Gå til innhold

Din ekleste uvane?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, DreamOn skrev:

Hva er ekkelt med det?   Det kunne jeg gjort foran hundrevis av mennesker. 

Ok. Flott for deg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, oki jeg gjør noe rart. 

Jeg liker ikke hår på kroppen (skal faktisk ta laser) men når kjønnshåret har blitt langt, så "koser" jeg med det og drar i det.  Synst det er merkelig, for jeg elsker følelsen rett etter brasiliansk eks.. 

Anonymkode: 11f14...b18

Skrevet

Napper hårene overalt i/på nesa. Gjør det konstant, er så latterlig mange små lyse hår :(

Anonymkode: 87efc...180

Skrevet

Tygger på tunga mi og biter av papillene når jeg er stressa...

Biter og pirker på løs/hard hud, kan aldri la sår være i fred - "gro ny skorpe og plukke den av igjen"-sirkelen kan vare i uker og måneder, så det som begynner som et myggestikk eller en flekk med hard hud kan ende opp i den stadig voksende samlingen av små arr. Har lest meg frem til at det kan være dermatotillomani, men har aldri snakket med lege/psykolog om akkurat det.

• Liker 1
Skrevet

Pleier ofte å ta en "Bundy" når jeg er alene og ser på TV. :P

Skrevet
18 timer siden, MissCroft skrev:

Pleier ofte å ta en "Bundy" når jeg er alene og ser på TV. :P

Ta en "Bundy"?

For avansert for meg, hadde ikke den TV-kanalen der jeg vokste opp :icon_lol:

Skrevet

Plukker hår fra alle slags plasser og pirker på plassen etter håret, inngrodde og kviser til blir sår og river av skropen på dem igjen senere. Plukker også på øvipper og bryn, men anstrenger meg virkelig for å la være. Gikk rundt i nesten ett år hvor jeg ikke turte å gå ut uten sånn cateye-eyeliner fordi jeg ikke hadde igjen vipper oppe. Nå for tiden har jeg hull i brynene og må alltid sminke dem. Og beina, armene og ansiktet er fullt av små sår etter pilling. Og har et parr flekker uten hår i hodebunnen fordi jeg ikke klarer å la det være... Er så forferdelig flau over kroppen min pga dette, men klarer ikke la det være :((

Anonymkode: 63966...b1f

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plukker hår fra alle slags plasser og pirker på plassen etter håret, inngrodde og kviser til blir sår og river av skropen på dem igjen senere. Plukker også på øvipper og bryn, men anstrenger meg virkelig for å la være. Gikk rundt i nesten ett år hvor jeg ikke turte å gå ut uten sånn cateye-eyeliner fordi jeg ikke hadde igjen vipper oppe. Nå for tiden har jeg hull i brynene og må alltid sminke dem. Og beina, armene og ansiktet er fullt av små sår etter pilling. Og har et parr flekker uten hår i hodebunnen fordi jeg ikke klarer å la det være... Er så forferdelig flau over kroppen min pga dette, men klarer ikke la det være :((

Anonymkode: 63966...b1f

Gå til psykolog,  dette er en sykdom som heter trikotillomani. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...