Gå til innhold

Bush er grusom

Fremhevede innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:kul:

Ja la oss si det er en ny vei, det ville være flott.

Men så begynner vel arbeidet med å få alle Iraks muslimer til å konvertere til f.eks. kristendommen. For det er vel ingen som tror at det kan innføres demokrati i et muslimsk land?

Kristne prestestyrer i middelalderen fungerte vel ikke så bra med demokrati heller vel? Selvfølgelig er det mulig at man kan ha en muslimsk tro uten, uten å være fundamentalistisk. Største delen av den muslimske verden henger riktignok en del etter ennå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pøstmannen
Skrevet
De er både økonomisk og militært sterke. De har sine tilhenger/hjelper spredd utover hele verden, spesielt i Europa. De er så skremmende sterke, og målet deres er en trussel mot alt det vesten tror på.

Da Clinton var president, levde jeg på en naiv verden. Alt virker så fredelig, men under fasaden utvikler det seg noe svært skremmende.

Så, jeg liker IKKE bush, synes han er kaldblodig og maktelsker mann. Men uten han, ville jeg og familien min levd i uviten/naive verden.

Innlegget er slettet pga av språket. Diskuter gjerne, men vær saklig.

Remyline Moderator

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg føler ikke et skrikende behov for å forstå og unnskylde terrorisme.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg føler ikke et skrikende behov for å forstå og unnskylde terrorisme.

Det har ikke jeg heller, for disse terroristene og fundamentalistene er like store IDIOTER de også. Derfor trenger de i begge ender av skalaen, å få et skikkelig RÆVSPARK!! Det nytter ikke prate pent til slike - det hjelper bare ikke - jeg har prøvd det før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...