Gå til innhold

Hodepine etter hjerneblødning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som garantert slitt med det? Hvor lenge varte det, eller ble den kanskje kronisk? Fint hvis jeg kunne få høre andres erfaringer. 

Anonymkode: 7da80...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør du virkelig ta opp med legen din. 

Det er vanlig, men snakk med legen. 

Anonymkode: 61ff6...17d

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det bør du virkelig ta opp med legen din. 

Det er vanlig, men snakk med legen. 

Anonymkode: 61ff6...17d

Det har jeg jo selvfølgelig gjort. Hvis du leser innlegget mitt så er jeg interessert i å høre andres erfaringer.

Skrevet

Hodepine er vanlig etter både hjerneblødning og hjerneslag. Anbefaler deg å titte innom på FB, der er det flere grupper for dem som har hatt salg/blødning.

Men for å svare på det du spør om, hos meg er det 1 1/2 år siden slaget, og jeg har daglig hodepine og svimmelhet. Lege og nevrolog har ingen formening om det er kommet for å bli, men håper det går over.....

Anonymkode: 21c43...421

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hodepine er vanlig etter både hjerneblødning og hjerneslag. Anbefaler deg å titte innom på FB, der er det flere grupper for dem som har hatt salg/blødning.

Men for å svare på det du spør om, hos meg er det 1 1/2 år siden slaget, og jeg har daglig hodepine og svimmelhet. Lege og nevrolog har ingen formening om det er kommet for å bli, men håper det går over.....

Anonymkode: 21c43...421

Tusen takk for svar. 😊 Etter hva jeg har forstått på legen og hva jeg har lest selv så sies det at 3-6 måneder etter hjerneblødningen så vet du hvordan det blir videre. Men det er godt å høre at det er forbedringspotensiale etter den tid og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...