AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg er så lettrørt at det nesten er pinlig. Det skal nesten ingenting til før jeg blir blank i øynene! Jeg kan bli rørt av så godt som hva som helst, og nevner i fleng folk som synger fint, er flinke til å danse, mennesker som blir positivt overrasket av noe, gjensynsvideoer av soldater med familie, Ellen DeGeneres som gir bort penger og biler til folk som virkelig trenger det, ekte glede, korps(!), fyrverkeri, folkens som viser ekte stolthet av noe, den nye reklamen for Gilde karbonader () og lista kan bare fortsette og fortsette.. Og ikke minst når jeg forteller samboeren min hvor viktig han er for meg, og hvor høyt jeg elsker han osv, da tipper det jo nesten over av følelsene jeg har for han, og tårene triller. Det er sikkert fint å være et følelsesmenneske, men det må da være mulig å kunne justere litt på det her? Er det noe som kan "trenes opp"? Kan ikke gå rundt og se trist ut til enhver tid! Anonymkode: bae5f...fd6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Følger denne. Sliter med det selv, og kjenner det er litt flaut å få tårer i øynene av alt. Er jo spesielt når det er koselige ting også🙈 Anonymkode: 9b239...8cc
Jerry Lee Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg ser endel på YouTubevideoer om mishandlede dyr som blir reddet til et nytt liv, soldatfedre/mødre/brødre o.l. som overrasker familien, barn som får vite de blir storesøsken, barn og deres kjæledyr... ..og en stabel med lignende filmer. Og jeg griner som en unge. Har blitt mer og mer følsom med alder'n. Det hadde jeg aldri trodd...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Puh, det er godt å se at det er flere som meg! Jeg har alltid vært følsom, men jeg kjenner også at det bare blir verre jo eldre jeg blir! Spent på å se hvordan jeg ender opp hvis det her eskalerer Anonymkode: bae5f...fd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå