Gå til innhold

Din ekleste uvane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din ekleste vane eller uvane? Hva gjør du kun når du er alene? Hva kunne du aldri fortalt noen?

Anonymkode: 29ffd...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiser under dyna på natta og floffer på gubben. Ingenting er som en dutch oven. 

Anonymkode: dbe39...10a

Skrevet

Piller meg i nesa, men vasker alltid hendene etterpå.

Anonymkode: a814e...a3e

• Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet

Napper nesehår :( kan ikke fatte jeg skrev det her men jo jeg gjør det,får helt fnatt visst jeg har hår i nesa😂

Skrevet

Piller i nesen og spiser det

River vekk rur av sår og spiser det

Napper ut hår fra venusberget (terapi!! hehe)

Anonymkode: dd7fb...306

• Liker 4
Gjest Beatbox
Skrevet
3 minutter siden, lipgloss skrev:

Napper nesehår :( kan ikke fatte jeg skrev det her men jo jeg gjør det,får helt fnatt visst jeg har hår i nesa😂

:fnise:...Du er jo bare så herlig da :)

Gjest lipgloss
Skrevet
3 minutter siden, Beatbox skrev:

:fnise:...Du er jo bare så herlig da :)

😊😊takk like så😄

Skrevet

Pirker meg i ørene, Er litt samme som å pelle seg i nesa bare i ørene. Vasker meg på hendene etterpå da.. 

Skrevet

Tror de fleste piller seg i nesa. Men å sitte der med snørr på fingeren og bestemme seg for at ja, dette skal jeg putte inn i munnen min og spise opp, det... blir kvalm bare av å tenke på det.

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, linsejesus skrev:

Tror de fleste piller seg i nesa. Men å sitte der med snørr på fingeren og bestemme seg for at ja, dette skal jeg putte inn i munnen min og spise opp, det... blir kvalm bare av å tenke på det.

Mmm, nam nam

Anonymkode: cf1c5...b55

Skrevet

Jeg piller i hodebunnen til det blir sår, hver gang det kommer skorpe på såret piller jeg den av. Har vel stort sett 3-6 små sår av gangen. Piller vel egentlig på alt av løs hud, inkludert leppene. Det er en så ille uvane at jeg gjør det offentlig også. Det eneste jeg har vett til å gjøre privat er å pille nese, vasker ikke hendene etterpå. 

Anonymkode: 34402...764

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg piller i hodebunnen til det blir sår, hver gang det kommer skorpe på såret piller jeg den av. Har vel stort sett 3-6 små sår av gangen. Piller vel egentlig på alt av løs hud, inkludert leppene. Det er en så ille uvane at jeg gjør det offentlig også. Det eneste jeg har vett til å gjøre privat er å pille nese, vasker ikke hendene etterpå. 

Anonymkode: 34402...764

Tvangstanke eller noe?

Anonymkode: 7e300...60f

Skrevet

Piller også på løs hud og spiser det...

Anonymkode: 29ffd...eef

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fiser under dyna på natta og floffer på gubben. Ingenting er som en dutch oven. 

Anonymkode: dbe39...10a

Floffer?

Anonymkode: b8d4f...e0f

• Liker 1
Skrevet

Piller meg i nesa og knipser nesebusen på gulvet. Piller meg i hodebunnen til jeg blir sår. Napper nesehår og skjegg fra haka. 

Anonymkode: f7cc4...f3e

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Piller i nesen og spiser det

River vekk rur av sår og spiser det

Napper ut hår fra venusberget (terapi!! hehe)

Anonymkode: dd7fb...306

Jeg er bare glad det ikke stod "......og spiser det" bak nederste punktet.

(selv om den midterste er eklere i mine øyne, alt etter HVOR hårene kommer fra)

Endret av ekkoet
  • Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å spise ostepop som jeg dipper i lettrømme. Nom nom. Gjør det kun når jeg er alene. :)

Skrevet

Napper hår fra haken, under haken, sidene av overleppen og fremst på kinnene når jeg ser på TV/PC/leser på nett.

Jeg er kvinne og har så mye hårvekst at det hjelper ikke med en halvtime på badet, det vokser fort og må takles kontinuerlig i løpet av dagen. To dager uten pinsett (barberer kun kinnskjegget nå, der hjelper ikke pinsett) og jeg er svart i halve ansiktet.

Anonymkode: e4732...12c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Napper hår fra haken, under haken, sidene av overleppen og fremst på kinnene når jeg ser på TV/PC/leser på nett.

Jeg er kvinne og har så mye hårvekst at det hjelper ikke med en halvtime på badet, det vokser fort og må takles kontinuerlig i løpet av dagen. To dager uten pinsett (barberer kun kinnskjegget nå, der hjelper ikke pinsett) og jeg er svart i halve ansiktet.

Anonymkode: e4732...12c

Jeg vil overhodet ikke si at dette er en ekkel uvane... Kom deg til en laserklinikk og få behandling! :) Du har sannsynligvis pcos så du kan få det dekket også.

Anonymkode: 323f5...83f

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, ulykkeligsomliten skrev:

Jeg elsker å spise ostepop som jeg dipper i lettrømme. Nom nom. Gjør det kun når jeg er alene. :)

Hva er ekkelt med det?   Det kunne jeg gjort foran hundrevis av mennesker. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...