Gjest Jente 32 Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Hva sa familie og venner? Var det noen som ble skuffet over at dere ikke ventet? Vurderer selv å forlove meg etter kort tid. Hjertet sier en ting og fornuften en annen....
Gjest Fighter Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 De syntes det var bra. Hvorfor skulle de bli skuffet?
Siam Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Vi forlovet oss etter å ha vært sammen 1 år, og giftet oss da vi hadde vært sammen i nesten 2 år. Alle ble veldig glade for det, og ingen reagerte på at det var for tidlig. Men nå er vi godt voksne også, da (30 og 31). Så de fleste mente vel at det var på tide...
Gjest Jente 32 Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Jeg mener kort - kort tid... - under et halvt år... Og vi er godt voksne - godt over 30.....
Cathie Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 hvor lenge har du tenkt til å vente med å gifte deg da? Selv har jeg fått en del reaksjoner siden jeg gifter meg tidlig... Er ca 21 når jeg gifter meg, har kjent kjærsten min siden jeg var 16, og om to uker har vi vært sammen et år.. gifter oss i februar.. Men for oss er dette riktig, vi har lyst til å gifte oss for å vise at vi har valgt hverandre. Så stol på magefølelsen og sjekk at du har en riktig instilling! Jeg tror det er veldig viktig å gå inn i et ekteskap med den instillingen at det her er noe som jeg er villig til å jobbe for, sånn at man ikke med en gang det blir litt tøfft så stikker man.
Gjest MrsL Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Vi er også begge over tredve og forlovet oss etter 6 måneder. Følg magefølelsen din og vis folk rundt deg din lykke. Ingen sure miner hos oss, snarere tvert i mot
Gjest agurk Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Vi giftet oss etter ett år. Stort sett bare hyggelige komentarer (de mindre hyggelige lukket jeg bare ørene for). Vi forlovet oss aldri i grunn vi da. Bare inviterte til bryllup.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Vi forlovet oss etter fire mnd, og gifter oss ti mnd etter at vi møttes. Han er 28, jeg snart 30. Et par stykker som ikke kjenner meg godt ble litt himmelfallen når jeg sa det. Ellers kun positivt fra venner og familie!Go for it!! Lykke til
Kristin S Skrevet 23. november 2004 #9 Skrevet 23. november 2004 Vi forlovet oss etter 4 mnd. Foreldra mine ble jo helt i hundre, så da var mamma igang med å ordne med forlovelsesselskap for familie. Så de syntes det var kjempe koselig! Det syntes alle rundt oss også. Selvfølgelig var det ei venninne eller to som skulle ha en alvorspreken med meg og de lurte veldig på om jeg gjorde det rette og at jeg burde tenke meg veldig godt om osv... Hvofor ikke bare glede seg på mine vegne istedet? Jeg hadde jo så klart tenkt gjennom ting på forhånd.. (skal jo sies at det er den tiden man er veldig forelsket, men jeg følte det var riktig) Jeg flyttet inn hos han med en gang vi ble sammen, forlovet oss etter 4 mnd. kjøpte hus etter 7 mnd. og skal gifte oss neste år. Da har vi vært sammen i ca 2,5 år. Mye på kort tid, men hvorfor ikke? Jeg er i allefall lykkelig :-)
wix Skrevet 23. november 2004 #10 Skrevet 23. november 2004 Vi forlovet oss etter ti uker, og når vi gifter oss har vi vært sammen i litt over to år. Forlovelsen kom tidlig, og folk rundt oss ble veldig overrasket, men syntes det var koselig. Ingen ble skuffet, hvertfall. Svigermor trodde først at jeg var gravid da, hehe (det var jeg ikke).
Andrine22 Skrevet 23. november 2004 #11 Skrevet 23. november 2004 Vi forlovet oss for to og et halvt år siden. Da hadde vi vært sammen i ett år og 4 måneder. Jeg var bare 19 år, nesten 20, han 8 år eldre. Alle syns det bare var kos. Men nå er ikke forlovelse LIKE stort som å gifte seg heller da. Men vi er fortsatt sammen, og har det veldig bra.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #12 Skrevet 24. november 2004 Jeg mener kort - kort tid... - under et halvt år... Og vi er godt voksne - godt over 30..... Ikke meningen å være slem, men når du er godt over 30 så er det vel ingen som blir skuffet om derer forlover dere?
Samantha Skrevet 24. november 2004 #13 Skrevet 24. november 2004 Trur det kjeme heilt an på kordan familie og vennar oppfattar dokke. Viss dei likar typen din og syns dokke passar godt ilah, så trur eg det berre blir jubel og glede. Viss dei derimot ikkje har sansen for han/ syns ikkje dokke er bra match, så blir det nok andre reaksjonar. Men sidan dokke er over 30 år og har vore ilag 1/2 åt, så trur eg egentlig ingen reagerar med skuffelse/sjokk. Broren min kjøpte rekkehus med dama si + ungen hennar etter ikkje så lang tid, det syns heile familien var kjempekoselig. Syns det kan "sammenliknast" med en forlovelse.
nat26 Skrevet 25. november 2004 #14 Skrevet 25. november 2004 Vi forlovet oss etter 7 mnd.Alle våre venner og foreldra våre ble kjempeglade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå