AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har nå over noen uker vært utslitt hele tiden, jeg gjør som jeg alltid har gjort. Så ingenting skulle tilsi at jeg skulle være sliten. Jeg sover rundt 6-8 timer hver natt, spiser sunt og normalt, og går turer. Er helt utslitt, føler jeg ikke er helt med i hodet. Er skjelven nesten hele tiden, og føler for å sove konstant. Er også ganske hormonell (ofte slik jeg pleier å være før mensen), blir fort sint og lei meg. Jeg er ikke deprimert eller noe sånt. Noen som vet hva dette kan være? Kan det skyldes vitaminmangel? Anonymkode: cce8f...b9d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Ja, det kan være vitaminmangel. Anonymkode: a2eed...baa
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Prøv å sove 8-9 timer om natta. 6 t er alt for lite. Anonymkode: edc2a...752 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Gravid? Jernmangel? Prøv å sov mer, 6 timer er ikke så mye? Gå en tur til legen og få det sjekka ut du og god bedring, håper du blir i bedre form snart. Anonymkode: 5dbe7...cb2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gravid? Jernmangel? Prøv å sov mer, 6 timer er ikke så mye? Gå en tur til legen og få det sjekka ut du og god bedring, håper du blir i bedre form snart. Anonymkode: 5dbe7...cb2 Tror ikke jeg kan være gravid, hadde mensen for en uke siden. Og blødde litt mer enn normalt. Men har slurvet litt med den nuvaringen etter samleie (pleier å ta den ut da parteren min synes det er ubehagelig å ha den i under samleie. Har sovnet noen ganger og glemt å putte den inn igjen).. Men regner med jeg ikke hadde hatt mensen om jeg hadde vært gravid. Så er nok mangel på noe. Takk :D Anonymkode: cce8f...b9d
EvaLena Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg kan være gravid, hadde mensen for en uke siden. Og blødde litt mer enn normalt. Men har slurvet litt med den nuvaringen etter samleie (pleier å ta den ut da parteren min synes det er ubehagelig å ha den i under samleie. Har sovnet noen ganger og glemt å putte den inn igjen).. Men regner med jeg ikke hadde hatt mensen om jeg hadde vært gravid. Så er nok mangel på noe. Takk :D Anonymkode: cce8f...b9d Jeg blødde mye i beg av svangerskapet med mine barn. Så det kan være en mulighet
Krakk Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Hatt en ordentlig slappe av dag? Kanskje ikke en holder, sånn 5 haha.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Har akkuratt det samme problemet. Pågått i flere måneder. Anonymkode: 1472a...652
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, EvaLena skrev: Jeg blødde mye i beg av svangerskapet med mine barn. Så det kan være en mulighet Oii, kanskje jeg burde komme meg fort til lege å finne ut hva det kan være.. Hvor lenge i svangerskapet blødde du? Anonymkode: cce8f...b9d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har akkuratt det samme problemet. Pågått i flere måneder. Anonymkode: 1472a...652 Er helt forferdelig.. Det verste er at jeg tåler så sinnsykt lite av andre folk for tiden, og føler alt er et ork. Alt irriterer meg, har ikke vært sånn som dette før Anonymkode: cce8f...b9d
EvaLena Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oii, kanskje jeg burde komme meg fort til lege å finne ut hva det kan være.. Hvor lenge i svangerskapet blødde du? Anonymkode: cce8f...b9d Blødde 2-3 uker og blødde mer en vanlig. Ja, ta en test du. Bedre å sjekke det enn å vente 😊
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, Krakk skrev: Hatt en ordentlig slappe av dag? Kanskje ikke en holder, sånn 5 haha. Ja, har slappet av hele helgen. Men er like utslitt :-/ Har gjort litt skole, men ellers slappet av Anonymkode: cce8f...b9d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 Sjekk jern og B12 Anonymkode: 772a3...f4f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #14 Skrevet 18. oktober 2016 Få sjekket stoffskiftet ditt. Anonymkode: c65a3...885
MajorasMaske Skrevet 18. oktober 2016 #15 Skrevet 18. oktober 2016 Har du hatt mye å tenke på i det siste? Følelsen av å måtte sove mye kan være en flukt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #16 Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, MajorasMaske skrev: Har du hatt mye å tenke på i det siste? Følelsen av å måtte sove mye kan være en flukt. Nei, ikke noe mer enn vanlig. Anonymkode: cce8f...b9d
Gjest Margit Spat Skrevet 18. oktober 2016 #17 Skrevet 18. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk jern og B12 Anonymkode: 772a3...f4f 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Få sjekket stoffskiftet ditt. Anonymkode: c65a3...885 Dette. Pluss at du bør sjekke B9, altså folsyre og D-vitamin. Det er egentlig ikke vanskeligere enn at du går til en lege, forteller hvordan du har det og ber om at det tas blodprøve der de ulike tingene sjekkes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå