Gjest LoisLane Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Hva er en typisk Sydendrink for deg?
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Ærlig? Noe du bestiller, og tror du kjenner hjemmefra, men når det ankommer bordet, smaker det bare billig sprit, for lite blandevann og for lite isbiter. Hvis jeg fikk bestemme: Frozen Margaritas, Frozen Strawberry Daiquiry.
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Pina Colada Og ellers fargerike drinker med syrlig smak.
edea Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 caipirinia (skrives det sånn?), Mojito og frozen strawberry daquiry er de ultimate sydendrikkene for meg!
Calla Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 Ærlig? Noe du bestiller, og tror du kjenner hjemmefra, men når det ankommer bordet, smaker det bare billig sprit, for lite blandevann og for lite isbiter. Ganske enig her ja... Værst var det på korfu i sommer..bestilte white russian, og fant fort ut at de hadde sin egen oppskrift på denne drinken... I stedet for melk/fløte brukte de noe som smakte som champagnebrus ....blæææ.. kan ikke si at kombinasjonen av kaffesmak(kahlua) og søt champagnebrus var så veldig godt nei...
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 caipirinha er absolutte favoritt! inntas helst ved en bar på copacabana... *ja takk, tar en av den jeg*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå