sjokoladeelskeren Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Heihei! I perioder sliter jeg med vondt helt øverst i magen (midt mellom ribbeina) og jeg blir ofte kvalm. Periodene kan vare fra 2 dager-1 uke, og de kommer med ca 1 måneds mellomrom(varierende). En av de første gangene jeg fikk det fikk jeg først kjempevondt øverst i magen og dette varte i ca en halvtime før jeg kastet opp og da ble det med en gang mye bedre, dette skjedde 3 ganger i løpet av 5-6 timer. En annen gang hadde jeg hatt et ubehag øverst i magen i et par dager og vært ganske kvalm, jeg dro likevel i bursdag og etter jeg hadde fått i meg litt alkohol (ikke veldig mye) fikk jeg plutselig kjempevondt øverst i magen og kastet opp etter 20-30 sek. De andre gangene har jeg bare hatt litt vondt/hatt et ubehag øverst i magen og følt meg kvalm, men så har det gått over. Har hatt det sann i over et halvt år nå. Noen som har opplevd noe lignede før eller har en anelse på hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Gallestein. Anonymkode: fbdef...fcb
MegHer Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) . Endret 26. oktober 2016 av MegHer
fresia Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 det kan være gallestein ja. hvordan er smertene? ved gallestein kan smertene være uutholdelige! har hatt gallesteinsanfall mange ganger selv og det er noe av det verste jeg har opplevd. kvalme og oppkast følger gjerne med (hvertfall for meg). bestill time hos legen du :-)
sjokoladeelskeren Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2016 Takk for svar! Skal ta å bestille time
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå