Gå til innhold

Er det veldig viktig at han spruter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er, eller har vært, deprimert. Ikke sånn, alvorlig, men nok til at jeg fikk noe som heter paroksetin. Det gir meg energi. Bivirkningen er at det gjør at jeg ikke kan få orgasme. Jeg blir opphisset, kåt, som normalt, hard og stiv som normalt, men jeg kommer aldri, samme hvor lenge jeg holder på.

Jeg kommer til å gå på dette en god tid fremover. Det er ikke permanent, hvis jeg slutter med tablettene så forsvinner effekten på noen dager. Men hvor viktig er det for damer at man spruter? Jeg klarer meg fint uten egen orgasme, jeg liker bedre å gi enn å få, å fokusere på partneren enn på meg selv. Men tidligere erfaring er at damer er veldig opptatt av akkurat det med spruten for at sexen skal være "over"/"vellykket".

Anonymkode: 2bf57...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke viktig for meg. Eksen kom nesten aldri. VI hadde god sex uansett :) 

Anonymkode: 86ebb...a55

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke viktig for meg. Eksen kom nesten aldri. VI hadde god sex uansett :) 

Anonymkode: 86ebb...a55

Takk. Da vet jeg sjansen er der i alle fall. :)

Takk for hyggelig svar for øvrig.

Anonymkode: 2bf57...71a

Skrevet

Så flott om man slipper det griseriet. 

Anonymkode: f6c26...aa8

• Liker 7
Skrevet

Ja. Hvis han ikke spruter så opplever i alle fall ikke jeg at sexen var vellykket.

Anonymkode: dd864...69c

• Liker 2
Skrevet

Han trenger ikke sprute, men om han ikke kommer føler jeg meg skikkelig fæl og dårlig. Det perfekte er en mann som kan få orgasme uten å sprute :P 

Jeg hadde nok ikke trivdes med sex med deg. 

Anonymkode: cbfac...147

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flott om man slipper det griseriet. 

Anonymkode: f6c26...aa8

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger ikke sprute, men om han ikke kommer føler jeg meg skikkelig fæl og dårlig. Det perfekte er en mann som kan få orgasme uten å sprute :P 

Charming - disse fjortis innleggene er de som får" KG likes" :sukk: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg lever med inntrykket at det skal så lite til for at en mann får orgasme, og jeg har aldri opplevd at noen ikke får det.

Så om jeg støtte på en som ikke fikk orgasme, ville jeg nok følt at jeg enten ikke er god eller fin nok.

Kanskje det er annerledes for de mer erfarne, voksne kvinnene som har mye erfaring, men jeg ville tatt det personlig. I hvert fall om det er en ONS. Kanskje det hadde vært annerledes om vi hadde et slags forhold og jeg kjente til denne greia di.

• Liker 1
Skrevet

Som mann så vet jeg at det ikke er det viktigste at du kommer. Jeg vet også at enkelte usikre jenter vil kunne tro at du ikke synes de er "attraktive" siden du ikke får utløsning. Jeg har vært i denne båten selv, og har utholdenhet som er plagsom av og til. 

Forklar din partner at du ikke vil kunne komme og årsaken så går det nok fint! :-D

• Liker 1
Skrevet

Noe av det som tenner meg aller mest er en mann som kommer, men hadde du fortalt grunnen så hadde jeg ikke stresset med at du ikke kom i allefall. Så lenge du ellers "funker" går dette helt bra. 

Anonymkode: 63f31...c83

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det som tenner meg aller mest er en mann som kommer, men hadde du fortalt grunnen så hadde jeg ikke stresset med at du ikke kom i allefall. Så lenge du ellers "funker" går dette helt bra. 

Anonymkode: 63f31...c83

Ja der kom jeg faktisk på at veldig mange jenter kommer samtidig som man spruter inni dere. ;)

• Liker 1
Gjest RaspberryPi
Skrevet

Jeg pleier aldri å svare på slike tråder, men siden spørsmålet ditt er legitimt og jeg på en måte kan relatere til problemstillingen din vil jeg si at dersom du på redelig vis forklarte for meg hva som foregikk med deg og hvorfor ting er som de er akkurat nå, ville jeg ikke hatt annet enn forståelse for deg og for situasjonen - og bare prøvd å gjøre det beste ut av det. :)

Gjest canacas
Skrevet
15 minutter siden, Charmander skrev:

Ja der kom jeg faktisk på at veldig mange jenter kommer samtidig som man spruter inni dere. ;)

Haha touche! :laugh:

Skrevet

Spruting har sine fordeler og bakdeler. Ulempen for noen litt middelaldrende er at man til tider kan miste ereksjonen for resten av kvelden. Fordelen er at man kan bli veldig trøtt og rolig av det og sovne mer eller mindre momentant. Stor fordel hvis man sliter med å få sove. Sprut er ikke nødvendig for å ha god sex, men det er en deilig måte å forløse seksuell spenning. Man slipper på en måtte lufta ut av ballongen. Dama trenger ikke å lage spruten . Dersom mannen føler for det så kan han fikse det selv hvis han er god i håndarbeid.

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei jeg tenker nok at visst du forklarer situasjonen din så er dette ikke noe stort problem :) velger du å ikke si noe er det stor sannsynlighet for at din partner føler seg litt misslykket.

Skrevet
12 timer siden, canacas skrev:

Haha touche! :laugh:

Gjelder det også når man bruker kondom?

Anonymkode: c1b04...d38

Gjest canacas
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder det også når man bruker kondom?

Anonymkode: c1b04...d38

Du misforsto kommentarene :) Jenter kommer ikke av at typen kommer, men det er mange som gir uttrykk for det uansett. Gjerne i amatørfasen. ;) Get it? 

Skrevet
På Wednesday, October 19, 2016 den 9.14, AnonymBruker skrev:

Blir ikke noe søl å han kan få orgasme om og om igjen, så lenge han ikke spruter :)

Anonymkode: b71e3...7de

• Liker 1
Skrevet

Om vi var i et forhold hadde det nok gått helt fint, men det hadde vel vært tilsvarende minus som om det var omvendt. Det er jo en sentral ting som er utelukket for en periode.

Nå har jeg selv vært gravid med dertil tilstander som utelukket sex i endel måneder, gikk greit det og. 

Men som tilstand i et ferskt forhold eller over veldig lang tid tror jeg det kunne bidratt til problemer. Det kommer så an på hvordan dette påvirket din lyst over tid.

Anonymkode: 829f9...35f

Skrevet

Min mann gikk på kraftige antidepressiva en stund. Han opplevde samme problem som deg. Han ble kåt og hard, men noe utløsning ble det aldri noe greie på. For min del gikk det helt fint! Jeg ble ikke avtent av hans manglende orgasme. Men det som virkelig ble irriterende i lengden, var at han  peiset på i en evighet i håp om at han skulle nå målstreken likevel. DET var frustrerende for min del, og gjorde meg veldig øm og sår ved flere anledninger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...