Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) @@@ Endret 19. oktober 2016 av Naturbarn1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Fordi hun er pen. Pene kvinner slipper unna med hva som helst. Selv med doping. Det er min livserfaring. Mindre pene kvinner må jobbe hardt for å komme noe sted i livet. Anonymkode: 6355d...f13 2
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 20 minutter siden, EvaLena skrev: Jippi, enda en tråd om doping Om doping .Ja. på generelt plan. Ingen spesiell utøver.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun er pen. Pene kvinner slipper unna med hva som helst. Selv med doping. Det er min livserfaring. Mindre pene kvinner må jobbe hardt for å komme noe sted i livet. Anonymkode: 6355d...f13 Les tråden. Dette handler ikke om noen spesielle personer. Denne tråden handler om doping generelt. Og at folk aplaudere de som doper seg. Om Norge er en jukse nasjon . Endret 18. oktober 2016 av Naturbarn1
MajorasMaske Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Nordmenn generelt er et lettlurt folk som lar seg bedra av jenter med blondt hår og fint smil. Selv om Therese hadde kommet med en innrømmelse om overlagt doping så hadde meningsflertallet i Norge fortsatt vært å gi henne en advarsel. 3
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 11 minutter siden, MajorasMaske skrev: Nordmenn generelt er et lettlurt folk som lar seg bedra av jenter med blondt hår og fint smil. Selv om Therese hadde kommet med en innrømmelse om overlagt doping så hadde meningsflertallet i Norge fortsatt vært å gi henne en advarsel. Norge som nasjon tror på alt og tenker ikke konsekvenser. Det er vel nå bevisst i flere saker.
Gjest Sprettballen Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 58 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Hvordan kan folk gå god for en person som er tatt i doping? Og si de støtter det den personen har gjort? Dvs at da synes mange at doping er helt ok i Norge. De nesten applaudere at Nordmenn bruker doping. Norge er en jukse nasjon er blitt. Er Drama-skuespill nok og ta alt for god fisk? Er du ikke kritisk til det som skjer i kulissene? Som jeg skrev i en annen tråd om samme tema, jeg tror på det demokratiske rettsprinsippet, at alle er uskyldige til det motsatte er bevist med overveiende sannsynlighet. Det er bevist at hun har testet positivt for et forbudt stoff i så små mengder at det er forenelig med salvebruk, og det er bevist at hun har handlet uaktsomt. Alt annet er spekulasjoner. Nå er det opp til andre instanser, som har mer informasjon enn oss, å avgjøre hva som har skjedd, og hvilken reaksjon hun skal få på dette. Sladder og spekulasjoner i slike situasjoner har jeg ingenting til overs for. Jeg forholder meg til fakta. Endret 18. oktober 2016 av Sprettballen
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, Sprettballen skrev: Som jeg skrev i en annen tråd om samme tema, jeg tror på det demokratiske rettsprinsippet, at alle er uskyldige til det motsatte er bevist med overveiende sannsynlighet. Innenfor idrett og doping er reglene veldig klare (de er slik, dette er ikke spekulasjon): har du et "forbudt stoff" i deg er du skyldig. Der etter kommer det juridsk-tekniske, i hvilken grad er den tiltalte skyldig? Det er en annen debatt. Men altså, reglene er veldig klare på akkurat dette: har du et "forbudt stoff" i deg er du skyldig. Uansett hvordan, hvorfor, hva som er skjedd. Anonymkode: 6355d...f13 1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 12 minutter siden, Sprettballen skrev: Som jeg skrev i en annen tråd om samme tema, jeg tror på det demokratiske rettsprinsippet, at alle er uskyldige til det motsatte er bevist med overveiende sannsynlighet. Det er bevist at hun har testet positivt for et forbudt stoff i så små mengder at det er forenelig med salvebruk, og det er bevist at hun har handlet uaktsomt. Alt annet er spekulasjoner. Nå er det opp til andre instanser, som har mer informasjon enn oss, å avgjøre hva som har skjedd, og hvilken reaksjon hun skal få på dette. Sladder og spekulasjoner i slike situasjoner har jeg ingenting til overs for. Jeg forholder meg til fakta. Så lenge det er avklart at de er tatt i doping fra ANTI doping Norge. Så har de blitt tatt i juks, Alle, som har fått i seg stoffer som står på doping listen. Er vel en grunn, til at vi har ATN .
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, bare lurte. Dobbel-s i "bevist" blir til et helt annet ord. Men da var det helt ubevisst. Anonymkode: 6355d...f13 Stakkars arme deg. Endret 18. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Sprettballen Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innenfor idrett og doping er reglene veldig klare (de er slik, dette er ikke spekulasjon): har du et "forbudt stoff" i deg er du skyldig. Der etter kommer det juridsk-tekniske, i hvilken grad er den tiltalte skyldig? Det er en annen debatt. Men altså, reglene er veldig klare på akkurat dette: har du et "forbudt stoff" i deg er du skyldig. Uansett hvordan, hvorfor, hva som er skjedd. Anonymkode: 6355d...f13 Alt det du skriver stemmer, og er også noe av det jeg var inne på i mitt innlegg, selv om jeg brukte litt andre ord. Som jeg skrev er det til nå bevist at hun har fått i seg et forbudt stoff, og at hun har opptrådt uaktsomt. Dette vil få reaksjoner, som rett og riktig er. Men alt ut over dette, blant annet at hun er en "jukser" (juks er en bevvisst og kalkulert handling) og bedriver "drama-skuespill" er spekulasjoner. Endret 18. oktober 2016 av Sprettballen
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, EvaLena skrev: Jippi, enda en tråd om doping http://www.antidoping.no/
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #14 Skrevet 18. oktober 2016 6 minutter siden, Sprettballen skrev: Alt det du skriver stemmer, og er også noe av det jeg var inne på i mitt innlegg, selv om jeg brukte litt andre ord. Som jeg skrev er det til nå bevist at hun har fått i seg et forbudt stoff, og at hun har opptrådt uaktsomt. Dette vil få reaksjoner, som rett og riktig er. Men alt ut over dette, blant annet at hun er en "jukser" (juks er en bevvisst og kalkulert handling) og bedriver "drama-skuespill" er spekulasjoner. http://www.antidoping.no/
Gjest Sprettballen Skrevet 18. oktober 2016 #15 Skrevet 18. oktober 2016 1 minutt siden, Naturbarn1 skrev: http://www.antidoping.no/ Hva er det inne på den siden du vil at jeg skal lese?
MajorasMaske Skrevet 18. oktober 2016 #16 Skrevet 18. oktober 2016 35 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Norge som nasjon tror på alt og tenker ikke konsekvenser. Det er vel nå bevisst i flere saker. Godt noen er bevisst på det. Det er ufattelig trist at Norge som idrettsnasjon skal sette seg i et så dårlig lys bare pga Johaug. 1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #17 Skrevet 18. oktober 2016 Akkurat nå, Sprettballen skrev: Hva er det inne på den siden du vil at jeg skal lese? Det meste
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #18 Skrevet 18. oktober 2016 Akkurat nå, MajorasMaske skrev: Godt noen er bevisst på det. Det er ufattelig trist at Norge som idrettsnasjon skal sette seg i et så dårlig lys bare pga Johaug. Selv tenker jeg ikke person, men sakens natur.
MajorasMaske Skrevet 18. oktober 2016 #19 Skrevet 18. oktober 2016 1 minutt siden, Naturbarn1 skrev: Selv tenker jeg ikke person, men sakens natur. Saken er om en person.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 18. oktober 2016 #20 Skrevet 18. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da er det jo rart at du skriver, "stakkars deg"? Lurer fortsatt på hvorfor du mener det er "stakkars deg"? Har du sagt A. Anonymkode: 6355d...f13 Var langt utenfor det saken handler om .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå