AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #21 Skrevet 19. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oh no! Anonymkode: 0104d...e77 Perfekt👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymkode: 0104d...e77
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #22 Skrevet 19. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filler'n! Hvorfor ikke? Er du veldig ung? Anonymkode: 0104d...e77 21, men det føles bare ikke helt komfortabelt. Hvorfor vil du så gjerne se den? Anonymkode: b08b6...e50
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #23 Skrevet 19. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor tykk må den være for å bli optimal for deg Anonymkode: b08b6...e50 Som din:) Helt perfect👌🏻 Anonymkode: 0104d...e77
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #24 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som din:) Helt perfect👌🏻 Anonymkode: 0104d...e77 Veldig godt å høre!! 😘 Hvor har du vært i mitt liv? Anonymkode: b08b6...e50
Gjest 2Bhonest Skrevet 19. oktober 2016 #25 Skrevet 19. oktober 2016 Kun gutter med dårlig selvtillit stiller slike spørsmål. Så kan du spørre jentene om en gutt med dårlig selvtillit er turn on eller turn off...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #26 Skrevet 19. oktober 2016 2 minutter siden, 2Bhonest skrev: Kun gutter med dårlig selvtillit stiller slike spørsmål. Så kan du spørre jentene om en gutt med dårlig selvtillit er turn on eller turn off... En gutt med dårlig selvtillit er turn off fordi det er et sikkert tegn på at han har liten penis. Anonymkode: f8cf7...7d0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #27 Skrevet 19. oktober 2016 Litt av grunnene til at mange jenter blir oppgitt over sånne spørsmål er at vi er forskjellige vi også. Innvendig altså, så vi passer med helt forskjellige tykkelsen/lengder, i tillegg til at man kan trene seg trangere og at hvor vid og dyp man er avhengig av hvor tente vi blir, samt at veldig få av oss tar frem målebåndet når vi har sex Så det blir litt vanskelig å si hva som er "langt nok/tykt nok", det avhenger av så sykt mye, jeg ville heller si kos deg, ha masse sex, og ikke ta det personlig dersom den blir for liten for noen og for stor for andre, vi klaffer med ulike folk fysisk også, og jenter flest er enten slik at de ikke synes strl er så viktig, eller at de synes det er viktig at man er innenfor den strl som er diggest for dem, og det kan være både stort og lite. Er vel bare at de som liker de store ofte roper høyest For meg som er litt trang er liten helt klart bedre enn stor, men selvtillit er viktig, slapp er ikke så tennende uavhengig av størrelse, så man tjener absolutt mest på å prøve å ikke stresse med det og kose seg med det utstyret du har (som forsåvidt virker mer enn stort nok for de fleste, men det er ikke poenget mitt her) Anonymkode: 083bf...b0e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #28 Skrevet 19. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt av grunnene til at mange jenter blir oppgitt over sånne spørsmål er at vi er forskjellige vi også. Innvendig altså, så vi passer med helt forskjellige tykkelsen/lengder, i tillegg til at man kan trene seg trangere og at hvor vid og dyp man er avhengig av hvor tente vi blir, samt at veldig få av oss tar frem målebåndet når vi har sex Så det blir litt vanskelig å si hva som er "langt nok/tykt nok", det avhenger av så sykt mye, jeg ville heller si kos deg, ha masse sex, og ikke ta det personlig dersom den blir for liten for noen og for stor for andre, vi klaffer med ulike folk fysisk også, og jenter flest er enten slik at de ikke synes strl er så viktig, eller at de synes det er viktig at man er innenfor den strl som er diggest for dem, og det kan være både stort og lite. Er vel bare at de som liker de store ofte roper høyest For meg som er litt trang er liten helt klart bedre enn stor, men selvtillit er viktig, slapp er ikke så tennende uavhengig av størrelse, så man tjener absolutt mest på å prøve å ikke stresse med det og kose seg med det utstyret du har (som forsåvidt virker mer enn stort nok for de fleste, men det er ikke poenget mitt her) Anonymkode: 083bf...b0e Mye gode poeng her! Jeg har vel ingen grunn til å være usikker ettersom de til nå har sagt den er perfekt og/eller trenger ikke være større. Anonymkode: b08b6...e50
Gjest 2Bhonest Skrevet 19. oktober 2016 #29 Skrevet 19. oktober 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gutt med dårlig selvtillit er turn off fordi det er et sikkert tegn på at han har liten penis. Anonymkode: f8cf7...7d0 Det er nok en regel med like mange unntak som eksempler. Så om du møter en gutt med dårlig selvtillit, så er det fifty femty om han har liten pikk eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #30 Skrevet 19. oktober 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt av grunnene til at mange jenter blir oppgitt over sånne spørsmål er at vi er forskjellige vi også. Innvendig altså, så vi passer med helt forskjellige tykkelsen/lengder, i tillegg til at man kan trene seg trangere og at hvor vid og dyp man er avhengig av hvor tente vi blir, samt at veldig få av oss tar frem målebåndet når vi har sex Så det blir litt vanskelig å si hva som er "langt nok/tykt nok", det avhenger av så sykt mye, jeg ville heller si kos deg, ha masse sex, og ikke ta det personlig dersom den blir for liten for noen og for stor for andre, vi klaffer med ulike folk fysisk også, og jenter flest er enten slik at de ikke synes strl er så viktig, eller at de synes det er viktig at man er innenfor den strl som er diggest for dem, og det kan være både stort og lite. Er vel bare at de som liker de store ofte roper høyest For meg som er litt trang er liten helt klart bedre enn stor, men selvtillit er viktig, slapp er ikke så tennende uavhengig av størrelse, så man tjener absolutt mest på å prøve å ikke stresse med det og kose seg med det utstyret du har (som forsåvidt virker mer enn stort nok for de fleste, men det er ikke poenget mitt her) Anonymkode: 083bf...b0e Den er jo ikke akkurat stor da så skjønner ikke hvordan du kan si virker mer enn stor nok for de fleste. Jeg er også ganske stram nedentil, men mota gjerne en større en Ts sin 👍🏻 Anonymkode: b08b6...e50
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #31 Skrevet 19. oktober 2016 3 minutter siden, 2Bhonest skrev: Det er nok en regel med like mange unntak som eksempler. Så om du møter en gutt med dårlig selvtillit, så er det fifty femty om han har liten pikk eller ikke. Jeg har dårlig selvtillit, men fortsatt stor penis! Anonymkode: b08b6...e50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå