Frøken M Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har hatt en del utflod (hvit, lukter ikke, klødd litt nedentil, og litt sårt etter sex utenpå nedentil). I går da jeg skulle reise meg opp fra bilen så kjente jeg det rant noe nedover beina mine , trodde jeg blødde men det var masse mase utflod!! Samme skjedde da jeg skulle stå opp idag tidlig, kom masse, hele trusa var full. Og nå kommer det mer gul utflod, kommer en del men ikke kjempe masse. Jeg har prøvd canesten 500mg stikkpille, og smører med den kremen som medfølger. Noen som har hatt liknende? Eller som kanskje kan vite hva det er ut i fra hva jeg har skrevet?🙄
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Kanskje du har bakteriell vaginose. Gå til legen og få medisiner. Anonymkode: d5700...e14 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Gå til lege egenbehandling med canesten fungerer ikke med mindre du har soppinfeksjon, noe du tydeligvis ikke har. Anonymkode: 07172...430 1
Frøken M Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2016 Skal til legen i morgen heldigvis! Har prøvd med lactal også men har ikke hjulpet.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 1 minutt siden, Frøken M skrev: Skal til legen i morgen heldigvis! Har prøvd med lactal også men har ikke hjulpet. Bra, det kan jo være en kjønnssykdom. Gonoré, for eksempel. Anonymkode: d5700...e14
Frøken M Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2016 Håper virkelig ikke det er noe sånt. Har sjekket for klamydia , så det er det vertfall ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 1 minutt siden, Frøken M skrev: Håper virkelig ikke det er noe sånt. Gonoré er like enkelt å behandle som klamydia, BV osv. Av kjønnssykdommer er det vel HPV-virus som er det verste. Anonymkode: d5700...e14
Frøken M Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2016 Okei, men ikke noe kult om man har sånt alikevell. Men jeg har ikke helt troa på at det kan være noe sånt. Tok klamydia test for noen uker siden og den var ikke noe feil med.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 5 minutter siden, Frøken M skrev: Okei, men ikke noe kult om man har sånt alikevell. Men jeg har ikke helt troa på at det kan være noe sånt. Tok klamydia test for noen uker siden og den var ikke noe feil med. Du skal uansett til lege, det ordner seg. Alle kan få gonoré eller andre kjønnssykdommer. Anonymkode: d5700...e14
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 Du har ikke eggløsning da? Det renner jo ut da å. Anonymkode: 2bca4...87c 1
Frøken M Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har hatt p stav i 2 år og 6 mnd nå. Og mistet mensen helt da jeg tok den. Men har hatt blødninger inne mellom. For litt over 1 mnd siden hadde jeg blødning i ca 1 uke. Også luktet det litt rart av utfloden, så jeg tok en vivag, dagen etter begynte jeg å blø igjen. Og blødde litt under 1 uke. Også hadde jeg brukt urflod mange dager etter det igjen.
Frøken M Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2016 Nå har jeg fått litt rosa/brunt utflod...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #13 Skrevet 19. oktober 2016 Høres ut som min utflod rundt eggløsning... Anonymkode: 1a5a6...dc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå