AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Hei! Lurer på hva dere har av pynt/dekor hjemme, fortell gjerne hvilke farger/stil/material også evt. Med "pynt" mener jeg sånt som bilder, lysestaker, vaser, planter, duker, figurer o.l Jeg synes fort det kan bli rotete med masse småting og liker heller ikke hvis rom oppleves overfylt. Samtidig synes jeg det er utrivelig og føles litt vel sterilt med såkalt minimalisme så jeg tror hjemmet mitt er en slags mellomting Jeg har vel ikke noen bestemt stil men tror det jeg har passer sammen eller det er iallefall ikke total kræsj - jeg kunne kanskje hatt en mer gjennomført/rød tråd men jeg synes det er litt vanskelig. Jeg har noen bilder på veggene, ei svær veggklokke, løpere på skjenk/spisebord, et par pynteputer i sofaen, 2-3 lysholdere, et par potteplanter, en orkide, og et par figurer. Ingen kraftige farger, men ikke bare svart/hvitt eller pasteller heller. Anonymkode: 23fdf...0dd
Wenda Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Har noen lykter i stuevinduet. Der står det også et røkelseskar Ellers har jeg lysdekor i kjøkkenvinduet sammen med noen figurer fra barndommen Ellers har jeg en hel del krystaller og steiner som ligger litt her og der, pluss en duk på stuebordet.
Arkana Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Noen bilder på veggene, et fat med en liten plante og noen lys på stuebordet, en samling lyshus i den ene vinduskarmen, flere lysholdere oppå peisen, en veggklokke vi fikk i bryllupsgave, et par store grønne planter og tre kubehyller i ulike størrelser som henger på den ene veggen og brukes til noen pynteting, en liten plante, et par telysholdere o.l.
Gjest Sobril Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Ikke så mye. En stor, gammel radio på en bokhylle (den virker for øvrig ikke). En globus. Fikk nettopp fire stk små, håndlagde vaser i grønt og gult som jeg liker veldig godt (blåst glass). De står i vinduskarmen. Ellers unngår jeg pynt, for det står ikke i stil med min "fobi" mot å tørke støv Ønsker meg imidlertid en kakadue, i naturtro størrelse, som passer til tapeten på stueveggen. Når den eventuelt er i boks så blir det også alt. Er så mye annet som foregår i den stua mi Edit: og noen bilder Endret 18. oktober 2016 av Sobril
Gjest Margit Spat Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har kunst på veggene, potteplanter, duker og løpere, noen pynteputer, et pledd, lysestaker, telyslykter og et fat med frukt. Stua er ganske romslig, så det ser ikke overfylt ut. Hos oss er det litt dempet retro-stil, men vi har vært bevisste på å bruke rolige og harmoniske farger og ikke lesse på med alt mulig rart.
melatonin Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Har lyslykter som er store og i glass , telysholdere feks mugtai. Noen grønne planter, vaser fra khaler, paperbag og columbus, friske blomster. Har noen få willowtree figurer. Noen kranser på veggen. Ønsker meg stella telysoppheng fra khaler til å ha I vinduet. Ellers er det 3 puter I sofaen, to pledd og bilder på veggen. To bilder av vebjørn sand, et jeg ikke aner hvor er fra, 4 fra desinio og to fra tilsvarende nettsted. Skal kjøpe noen flotte bilder av noen filmer jeg liker fra etsy etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå