Gå til innhold

Er 170 for høyt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente her på 170 cm som lurer på om jeg er for høy.. Får inntrykk av at alle menn vil at kvinnen skal være lav og har blitt utrolig usikker på dette.. :( Jeg bruker også ofte sko med høye hæler, så blir gjerne noe mellom 176-180 cm. Har gått på et par dater og har alltid gått med sko uten hæler fordi jeg er redd mennene skal syns jeg er høy.. 

Anonymkode: dca83...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 172, og har ikke fått annet en komplimenter for høyden min. Kanskje du bare treffer på feile menn?

• Liker 4
Skrevet

Jeg er nesten 170 og har aldri hatt noe problem i forhold til gutter når det kommer til høyden min.

Høye jenter er dødsfint! Kunne gjerne hatt 5 cm til, jeg! 

Skrevet

Jeg er en del høyere enn deg og har aldri sett på høyden min som noe negativt når det kommer til menn. 

Så nei, jeg synes absolutt ikke 170 cm er for høyt :) 

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke for høyt.

Skrevet

Jeg er også 170 og aldri fått hørt noe som helst om min høyde:) Nå går ikke jeg så mye med høye heler da, men det er fordi jeg ville slått meg helseløs :fnise:

Anonymkode: 414f0...c4d

Skrevet

For høyt? Er det ikke rett over gjennomsnittshøyden for damer? Det er en veldig vanlig høyde. Ikke høyt ikke lavt. Jeg er 176 og har ikke fått avslag av gutter pga høyden min. Høye hæler elsker jeg også. Ble bedre da jeg aksepterte høyden. Var ikke stas å være 172 og 12 år- men så ble jeg voksen og innså at det er veldig flott å være lang. 

Anonymkode: 85d85...1ab

• Liker 5
Skrevet

synes det er litt lavt...

Anonymkode: cfe2d...4cb

Skrevet (endret)

Så lenge jenta er slank kan hun være så høy hun vil for min del. Men slankhet er spesielt viktig for høye jenter slik at de fortsatt fremstår som feminine nette og lette s8m vil ha lyst til å søke tilflukt i armnroken min

Så det blir vel heller et spørsmål om m^2 enn m

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 2
Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Så det blir vel heller et spørsmål om m^2 enn mm

:laugh:

Skrevet

Nei, har vært med ei på 1,85 og oppmuntret henne til å bruke høye hæler. Høyde betyr ingenting for meg.

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Vært 170 i mange år, aldri følt meg spesielt høy. Har en maksgrense på rundt 10 cm for hæler, mer enn det blir vondt og får antydning til narkisknekk i gangen. 

Skrevet

Jeg er 165 og får nesten daglig kommentarer om at jeg er så liten, så tror ikke 5 cm høyere enn det er for høyt 😅

Anonymkode: da900...aa8

Skrevet

Ja, jeg er 170 selv, så det er for høyt.

Men generelt tror jeg høyde er noe kvinner bryr seg mer om enn menn. Om en mann bryr seg, så er det fordi han har fått inntrykk av at det er lite attraktivt/mandig å være lav..

Anonymkode: 1bea4...30e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er 170 selv, så det er for høyt.

Men generelt tror jeg høyde er noe kvinner bryr seg mer om enn menn. Om en mann bryr seg, så er det fordi han har fått inntrykk av at det er lite attraktivt/mandig å være lav..

Jeg tror mange menn føler seg ukomfortabel og mindre mann om jenta er høyere enn han

Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg tror mange menn føler seg ukomfortabel og mindre mann om jenta er høyere enn han

Nettopp!

Merkelig at mange menn er selvbevisste angående høyden sin. Man skulle tro man var mindre attraktiv som lav, men slik er det ikke. Kvinner har generelt ingen preferanse angående høyde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 172 selv, datteren min er såvidt over 180. Hun går gjerne med høye sko, og brydde seg lite om at eksen hennes var lavere enn henne. Nå er hun gift, og hun endte opp med en mann på over to meter :)

Anonymkode: 320bb...059

Skrevet
7 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det er kanskje de samme som ikke takler at dama tjener bedre/har en bedre jobb enn dem? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje de samme som ikke takler at dama tjener bedre/har en bedre jobb enn dem? 

Mulig det. De burde finne noe annet å basere sin følelse av maskulinitet på enn hvem som er høyest og hvem som tjener mest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...