AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Ble slutt mellom meg og eksdama for et halvt år siden. Hun dumpa meg og sa hun ikke hadde de rette følelsene. Vi hadde kun vært sammen i seks måneder, så det var egentlig helt greit for meg. Vi har egentlig ikke noe kontakt nå, men hilser helt greit på hverandre når vi møtes. Tingen er at hennes søster er åpenbart interessert i meg. Vi har, og alltid hatt, en veldig flørtende tone. Hun har hintet frempå at vi må ta en kaffe sammen, men aldri sagt noe direkte. Jeg tenkte invitere henne på en kaffe. Jeg bryr meg overhodet ikke om eksdama, og tenker at søstera må selv bestemme om hun vil ta en kaffe med meg eller ikke. Dette må da vel være helt kurant? Anonymkode: 802a5...445
littleangel Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Er hun søstra virkelig søstra til eksen din? Altså. Jeg kunne ALDRI latt en fyr gå foran søstra mi. Et slik forhold vil aldri fungere på sikt, og du kan bare begynne å se for deg all dramaen du vil få av å involvere deg i et slikt type forhold. MEN: hvis du bor på et sted med 300 personer så har jeg forståelse for om det bare er 4 jenter å velge mellom og man må ta de som finnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå