Gå til innhold

Det ultimate snopet

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Når du skal unne deg noe digg, hva vil du aller helst ha?

Her går det mest i chips o hoi, godt og blandet, og babygulrøtter, hvis jeg føler for å være litt sunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potetgull, og det må være maaruds salt og pepper eller paprika

Skrevet

Tortillachips.. Det er himmelsk.

OGså har jeg ehlt sykt dilla på lakris. Salt lakris.

Smågodt også, men jeg er veldig kresen på det.

Skrevet

Er litt svak for Maaruds Ost og løk, men det går nå helst i epler, pærer og lignende her.

Og lakris, da, jeg er en sucker for lakris.

Skrevet

lys sjokolade og marsipan!!!

men prøver å lære meg at det ultimate snop er mørk sjokolade, så bocca med nøtter ligger godt an til å ta over!!

Skrevet

Veldig varierende. Jeg er veldig glad i popcorn, det går det en del i, mest fordi det er noe vi alltid har i hus. Tortillachips eller salt potetgull med Maaruds tortilladip er også noe jeg ofte velger. Og har jeg planlagt kosen på forhånd kjøper jeg smågodt også, men vanligvis er jeg mer glad i salte snacks.

Skrevet

Spørs litt etter humøret.

Salt: Enten ostepop eller den grønne varianten av Sørlandschips.

Søtt: Sjokolade eller smågodt (som gjerne består av sjokolade, lakris og rode fisker)

Skrevet

Elsker superchips med paprikasmak!

Når det gjelder dip, er ingenting bedre enn pringles salsadip. Skal jeg velge sunnere kos, må det bli ristede mandler, og pistasjnøtter :)

Skrevet

Knekkebrød/ Start-kjeks/ riskaker med mager mysost eller Synnøves lettere hvitost + Noras hjemmelagde jordbærsyltetøy! Fyser sjelden på godterier, men ost og syltetøy derimot... :wow:

Men skal jeg nå spise godis bør det helst være marshmallows/skum i div. varianter.

Skrevet

Jeg er veldig glad i sjokolade, og foretrekker det fremfor potetgull. For et sunnere alternativ velger jeg forskjellige grønnsaker med dip.

Skrevet

Salt: sourcream&onion eller tortillachips

Søtt: melkesjokolade, lakris eller brus

Skrevet

Kommer an på humøret , men for tiden er chilinøtter og tortillachips med salsadip store favoritter. Har i midlertid vært flink og holdt meg til saltstenger de to siste helgene.

Skrevet

salt: ostepop eller sørlandschips

søtt: fazermint/after eight, sjokoladebananer fra carletti... eller hvilken som helst annen form for sjokkis!

Hvis jeg vil være sunn går det i grønnsaker med kesam el. yoghurtdipp, frukt i biter og lignende. Nå om dagen er jeg hekta på mandariner.

Skrevet

Youghurt-nøtter som jeg kjøper i løsvekt - kjempegodt, men veldig søtt. Av salte ting er det cashew- og chilinøtter som er favoritter.

Når jeg får det sunne over meg så går det for det meste i syrlige og friske epler :-)

Skrevet

Melk og marsipan!

Melk og tyrkisk pepper!!!!

Cola og chips med løksmak!!!

Øl og nøtter!

Det er valget av riktig drikketilbehør som gjør hele forskjellen for meg...mulig jeg er sær :)

Skrevet
Det er valget av riktig drikketilbehør som gjør hele forskjellen for meg...mulig jeg er sær :)

Enig der, men jeg synes brus passer til alt (bortsett fra paprikapotetgull, da er melk best). Føles ikke helt som kos å spise snop med vann, må ha noe godt å drikke til også.

Skrevet

:sikle: ..nå fikk jeg vann i munnen, gitt! Dansk fleskesvær, ostepopp, potetgull med salt og pepper og Ingefærøl..mmm..slurp..

Gjest Anonymous
Skrevet

Ostepop (OLW Cheez Doodles) og røde jordbærfisker! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...