AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Flere som garantert slitt med det? Hvor lenge varte det, eller ble den kanskje kronisk? Fint hvis jeg kunne få høre andres erfaringer. Anonymkode: 7da80...aa3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Det bør du virkelig ta opp med legen din. Det er vanlig, men snakk med legen. Anonymkode: 61ff6...17d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bør du virkelig ta opp med legen din. Det er vanlig, men snakk med legen. Anonymkode: 61ff6...17d Det har jeg jo selvfølgelig gjort. Hvis du leser innlegget mitt så er jeg interessert i å høre andres erfaringer. Anonymkode: 7da80...aa3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Hodepine er vanlig etter både hjerneblødning og hjerneslag. Anbefaler deg å titte innom på FB, der er det flere grupper for dem som har hatt salg/blødning. Men for å svare på det du spør om, hos meg er det 1 1/2 år siden slaget, og jeg har daglig hodepine og svimmelhet. Lege og nevrolog har ingen formening om det er kommet for å bli, men håper det går over..... Anonymkode: 21c43...421
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hodepine er vanlig etter både hjerneblødning og hjerneslag. Anbefaler deg å titte innom på FB, der er det flere grupper for dem som har hatt salg/blødning. Men for å svare på det du spør om, hos meg er det 1 1/2 år siden slaget, og jeg har daglig hodepine og svimmelhet. Lege og nevrolog har ingen formening om det er kommet for å bli, men håper det går over..... Anonymkode: 21c43...421 Tusen takk for svar. 😊 Etter hva jeg har forstått på legen og hva jeg har lest selv så sies det at 3-6 måneder etter hjerneblødningen så vet du hvordan det blir videre. Men det er godt å høre at det er forbedringspotensiale etter den tid og. Anonymkode: 7da80...aa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå