Trill Skrevet 22. november 2004 #21 Skrevet 22. november 2004 Det e heilt umulig å velge ka det ULITIMATE snopet e..Eg lika alt! Grønn sørlandschips, Kims Salt og pepperchips(MÅ være Kims), Maarud Paprika chips,Maarud Tortillachips, Ostepop, cheesebowls.. Det e veldig godt med dip til chipsen- men det e ikkje et must..det går uten og. So lika eg smågodt, salt lakris og lys sjokolade.. Men potetgull- e det beste
jouvel Skrevet 22. november 2004 #22 Skrevet 22. november 2004 Jeg eeelsker Sprø Mix med paprika. Og det kan ikke være den billige typen de har på rimi eller rema, men den ekte Sprø Mix. NAM! :hjerter2:
Gjest Pet Skrevet 22. november 2004 #23 Skrevet 22. november 2004 1. Potetgull med ost og løk (Maarud) 2. Polly peanøtter 3. Nidar småsjokolade
Hanna Skrevet 23. november 2004 #24 Skrevet 23. november 2004 Hmmm.... snop Salt: sørlandschips Søtt: fruktnøtt, smågodt
Amarone Skrevet 23. november 2004 #25 Skrevet 23. november 2004 Chips: Maarud gourmet med salt og pepper eller Kettlechips Sjokkis: Mørk sjokolade og Hobby Lakris: Panda og Heksehyl Marsipan (evt. med mørk sjokolade): Anton Berg eller fra Lübeck Drops: Søppeldynga (de gule og rosa fiskene) Hm, lyst på godterier nå! (Skikkelig sulten er jeg også - har ikke hatt muligheten til å gå til lunsj ennå! )
^me^ Skrevet 24. november 2004 #26 Skrevet 24. november 2004 hmmm... det må bli ostepopp, brus (er veldig glad i fanta green apple) og eget valg av smågodt! namnam!skal kose meg på fredag!skal ut på juebord på lørdag så..
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #27 Skrevet 25. november 2004 Sjokolade!!! Pops, toppris, stratos, mandelstand, crispo, sportlunsj osv...
Maetzii Skrevet 25. november 2004 #28 Skrevet 25. november 2004 Salt: potetgull med paprika / de riflede chipsene med havsalt... Sjokolade: krokansjokolade, blå toppris, hobby, kindersjokolade, caramello. Drops: smurfedrops, skittles, enkelte typer smågodt (skumputer! og sure frosker!). Lakris; eneste jeg liker er Kick, men kan få skikkelig dilla. Æsj.. også jeg som er på slankekur nå.. :-x
Saga Skrevet 25. november 2004 #29 Skrevet 25. november 2004 Smågodt: Sjokoladefamilien, røde lepper Daim Dumle snacks Ost & løk potetgull med rømmedip!! Namminammi!!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #30 Skrevet 25. november 2004 Smågodt: Sure og salte føtter Potetgull: Sørlandschips, normal Sjokolade: Hobby, og sjokoladen som følger med i juleposene til Nidar (de med marsipan og sjokolade)
teraliten Skrevet 25. november 2004 #31 Skrevet 25. november 2004 Crispo og Maarud popcorn ferdig poppet i pose (hater micropop).
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #32 Skrevet 25. november 2004 Maarud popcorn ferdig poppet i pose (hater micropop). Jeg og! Liker ikke de upoppa kornene!
Grooo Skrevet 25. november 2004 #33 Skrevet 25. november 2004 Hm, dette var vanskelig.. Har i grunnen ikke spist noe godis av noe slag siden før jeg startet på Grete Roede i august, og det rare er at jeg egentlig ikke har savnet det stort heller. Var i butikken i sta og gikk rundt og tenkte "Hvis jeg nå skal kjøpe ett eller annet - det jeg har mest lyst på - hva kjøper jeg da?" og klarte rett og slett ikke å komme opp med noe svar... Men favorittene er vel potetskruer med paprika og melkesjokolade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå