gjest canacas Skrevet 19. oktober 2016 #15 Skrevet 19. oktober 2016 Whaaaaaaaat? Rareste jeg har hørt. Sci-fi chick her!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #16 Skrevet 19. oktober 2016 Det finnes god og dårlig science fiction, men i det store og hele digger jeg sjangeren. Anonymkode: 26782...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #18 Skrevet 19. oktober 2016 De fleste unge kvinner liker sci fi. Overskriften er misvisende og gammeldags. Anonymkode: 7aeab...f71 2
Gjest medeus Skrevet 19. oktober 2016 #19 Skrevet 19. oktober 2016 Er dame. Elsker sci fi. Beste og tristeste så langt er Moon av Duncan Jones (sønnen til David Bowie!).
Cuntzilla Skrevet 19. oktober 2016 #20 Skrevet 19. oktober 2016 I min lille krets på denne planeten så har du nok litt rett, jeg liker godt sci-fi, men sliter veldig med å få med meg venninner på kino for og se siste Star Trek e.l., da må jeg alltid ty til gutta. Flere damer jeg kjenner har ikke sett en eneste Star Wars engang, det synes jeg nesten er helt mirakuløst å klare å unngå selv i et relativt ungt liv. Nå så ikke jeg Love Actually før sånn i fjor da, så helt umulig er det vel ikke da.. De har bare helt romskip-allergi, nytter ikke om jeg sier det er mer en eventyrfilm eller at de handler jo om menneskelige relasjoner og krig og fred og litt kjærlighet de filmene og, så lenge det er en laser involvert så er det bare ikke aktuelt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå