AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Slutt å ødelegg barnas oppvekst med sjalusi og bitterhet..! La de få ha sine egne meninger uten at du har sagt hva de skal mene eller si. La barna få lov til å ha det gøy uten deg.. La de slippe å ha dårlig samvittighet om de koser seg når du ikke er tilstede. Og for guds skyld. La de slippe å være i midten av en krig du aldri klarer å avslutte.. Barna trenger ikke å høre dine meninger om alt, de trenger ikke å høre at du kjefter på pappa og de trenger ikke en mor som ikke klarer å sette barnas behov foran sine egne ! Skjerp deg, før det ikke er noen vei tilbake.. Er det verdt det syntes du? Anonymkode: a4a3a...3a2 14
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Samme kan sies om fedre. Anonymkode: bf643...317 15
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Misforstå meg rett, jeg er helt enig med deg, og skulle ønske alle voksne klarte å se sin egen agenda bak handlinger som går utover barna. Men jeg tror det er nytteløst å poste slike tråder likevel. De som trenger å høre det mest, vil neppe se det fra den siden Anonymkode: 14dfb...42c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Herregud. Hvor vil du med dette???? Hvem er du i forhold til en slikt menneske? Tror du at du treffer målgruppen her inne som tenker "tusen takk", eller?? Du generaliserer jo ikke, du henvender deg til ett menneske. Anonymkode: 59b48...815 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Javel. Like intetsigende som mitt :datapunkt: : "kjære pappa som sviktet ungene dine da du fikk ny kjæreste og nye unger. Ikke la hennes ekstreme sjalusi ødelegge forholdet til to unger som pleide å forgude deg. Innse at det først og fremst er ungene du svikter når du nekter å ha dem ut over annen hver helg fordi du mener jeg kan spørre noen andre om jeg trenger barnevakt. Du er ikke barnevakt for dine egne unger. Og om du var har jeg sittet barnevakt for deg såpass mye de siste årene at det ikke skader om du har dem en ekstra natt i ny og ne. Det var ikke mitt forslag at jeg skulle ha dem mer eller mindre 1000%. Innse at "jeg kan ikke ha dem en dag i uka fast fordi jeg reiser i jobben" er en ekstremt dårlig unnskyldning. Jeg reiser også i jobben. Og skaffer barnevakt fordi du aldri kan ha dem uavhengig om du er hjemme eller ei. Få inn i skallen at det er ungene som blir såret når du går rett forbi dem på butikken uten å si hei fordi jeg et med. Osv. Osv. Osv" Jeg vet heldigvis at min eks er et unntak og ikke regelen. De vennene jeg har som er skilte har foreldre som samarbeider på tross av årsaken til at de gikk fra hverandre. Mødre som fedre den eneste idioten jeg kjenner er en mann og far. Anonymkode: 379d3...f30 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Kjære bitre, stemor. Du ødelegger barnet mitt med den sjalusien din. Kutt ut! Du er livredd for at jeg og mannen din skal snakke sammen, men vi har faktisk et barn, hvorfor skal vi ikke snakke sammen? Hvorfor lar du din sjalusi gå utover barnet mitt? Jeg vet du ser meg i barnet, men for guds skyld, barnet er uskyldig oppi det hele. Jeg og faren hadde et supert samarbeid til du kom inn i bildet og krevde null kontakt mellom oss. Anonymkode: d0a76...8f6 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 hahaha! Dagens popcorn tråd. Kanskje flere fedre skal gjør alt de kan for å samarbeid med mødrene - eller slut å dumpe dem for yngre dumme kvinne-barn som deg. Anonymkode: 08620...777 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Kjære idiot... Vennligst slutt å være idiot! (Sånn! Der fikk vi alle på en gang ) Anonymkode: 006cf...04d 4
GørilB Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg kjenner mange mødre, mange stemødre og mange fedre. Det som står i HI kan skrives til fedre og stemødre også. Mødre må tåle at far går videre, får seg ny kjæreste og samboer, og at den nye kjæresten kommer til å ha noe med barna å gjøre. Stemødre må tåle at far har barn fra tidligere, og at på grunn av barna må mor og far ha kontakt. Uansett. Fedre må skjerpe seg og ikke la den nye kjæresten bestemme at kontakten med mor skal være ikke-eksisterende, og at samværet med barna bortprioriteres.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme kan sies om fedre. Anonymkode: bf643...317 Sikkert en bitter fars elskerinne som taler Anonymkode: ed5d2...054
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #11 Skrevet 19. oktober 2016 På 18.10.2016 den 0.19, AnonymBruker skrev: Sikkert en bitter fars elskerinne som taler Anonymkode: ed5d2...054 Så fedre er hellige mener du? Gjør aldri noe galt de? Anonymkode: ad538...640
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 Kjenner flere narcissister som er sånn forelder. Misunnelig for hva den andre forelderen får til, alltid sjalu, vil bare at ungen skal ha det bra når den er med de, ingen andre, har raseriutbrudd, synes synd på seg selv, altid et offer.... you name it! Er helt gale hvor mange håpløse foreldre jeg har sett, og mange har ikke fått oppleve BV på døren enda. Disse syke foreldrene er ofte eksperter på manipulasjon av andre. Anonymkode: ac27d...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #13 Skrevet 19. oktober 2016 På 10/17/2016 den 20.06, GørilB skrev: Jeg kjenner mange mødre, mange stemødre og mange fedre. Det som står i HI kan skrives til fedre og stemødre også. Mødre må tåle at far går videre, får seg ny kjæreste og samboer, og at den nye kjæresten kommer til å ha noe med barna å gjøre. Stemødre må tåle at far har barn fra tidligere, og at på grunn av barna må mor og far ha kontakt. Uansett. Fedre må skjerpe seg og ikke la den nye kjæresten bestemme at kontakten med mor skal være ikke-eksisterende, og at samværet med barna bortprioriteres. Jeg har en eks som er sånn som TS beskriver. Hun er et offer, og siden barnet vil aldri til henne (moren) og bare være med meg så er det min feil som far. Når jeg har undersøkt nærmere så viser det seg at det er kun hun som snakker dårlig om meg til barnet, noe jeg aldri gjør om henne til barnet. Hun glemmer seg og starter krangler og surmuling foran barnet til stadighet. Ja det finnes fedre som må forholde seg til slike mødre for barnets skyld. Barnet mitt vil ikke engang på besøk til moren, og det er kanskje ikke så rart når hun er et offer for alt og alle andre tar feil. Anonymkode: ac27d...0f3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå